1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hebben jullie ook met BF3 dat je eigenlijk niet on line wilt spelen met mensen die je niet kunt horen?

    Ik speel namelijk alleen met mijn vrienden en nooit met jullie omdat ik met vrienden op TS zit. en er gaat nog geregeld iets mis met het party joinen / party server joinen dat ik wel wil kunnen praten... en als we niet kunnen pratenb kunnen we net zo goed alleen spelen want hele tijd moeten typen is ook klote...
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Loser! Je bent een vergeten, bij zijn been mist een streep :+
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    NINJA EDIT. YOU SAW NOTHING

    [​IMG]
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Bijna een Ninja edit ja:+

    En wat voice betreft; Meeste hier spelen het ook gewoon met TS als we met een groepje zijn.
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Welke TS? dan kom ik daar ook gwn heen =) lijkt me wel wat gezelliger.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Inderdaad TS met XBW, als ik met maten speel dan via Skype :+

    TS adres staat hier wel ergens in het topic.
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    zou fijn zijn als iemand die toevallig ff kan linken, zodat ik niet elke pagina weer terug hoef te zoeken(A)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Dat moet ik dan ook doen, dus daar heb ik geen zin in :+
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Op je TS kijken? staat die ingevuld tog?
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie ook wel eens last van Battlelog die in Matchmaking blijft staan maar geen match vind?
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    TS van mn clan is Bamhosting.nl:9992, daar kunnen jullie wel op (zolang er maar niet 20 onbekenden zijn :p).
     
  12. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu zelf ook druk bezig met Skyrim. Nog ff een goede balans vinden tussen beide games :+
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Heey Dagger, ik zat bij je in de heli! :cool:
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Jep.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    bij mij :eek:? Er zei wel iemand tegen me: Nice flying gister haha. Maar dat was jij niet volgensmij, heb geen KamikazeNerd gezien eigenlijk :p

    En ik heb soms dat als ik in een heli zit men BF ineens vast loopt :confused: gebeurd 9/10 keer alleen in een Heli en ook maar 1 keer per avond echt wazig...
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Er zitten allemaal details in de game die me blijven verbazen. Gisteren had ik mijn tank (ben niet uber, maar toch) en schoot een jeep aan flarden. Zelf ook een rpg op mijn pet en even later ging ik repairen als Engi. Ik stap uit (E) en repair, tot 100% zo leek het. Ik stap weer in maar Tank bleef maar klagen dattie beschadigd was!? Ik weer eruit, liep om de tank heen ... staat DE ANDERE KANT in de fik. Ook daar repairen en nu was het goed:)

    Ik weet niet of bovenstaand echt correct is, maar volgens mij is damage (op tanks) localized, kan verschillende plekken hebben.

    Op een ander moment dacht ik een sniper in een hoekflat (Seine Crossing) wel even te rpg'n. Ik schiet door het raam, gebeurt niets, nee logisch want die rpg vloog door een raam verder weer naar buiten lol:)

    Of ik ren naar een gespotte tank (bij Antenne CB) om hem te rpg killen, ben ik er bijna komt een friendly chopper en die geeft toch een volle laag. Tank explodeert, dat ik dacht 'zo kan het ook, lekker makkelijk'

    Of ik (assault) lig ergens in de bosjes, en vlak bij mij komt een vijandelijk tank. Dan ga je niet opstaan, want je bent gelijk dood, wat kan je doen als assault? Begint de tank een vurugevecht met een tank van ons. Dan denk je gelijk 'Oh, zometeen gaan ze repairen' .. nou niet want onze tank won en die gasten sprogen er snel uit ... hahaha, daar wachtte ik dus op. 2 kills. Dat zijn leuke zaken.

    Allemaal niet bijzonder (voor BF Frostbite), maar het hele gebeuren is gewoon wel gaaf.

    Ik zie ook regelmatig een boom omvallen, maar ik vraag me af om je daar ook dood door kan gaan? Het is wel een object want je kan er daarna niet 'doorheen', maar of zo'n boom je ook kan killen? Dat heb ik nog niet meegemaakt (zou wel kicken zijn)
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dat zijn juist de vette dingen, net als met snipen dat als je naar beneden schiet je recht op een stilstaand mannetje moet mikken. Op langere afstand er iets boven. en als schiet je iemand die 60 meter boven je is moet je er ook boven mikken.... is gewoon vet dat ze daar rekening mee hebben gehouden..

    En ja door een boom kun je dood -_- weet ik uit ervaring...:p zal missn iet altijd zo zijn maar ik wel.. en toen stond er: Bad luck :p
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tijdje geen BF3 gedaan, donderdag voor het laatst geloof ik. Iemand nog op onze server gespeeld?

    Zelf heb ik er weinig vertrouwen meer in...
     
  19. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Af en toe eventjes, maar er komt helemaal niemand bij in :emo:
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee echt een domper... Weet ook nog niet of we hem wel aan blijven houden nu...

    Lekkere score net:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina