1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Driver: San Francisco

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 25 apr 2009.

  1. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Toevallig vond ik net een Nederlandse review die niet zo positief was. Gamer.nl geeft 'm een 6,5. De reviewer: "Er is namelijk fundamenteel niet bijzonder veel mis met Driver: San Francisco." Stemt alleen niet echt hoopvol...
    Eurogamer is wel heel positief, 8/10.

    Update: Kon 't toch niet laten om 'm te halen en hij bevalt eigenlijk erg goed. De handling van de auto's is prima, al zwiepen sommige racemonsters wel (overstuur heet dit geloof ik). Het verhaal is eigenlijk belachelijk, maar toch vind ik 't wel passen in de Driver serie. Alleen de politie van je afschudden is erg lastig, een moeilijkheid die extra eruit springt omdat het spel volgens mij niet al te moeilijk is. Zoals andere ook al zeggen hierboven, het echte spel is beter dan wat je na de demo verwacht.

    Inmiddels heeft de PU.nl hem ook gereviewed, hij krijgt een respectabele 81.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    vind het heerlijk spel om te spelen, jammer dat die nu al in de vergetelheid raakt. :+
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het persoonlijk een spel wat je gewoon niet al te lang moet doen achter elkaar. Vermaak me er goed mee opzich.
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is vandaag pas uit hoor :+ geef het wat tijd
     
  5. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het ook echt niet verwacht dat ik hem zo leuk zou vinden. Kan me echt uren vermaken met niks doen behalve in allemaal verschillende wagens klooien. Dus hij valt mij echt 100% mee.
     
  6. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de demo gespeeld en het was toch echt heerlijk om met (bijna) elke auto lekker de bocht door te driften!

    Wel jammer dat je in de demo verplicht bent om missie's te spelen. Maar ik ben overtuigd, ik ga 'm sowieso kopen. Misschien wacht ik nog even, want ik verwacht dat Driver - net als Assassin's Creed, ook van Ubisoft - binnen een maand of twee al onder de €30 zit...
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, wat is deze map groot!

    Het rijdt super, je hebt garages waar je bakken en upgrades kunt kopen.. en superveel missies, en echt een mooie grote stad waar je online lekker in kunt raggen (free roam).

    Valt me niks tegen tot dusver.. verhaal niet al te serieus nemen en lekker driften met die lompe bakken.
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Jep: Ik ga hem kopen :cool: Wat een heerlijke hersenloze maar vermakelijke game. Ik heb de demo time-glitch gedaan en kan mij al heerlijk vermaken met domweg rondjes rijden. Ik hou van de handeling. :D
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een hele dag met deze game gespeelt en hij bevalt me enorm.
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren besteld dus ik hoop dat die ergens vandaag in de bus ligt :)
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders ook een pre-order code ontvangen van free record shop die niet blijkt te werken?
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem niet besteld bij de frs.
    Maar bij mij bleek die ook niet in de game te zitten dus hebben ze de code los gemaild na me.

    En wat een top game is dit zeg :)
    Ik had er niks van verwacht maar het is echt super gaaf , zowel offline/online.
    Het rijden is niet te licht waardoor niet elke stuurbeweging je auto alle kanten op slingerd.

    Ik ga vandaag maar weer eens verslaafd zijn :9
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ubisoft maakt online pass voor Driver: SF gratis

    Denk dat het ook voor EU geldt.
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Om de release van Driver: San Francisco te vieren, heeft Ubisoft wat gratis multiplayer content uitgebracht. Daarnaast komt er ook een 'game-to-web-service' uit. Al dit spannends komt uit voor de PlayStation 3 en Xbox 360. Driver: San Francisco is een racegame die pas uit is gekomen. Wil jij weten wat wij ervan vonden, lees dan hier de review.

    De gratis content zal 15 september vrijkomen en er zullen onder andere twaalf nieuwe routes vrijkomen en daarna komt tien weken lang elke week nog een route erbij. Daarnaast komt er een exclusieve game-to-web-service uit die onderstaande bevat:

    Unlock exclusive achievements.
    Find your stats and check the leaderboards.
    Showcase your film director clips.
    See and rate your friends' clips.
    Review the Community facts.
    Follow your friends' activities using the Driver Social feed

    bron fok.nl

    Dit is super, gratis dlc \o/
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer fijn die gratis dlc !
     
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je ook zo'n code nabestenllen of is de game niet meer te verkopen voor online play nadat je deze gebruikt hebt?

    De game is wel geinig, maar niet echt bijzonder. Veel te makkelijk en kort die single player. Geen idee of de multiplayer me meer dan een paar uur bezig houdt, dus ben wel nieuwsgierig hoe dat precies werkt met dat uplay.
     
  17. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm

    mijn exemplaar is iig onderweg via gamehubs
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me toch wel dat die code los te krijgen is voor online , al weet ik het niet zeker.
    Het uplay is wel leuk bedacht en ik kon meteen alles downloaden wat er was van driver :)

    Online is het wel leuk , genoeg modi's alleen word er bij sommige onderdelen zoveel gebeukt dat je er krankzinnig van word.

    De singleplayer is idd kwa verhaal wat kort maar als je het 100% wil uitspelen toch nog wel lang genoeg.
    Ik zit nu op 78% en 18 uur gespeeld , verhaallijn klaar.

    Vooral de losse missies zijn leuk zoals de oldskool driver 1 test in de parkeergarage ( wat vond ik dat toen lastig).
     
  19. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toch wel redelijk vind ik.Als je al de dingens gaat willen uitspelen ben je toch nog wel wat even bezig denk ik.
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    De zijmissies zijn er in zeer grote aantallen en de uitdagingen ben je ook wel even zoet mee (en het unlocken er van)..
    Over het unlocken van uitdagingen gesproken: het is echt verschrikkelijk irritant om die 100 filmicoontjes te vinden, ondanks dat ze op de kaart wel te vinden zijn:+
    Daarnaast zou ik graag willen weten hoe je de verhaaluitdaging 1 (van de :cool: kunt unlocken, ik heb namelijk het gehele verhaal al uitgespeeld:confused:
     

Deel Deze Pagina