1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    In een flashpoint als drie mensen een keuze maakt van save deze gast en 1 gast zegt van niet en hij wint (je krijgt gewoon een /roll 100) dan krijgen de 3 gasten DE BONUS van de lightpoints maar gaat het verhaal wel gewoon verder volgens de keuze van de winnaar.

    De beste manier om dat af te handelen lijkt me. Iemand kan nooit je char verpesten op die manier al kun je de pech hebben dat je eigen keuze niet wint.

    En je zit gewoon in een open world. Heel misschien dat het in het begin wat instanced is omdat ze willen dat iedereen kan spelen zonder lag en crashen en ander gedoe bij de launch maar ze willen gewoon permanent open world en dat je dus constant andere spelers ziet. (tenzij je natuurlijk een instanced flashpoint/raid etc doen)

    En je hebt op PvE servers PvP lakes/zones. Geen idee of daar quests in de buurt zitten. En verder heb je natuurlijk PvP servers.

    Raad aan om wat video's te kijken van de Q&A's en officiele video's van flashpoints (geen echte spoilers al gaat in 1tje een persoontje (geen echt verhaal persoon) dood.)




    Geen datum nog bekend, gezien de staat van de beta, de open beta die komt gok ik voorzichtig op november. Al zal die niet later dan feb komen.
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ahh ok ik zal eens wat Q&A's kijken dan klink in iedergeval interessant.

    Sith Inquistor en dan als Sorcerer lijkt mij trouwens het leukst om mee te spelen.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe options voor de nieuwe betabuild;

    [​IMG]
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is moet je kunnen betalen (als je geen timecards koopt) met CC, Ideal en Paypal.
    Betalingsmethodes die E.A. nu dus al accepteert in Nederland worden dan blijkbaar ook geaccepteerd.
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dit lijkt me echt een brute game te gaan worden _O_
    Ben al een tijdje deze game aan het bijhouden en info lezen, m'n character wordt een Sith Warrior.
    Ik heb nog wel een vraagje: Is er één capital city per faction, of meerdere maar één grote (zoiets als Orgrimmar bij Horde, en Stormwind bij Alliance in WoW), en hoe gaat het Auction House systeem worden?
     
  6. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je meer in de richting moet kijken naar een planeet ipv een stad.
    Ik meen ergens te lezen dat elke factie 1 planeet heeft waar je niet kan komen als empire of republic.

    En het auction house systeem, dont know.
    Niet veel over gelezen, in ieder geval niks der van is blijven hangen ;)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dit kan best wel eens mijn eerste pc game worden.. Leek vraag kan je het spel ook met een controller speler :+
     
  8. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet ;)
    Misschien als je een controller heb met 30+ knoppen en keyboard en alles kan programmeren 8)
    Zal wel lastig spellen je stick als muis te gebruiken :p

    En btw als dit je eerste pc spel wordt maak je meteen de beste keuze :)
    Ik zal weinig anders spelen dan dit op de PC
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    1 afkorting: BF3 :p
     
  10. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Is leuk ;)
    Maar SWTOR is better, daar maar geen controller zou ik zeggen :b:
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Der was iemand die kon WoW prima spelen met een controller.

    Lijkt me absoluut niks though.

    ps. HUTBALL!
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2011
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Normaal gesproken heb ik niets met MMO games, maar ik vind wel dat deze de eerste kan worden om serieus aan te beginnen. Ziet er zeer goed en gepolijst uit, en de stijl bevalt me ook heel erg goed, veel kleur maar net niet te cartoon achtig zoals World of warcraft bijvoorbeeld. Ook tof dat je eigen char dus nu ook een voice acting heeft, en erg mooie lokaties. :)
     
  14. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is nog met het topje van de ijsberg ;)
    Het is al het beste MMO spel van het jaar. (Eigenlijk raar hij is nog niet uit en af :9 )

    Hopen op een release 1 deze maanden, en hopen op een uitnodiging voor de BETA weekends in september, eindelijk zijn de europianen aan de beurt :thumbs:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb vandaag een boel Star Wars comics ingeslagen. Waaronder de eerste twee volumes van The Old Republic. Die zien er erg goed uit, ook qua verhaal. De schrijvers van de comics hebben ook het verhaal van dit spel geschreven. Hopelijk komt het verhaal net zo goed over in de MMO als in de comics, ben echt benieuwd!
     
  16. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal je die?
    Ik zoek al een tijdje een site of winkel waar ik the old republic comics van dark horse kan bestellen.
    Maar dan wel alle delen.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf constant goede reacties lezen over de verhalen.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bol.com verkoopt de comics ook, zie ik. Zelf heb ik ze gehaald in De Striep, een winkel in Brugge. Ik denk dat een speciaalzaak bij jou in de buurt, ze ook wel kan bestellen.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt eraan of GW2 in het zelfde jaar gaat komen ;)
     
  20. SlimSmokey

    SlimSmokey Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    SWTOR heeft de prijs al binnen, oke is dan wel van Gamescom 2011 in duitsland.
    Maar het staat er wel :D eindelijk hebben ze eens smaak in duitsland :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina