1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste indrukken MGP2

Discussie in 'Algemeen' gestart door frankx, 21 mei 2003.

  1. dave

    dave Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog paar coole zaken ontdekt.

    In time trials kan je rechts live kiezen & dan zie je de tijden van je friends rechts. Reposition bike is leuk zodanig dat je niet een ganse ronde opnieuw moet rijden.

    In replay kan je door FX te selecteren de race herbekijken door de unlockte filters (toon, pastel, ....).

    Sommige challenges zijn wel moeilijk.
     
  2. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    sorry sorry sorry dat ik er zondag niet bij was maar moest examens leren, dat gaat nou eenmaal voor :D maar ik heb ze gehad en ik ben denk geslaagd dus ik heb nu vakantie en kan 24 uur per dag Liven :D:D:D sick :9 maarja, zondag ben ik er!

    sorry Eastmaster dat ik van tevoren niet had verteld dat ik niet aanwezig zou zijn sorry
     
  3. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je ervan afgereden word dan sta je gelijk ongeveer 20 seconden achter iemand.

    ik ga oefenen om mensen van de baan af te rijden :+
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Is-ie of is-ie-niet beter dan moto gp1???
    Vinden jullie dat hij ONNODIG moeilijker is gemaakt of zijn de strafseconden eigelijk nog goed???
     
  5. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat worden strafseconden :p ! Mischien ook wel iets voor XBW. Ga je te ver met je gedrag 40 postjes eraf ofzo haha !
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Strafseconden lijken mij wel goed van wat ik hier lees. Zo kan niemand onmogelijk snelle tijden neerzetten dmv afsnijden.
     
  7. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Yes, eindelijk een spel wat daar rekening mee houdt. Repositioning. Het is altijd zo irritant als je op Suzuka of Assen de eerste bocht verprutst en dat hele circuit voor niks over moet om weer in een goede flying lap te komen.
     
  8. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    In de offline versie van MGP kon het ook al, jammer dat het niet bij de online versie was gedaan, had me vele uren race uurtjes gescheeld denk ik.

    Gelukkig is het nu opgelost met dat ding.

    Moet je eigenlijk ook andere lijnen nemen? aangezien de handling wel kan verschillen?

    En hoe is het om je eigen motor te designen, dat lijkt me namelijk wel cool. als het maar neit Jet Set Radio achtig is...
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm,

    ik heb em sinds donderdag en overall erg impressive, en vooral
    ook erg moeilijk.
    Door het nieuwe systeem zullen ook online rookies en pros duidelijk te scheiden zijn (je ziet ook in de lobby de rankings).
    Ik denk dat het ove een maand belangrijk wordt een game te kiezen die een beetje op jouw niveau zit om het leuk te houden.

    Verder wat me opviel, en waar ik hier nog niemand over heb gehoord, is dat er toch wel wat framerate dips inzitten.
    Niet zodanig dat het onbestuurbaar wordt, maar het schokt
    op plekken toch behoorlijk en overal is de fps toch echt stuk lager als bij mgp1.
     
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    GVD framedrops:mad::mad::mad::mad::mad:
    Dat vind ik nu eens ZO dom hé! Dat ze betere graphics opofferen voor lagere framerate!
    Wie wil dat nu!!!!
    Een spel is toch veel leuker als het vlot loopt!
    Ik hoop dat die framedrops niet te erg zijn en niet te talrijk?
     
  11. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Het is mij nog niet opgevallen framedrops.

    Alles loopt lekker soepel, maar wanneer zouden er framedrops zijn gakkie?
     
  12. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook nog niets van gemerkt. :confused:
     
  13. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Let maar op. Moet je eens kijken in een bocht dan zie je het wel. Als voorbeeld neem maar eens het eerste stuk van Sachsenring. Dan zie je het zeker wel. Hey, rick en franx ik add jullie ff bij mijn friendslist.
     
  14. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    is het nou echt de moeite waard om moto gp2 te kopen als je moto gp 1 full ook hebt?
     
  15. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    King Tuur,

    Ik heb je op mijn friend list gezet.

    Ik heb je tijden gezien op de circuits. Ik durf gewoon niet tegen je rijden:) , ik maak geen enkele kans.

    Ik heb daar maar één woord voor _O_RESPECT_O_
    Ik zie ook dat je al een volledige custom bike hebt _O_RESPECT_O_

    Vraagje:
    Ik ben nu bezig op pro nivo (career). Moet je ook een heel seizoen racen op champ en legend nivo om alle credits te krijgen?

    Op pro lukt het nog, maar champ is wel erg moeilijk.

    Grtz
     
  16. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    same here, ik dacht dat ik het wel een beetje doorhad, maar champion is echt fokking moeilijk! het lijkt erop dat je per circuit je bike setup echt helemaal moet tweaken (als je automatic rijdt zoals ik)
     
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook bezig op champion niveau en dat valt vies tegen :eek:

    Ik heb hem al uitgespeelt op rookie en pro, tevens heb ik alle trainingen en challenges gehaalt... :cool:

    Ik denk dat champion nog wel gaat lukken (na veel oefenen), maar daarna komt legend en ik vraag me af hoe ik dat moet gaan halen :confused:
     
  18. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Een irritant ding wat nog niet is opgelost is dat als je een invite krijgt van een friend, het dan érg veel voorkomt dat je geen connectie krijgt.

    Gister een paar keer door tuur uitgenodigd, maar het is me geen enkele keer gelukt om te joinen.
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Sommige challenges zijn flink pittig, en een aantal trainingen ook. "Hold the corner", "Perfect lap" die moet ik nog halen geloof ik. Bij de challenges ook nog 2 of 3. En ik ben nu halverwege mijn champion-seizoen. Alles gewonnen tot nu toe. Vaak gewoon een kwestie van goed kwalificeren en beetje brutaal zijn bij de start. Je motor voor die 4-stocks gooien, want als je bij de start voor kunt blijven heb je in de bochten genoeg voordeel om ze voor te blijven !! (1 lap races werken goed voor me).

    Maar ik heb in totaal het spel pas een uurtje of 5 gespeeld? Als ik er morgenavond flink voor ga zitten, heb ik ook die max. bike hoop ik :D
     
  20. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ok, ik heb dan niet de originele versie maar de demoversie van GP2 en ik moet toegeven dat juist het EERSTE wat mij opviel zijn INDERDAAD de framedrops! :mad: :mad: :mad: enz!

    Alleen daarom al vind ik GP2 tegenvallen: een spel moet nooit mooier worden ten koste van de framerate!

    2 dingen misschien:
    - misschien is die demoversie wat anders dan?
    - misschien gooit die PAL60 weer eens roet in het eten?

    Misschien dat iemand even kan vermelden wat zijn instelling is?
     

Deel Deze Pagina