1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mgp2 nu *echt* in stock bij play.com

Discussie in 'Algemeen' gestart door quintus, 15 mei 2003.

  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij voor Engeland bedoeld is, dan is hij PAL. Zover ik weet zijn bijde sites Engels, dus je kunt ze gewoon bestellen.

    Ik heb hem bij gameplay.com bestelt en had hem binnen 4 dagen binnen... zeker een aanrader (al is gameplay wat duurder)
     
  2. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    12,50 euro duurder (verschil prijs+shipping) om pietje precies te zijn
     
  3. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra er bij play.com staat dat je bestelling op de post is gedaan, hoelang duurt het dan nog voor ik hem heb? Ik had hem 22-05 besteld en 23-05 hebben ze hem op de post gedaan.
     
  4. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    damn zeg moet je persee 3x hetzelfde posten in 3 verschillende topics......

    kan nog ff duren btw denk dat je hem volgende week vrijdag hebt ofzo
     
  5. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Sonic em vandaag heeft gekregen, dan hoop ik em morgen ook te hebben. See you guys on the track. En je kent mijn motto: [Check mijn signature]! Nou ja, mijn motto? Ik heb het wel een beetje gejat uit een film. Wie weet welke film, mag binnenkort een keer met mij meerijden op een circuit naar keuze in Moto GP 2. O-)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  6. crashing biggel

    crashing biggel www.racing-clan.com

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ja ik weet het
    the fast and the furious .
    ik hoop ook morgen me mgp2 te ontvangen van meneer de postman .
    heb hem ook dinsdag besteld en hij zou woensdag verstuurt zijn .
     
  7. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bj play hebt besteld krijg je hem pas dinsdag d8 ik omdat selekt vracht van dinsdag tot vrijdag bezorgd lame asses...
     
  8. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    :'-( :mad: * Zit echt zwaar te balen. :mad: Da's dus zwaar kut. :mad: Volgende keer stap ik wel naar Gameplay.com. :mad: Sterker nog als ik em nu nog bij Gameplay.com bestel heb ik em ook dinsdag. :mad: Ongelooflijk wat irritant zeg. :mad: Kan ik em net zo goed in de winkel gaan kopen. :mad: Veel scheelt het dan ook niet meer. :mad: Beter kom je me de komende dagen niet tegen in GR of RtCW. :mad: @#$%#$^% &^%#^ *&%@ #@#@@ @##$%. :mad: :'-(
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  9. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem besteld bij play.com.
    ik zal wel kijken wannneer ie komt
    als het maar voor 6 juni is.

    ff voor de duidelijkheid, degenen die em bij play.com vandaan hebben. Het is de PAL versie, en je kan em op je Nederlandse Xbox spelen??

    /Mod
    Loop niet zo te spammen Jan!!! Dit is al de zoveelste keer dat je de vraag stelt.... Er is hier ook al zovaak een antwoord opgegeven!!!

    edit by Eastmaster
     
  10. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    He Shit, hij zat vandaag niet bij de post. :'-( Had gehoopt hem dit weekend te kunnen spelen, maarja is ook wel heel erg positief van mij gedacht om hem woensdags te bestellen en hem zaterdags binnen te verwachten :D (besteld bij gameplay.com). Maarja nu maar hopen dat hij voor a.s. donderdag binnenkomt wat vanaf dan ben ik een paar daagies vrij en kan ik mooi ff een custombike in elkaar flansen :D

    Groeten Dusun

    p.s. pray with me _O_
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem gewoon spelen ik heb hem ook van play.com en ik zit elke avond te racen.:D
     
  12. Kitt

    Kitt I'm 2 Fast for ya

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee tis juist de TPG die op ma niet bezorgd... ik hoop 'm dus morgen te hebben
     
  13. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    op het bandje van selektvrachten zeggen ze dat ze bezorgen van dinsdag tot vrijdag, gelukkig zit dat depot hier in den bosch dus als ze open zijn ga ik zelf wel even langs net als vorige week donderdag, die gast was wel aardig en had mn nr genoteerd als het pakje er was, maar hij had niet gebeld dus.....
     
  14. Kitt

    Kitt I'm 2 Fast for ya

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    damn... dan moet ik ****** wachten tot di dus :'-(
     
  15. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    waarneer kan ik motogp 2 nou in nederland in de winkels kopen?
    de ene site zegt 6 juni de ander 30 mei wat is het nou ik word gek van het wachten en mag hem van mijn ouders niet bestellen:confused:
     
  16. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je je ouders al verteld dat hij bij play 41 euro kost? in plaats van 60...
     
  17. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP2 is binnen hoor, en hijs goooooooeeeeeeeeddddd!! :D

    Vorige week woensdag ochtend 21-05-2003 bestelling gedaan, en gisteren 28-05-2003 lag hij in de brievenbus. Ik had hem besteld bij www.gameplay.com

    Ideaal dat de postbode hem gewoon in de brievenbus doet en dat er niemand thuis hoeft te zijn... Maarja genoeg gezwetst, moet snel verder om mijn bike te upgraden zodat ik een beetje tegenstand op live kan bieden :p

    Groeten Dusun

    p.s. daag me maar uit als je durft }:]
     
  18. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel lachen dat we in dit kikkerland altijd achter lopen met game releases, In deze thread las ik al dat mensen hem in de UK besteld hadden, is een goede optie natuurlijk, maar loopt dit nu werkelijk zo goed, ik bedoel, moet je eerst betalen voor je wat krijgt?? In dit land staat de release datum op 30 Mei, anderen hadden al 6 Juni gelezen cq gehoord, en neem nu mijn geval, die gewoon even in een Bart Smit filiaal gaat vragen wanneer MGP 2 uitkomt, en daar stond ie op de lijst voor 30 Juni, dus WTF, wanneer kunnen we in Nederland nu eens een keer gelijk lopen!

    Greetz
     
  19. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    grrr...

    nog steeds nix ontvangen:mad:

    bezorgt selektvracht ook op zaterdag?
     
  20. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    nee sorry eastmaster dat wordt dinsdag pas.... selektvracht is ook best lui....
     

Deel Deze Pagina