1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste indrukken MGP2

Discussie in 'Algemeen' gestart door frankx, 21 mei 2003.

  1. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2

    Dat wordt je 3 dubbel genaaid als je van de baan wordt gereden
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :'-( Je maakt me verdrietig... boehoehoe, ik wil ook MGP2 spelen! Maar Selektvracht is net ook geweest hoorde ik. Alleen Whekamp pakketje..

    Nu hoop ik maar op morgen.
     
  3. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat heb jij pech Sonic...je had hem nog een dag voor mij besteld...:mad:
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad! Maar.. er is nu een geniale optie: Forward collisions aan/uit. Dat betekent dat iedereen die backwards rijd, of stilstaat, of net weer de baan opkomt en nog erg langzaam rijd, je die niet kan raken. Dat scheelt al heel wat.

    Maar goed puntje, als je nu van de baan wordt gedrukt, dan tikken de secondes er hard bij. Dit heeft verder niks met de uitslag van de race te maken though, want je ligt technisch gezien qua secondes nog even ver achter de persoon voor je. Misschien heb je wat extra tijd gekregen (5 seconden extra bijv.) maar als je de persoon voor je inhaalt en finisht 3 seconden voor hem, dan blijft je ranking van die race hetzelfde hoor! Ookal geeft hij dan aan dat die andere persoon (waarschijnlijk) 2 seconden sneller was.

    Vaag verhaal 8), maar hopelijk begrijp je wel wat ik bedoel :)
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Jup.. dit is niet mijn lucky week. Maar geeftniet, dat betekent dat ik die binnenkort wel een keer heb. Hehe, en dan ga ik er flink van profiteren ;)

    (* droomt van top-50 rank :cool:..)







    hey, dromen mag toch :D!!
     
  6. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Champion Be had gisteren op 1 circuit de 45e tijd overall. Kudos Champion! _O_
     
  7. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt, maar volgens mij werkt het niet zo. In een race telt gewoon wie er eerder over de finish komt. De tijd heelft alleen invloed op je PB.
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja dus als je het gras inrijdt, is alleen voor die ronde de tijd "verhoogd", maar niet je totale tijd van de race? Dat zou ik het meest logisch vinden..
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd, en dat op Assen, waar ik hem met MGP1 nog wel alle hoeken van de baan liet zien donderdag ;)

    Maar ik bedoel niet top-50 nu.. ik bedoel over 2 maanden ofzo als iedereen op volle oorlogsterkte is :cool: Hehe, daarom dat "droom"!
     
  10. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    yep dat d8 ik dus ook maar ik hoop van niet want dat is echt shit namelijk, voor ronde tijden te halen oke maar tijdens een race? misschien kan je het afzetten
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee het maakt dus juist niks uit uiteindelijk. Wat zegt een totale race-tijd nou? Als je ranking binnen de race maar klopt en op waarheid is berust..

    En ik hoop dat je het niet uit kunt zetten (weet ook zeker dat het niet kan), want dan kan iedereen weer volop gaan glitchen!!
     
  12. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ok ben ik het mee eens maar ik wil geen straf seconde in een race hebben als ik er per ongeluk afschiet en toch al tijd verlies dan hoef ik niet nog eens 20 seconde erbij want dan ben je al het haasje
     
  13. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor glitchen of je niet bang te zijn, er zijn namelijk nog meer dingen veranderd buiten die straf seconden. Als je nu namelijk buiten de baan komt, dus ook het gras, dan sta je gelijk stil. Je remt dus niet een beetje af, maar echt enom veel!!

    Je zou er dus bij wijze van spreken al 20 seconden over doen om uberhaubt vanaf de baan tot aan een railing te komen... :cool:

    Om nog even wat op te helderen, die straf seconden komen niet gelijk bij je tijd, maar worden onder je tijd opgeteld. Pas bij de finish worden bij elkaar gevoegd.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanks voor de opheldering.

    En natuurlijk hebben ze nu overal hekken geplaatst, en telt je tijd zowiezo niet meer mee als je bent gecrasht. Of als je telang naast de baan hebt gereden (dan wordt je tijd rood, toch?)..

    Genialiteit ten top . respect to Climax _O_
     
  15. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je tijd ook rood wordt als je te lang stil staat weet ik niet (lijkt me wel). Als je valt dan wordt je hele tijd rood, net als dat je de vangrail raakt. Dit is vooral lastig in Estoril, aangezien daar een paar hele lastige bochten in zitten met een vangrail die er aan grenst.

    Ik denk dat het aan het begin erg frustrerend is dat je zo snel je tijd verpest, maar ik verwacht dat je er over een maand niemand meer over hoort. Het dwingt je in ieder geval wel om netjes te rijden... :)
     
  16. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Je raakt je tijd kwijt als je 3 seconden over het gras hebt gereden. En jerhui, de graphics zijn zeker wel beter. Het is gewoon een vermoeilijkt deel 1 met alles wat in 1 fout was er nu goed is.
     
  17. Third Kagemusha

    Third Kagemusha Shadow Warrior

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0

    dit vin ik wat minder met dat gras, met grind daarrentege is dat wel zo maar dan moet je (realistisch genoeg) gewoon op je bek gaan, ga maar eens met een fiets keihard een zandbak inrije je lig zo op je bek.

    Met deel 1 was dat raar, ging ik bijv bij de 1e bocht in Le Mans keihard et grind in (zo`n 250 km/h :'-( ) maar ik maakte meer een endo dan dat ik op me bek ging en afremme binnen 10 meter!

    En met gras moet je eigelijk gewoon grip kwijt rake....maar ja geen enkel spel is perfect O-)
     
  18. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    sjeesus een custom maken valt ni mee.

    Ik heb nu in totaal 5 uur gespeeld en ben net over de helft met het maken van de custom bike. Nou begint het lastig te worden.


    Overigens groeit de mgp2 live deelnemers flink. Gister ongeveer 3500 en vandaag 5100 man in de scoreboards.
     
  19. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens groeit de mgp2 live deelnemers flink. Gister ongeveer 3500 en vandaag 5100 man in de scoreboards. [/B][/QUOTE]

    Hoe kun dit nakijken hoeveel spelers er zijn in totaal?
     
  20. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    In de scoreboards kun je zien hoeveel deelnemers er zijn.

    Verder is ook een leuke optie dat je nu week overzichten kunt zien. Zo kun je ook zien wie de snelste van de week is.
     

Deel Deze Pagina