1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

mgp2 nu *echt* in stock bij play.com

Discussie in 'Algemeen' gestart door quintus, 15 mei 2003.

  1. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Mail van Gameplay.com :'-( :'-(

    Dear Dusun,

    We are pleased to inform you that your order for has been dispatched by our team in Leeds.

    Thank you very much for ordering from us here at gameplay, you should receive your package in 1 - 4 Weeks. :'-( :'-(

    This dispatch contains the following:

    Moto GP 2 Xbox

    Age rating: 3 Years and above


    The shipment details are as follows:

    Delivery method: European Postage
    Sent to:

    Bla bla bla (mijn adres dus)

    Your order has physically left gameplay so it is now too late to cancel your order. If you no longer want what you ordered then you will need to consult the returns documentation included with your order.


    Please be aware that Gameplay GB Ltd bills your card in UK sterling and your card network will exchange the amount into your local currency. This exchange rate may differ from that published on gameplay's website.


    If you have any problems at all please do not hesitate to contact our Customer Services department quoting your order number given next to the product. Also feel free to contact us if you have any comments to make on how we can improve our service to you!

    tel: 0845 345 4440

    email: customer.services@gameplay.co.uk

    DAMN DUS DUS KEI LANG WACHTEN!! Of heeft iedereen zo'n mail gehad en is het een standaard mail?

    Groeten Dusun
     
  2. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag gerust zijn, ik heb die standaard mail ook gehad. Er stond ook 1-4 weeks. Ik heb die mail vrijdag gehad en dinsdag lag MotoGP2 in m'n bus ;)
     
  3. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik vanuit Engeland bestel (play.com in Jersey) dan duurt het ook altijd ongeveer een week voordat ik het binnen heb. Dus dat zal voor gameplay.com niet anders zijn. Heb trouwens ook MGP2 besteld bij play.com voor 30 pond (=43 euri's) :)
     
  4. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    30 pond?!?! ja ik zie het. WTF, ik heb 35 betaald, halen ze na 5 dagen opeens 5 pond van de prijs af. niet tof, ik ga ze maar eens mailen. :eek:

    p.s. gameplay.com bezorgt blijkbaar sneller dan play.com, maar ze zijn dan ook iets duurder.
     
  5. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Das dan toch weer een hele geruststelling om te horen... en vooral die laatste PS: gameplay bezorgt meestal sneller dan play :D

    Lijk net een klein kind wat zit te wachten op pakjes avond :D

    Groeten Dusun

    p.s. hopenlijk tot dit weekend in motogp 2 *)
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    WTF! Mijn ma SMSte net, hij zit WEER niet bij de post. Terwijl ik tegelijk met Rick (en Quintus?) heb besteld bij play.com (zelfde avond, vorige week woensdag) en mijn order dezelfde dag de deur is uitgegaan (vorige week donderdag).

    *zit zichzelf flink op te naaien :mad:

    wordt dus al min. 2 dagen langer wachten, terwijl Rick hemelsbreed max. 30 km van me vandaan woont? Vaag.. |:-
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt bij mij niet door de TPG bezorgt maar door Selektvracht, misschien dat het daar door komt.
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wordt al je post door Selektvracht gebracht? Misschien komt hij bij mij dan nog via een andere dienst ofzo.. (zal wel niet).

    Toch vaag dat de her-distributie dan 2 dagen extra (minimaal) zou moeten duren als het eenmaal in nederland is. Tja, ik zit mezelf gewoon op te naaien door alles te lezen op forums. Ik wil ook die challenges doen :'-( hehehe..

    morgen heb ik vrij. Dus ik had een nachtje MGP2 ingepland! LOL Heel de nacht doorgaan, tot ik een bijna of volledig max. custom heb :)
     
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    alle pakjes van Play komen met Selektvracht,maar de rest van me post gewoon met TPG. :D
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, ok. Er is nog hoop ;)

    Maar een collega van me die ook in Hardinxveld woont, krijgt zijn play.com bestellingen altijd via de reguliere post. Maar dat is al een tijd geleden.. toen was TGP misschien nog geeneens TGP :)
     
  11. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een aantal DVD's bij Play.com besteld, duurde 2 weken ongeveer. Ben benieuwd of motoGP2 sneller in de bus ligt.
     
  12. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Na wat ervaring in MGP2. Een custom bike maken in één nacht maken RESPECT@

    Als je dit lukt is het echt knap. Maar het is een kwest van doorzetten.

    ik ga vanavond ook weer aan de slag.
     
  13. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    in 1 nacht? naar full specs? 50/25/25/50 ofzo? lijkt me stug, wie heeft dat voor elkaar gekregen?
     
  14. Kitt

    Kitt I'm 2 Fast for ya

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej quintus,

    Jij had toch ook bij play.com besteld ?
    Hoe lang duurde het bij jou dan ?
     
  15. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem ook ff besteld op play.com:)
     
  16. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren binnengekregen *)

    maar wel voor de oude prijs van 35 euro. hij kost nu 30 euro :{ Ik heb ze gemaild dat ik dat belachelijk vond, ik ben benieuwd wat hun reactie is..
     
  17. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2

    35 euro is niet veel....

    Maar je bedoelt waarschijnlijk 35 Pond:+
     
  18. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisterenavond ook maar besteld nadat ik een tijdje de demo versie van MotoGP had gespeeld. Het is effe wennen, maar hoe langer je hem speelt des te mooier hij wordt. Alleen gebruik ik nu steeds de 3th person view ipv de cockpit of bumper-view omdat dat makkelijk lijkt.
     
  19. Kitt

    Kitt I'm 2 Fast for ya

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah je zal idd wel pond bedoelen, maar waneer had je hem besteld dan ? Want ik heb hem gisteravond besteld.
     
  20. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ik euro zei wil ik pond hebben, stop de tijd. ik zet 1 joker in. :+
     

Deel Deze Pagina