1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout 2 + breedbeeld

Discussie in 'Algemeen' gestart door whoehaha, 19 mei 2003.

  1. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb burnout 2 maar nou mis ik aan de rechterkant van mijn breedbeeld zeker 6 lijnen.
    Hebben meer mensen dit probleem?
    Ik gebruik een advanced scart cable.
    Andere spellen doen het wel gewoon beeldvullend.
    Heb al alle instellingen geprobeerd in het dashboard.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  2. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook een breedbeeld tv en ok gewoon een advance scart cable. En het werkt wel gewoon. Waar heb je het beeld op staan. Je moet hem op volbeeld hebben staan en dus niet op 4 : 3 of 16 : 9 of smart zoom anders vallen er stukken weg.
     
  3. Turismo

    Turismo Christie!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb ook een breedbeeld (panasonic 71cm btw) en heb dit probleem ook met Burnout2 :mad:, en verdomme ik baal er flink van.
    Met Splintercell, of DOA3/DOAX is het perfect uitgelijnt.

    Ik heb dit al in t algemene Burnout2 topic vermeld trouwens, en iemand anders met een breedbeeld heeft dit probleem niet.
    hij zei dat ik me instellingen van me xbox moest nalopen, maar die heb ik gewoon op widescreen en 60hz staan, en als ik m op 50hz deed was t trouwens wat minder erg, maar nog steeds frustrerend :'-(

    Advanced scartcable heb ik ook, heb nog ff getest met normale kabel, en daar is t zelfde probleem
     
  4. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een panasonic misschien ligt het daaraan

    Edit: Ik heb hem nu op 50 hz en nu mis ik nog maar een lijn maar dat valt nie op
    Vaag :confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zo heb je weer een goede reden om een nieuwe TV aan te schaffen!

    Wel vreemd. Dingen zouden toch gewoon moeten werken. Als alles goed zou zijn ( wat dus niet zo is ) is het uiteindelijk allemaal een beetje wiskunde.
     
  6. Turismo

    Turismo Christie!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG!!! deze tv kostte me al 1100 euro!!! Top of the bill van panasonic, die ik speciaal heb gekocht voor consolegaming en DVD.
    en dan zeg jij heel droog, dat ik maar een nieuwe tv moet kopen :{

    en je hebt gelijk t zou gewoon moeten werken, maarja
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  7. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1


    Of een PS2... Daar is 't min of meer standaard dat je je beeld kan positioneren (verschuiven). AFAIK ook in Burnout 2. Als er voldoende gamers klagen bij Microsoft over 't ontbreken van deze feature, dan zou Microsoft 't wel eens af kunnen gaan dwingen bij developers/publishers.

    Afijn, wat behulpzamer: met 60Hz zie je minder dan met 50Hz (minder lijnen, minder detail *), dus je zou zonder problemen terug kunnen naar 50Hz.


    *: Je kunt 't vergelijken met twee Windows instellingen: of 720x525@60Hz interlaced of 720x625@50Hz interlaced (bij 60Hz verlies je 100 lijnen, waarvan zo'n 70+ zichtbaar).
     
  8. Turismo

    Turismo Christie!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een PS2 :{, nouja dan speel ik t wel op 50hz
     
  9. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    wat nou nieuwe tv kopen het is een fout in burnout 2|:- |:- |:- |:-

    edit//: Trouwens ontzettend irritant dat switchen tussen 50 en 60, UTC b.v. werkt weer beter op 60 en zo kan je wel even doorgaan, ik sanp niet dat hier niet beter over na gedacht is:confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  10. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt het over mij en inderdaad heb ik dit probleem niet....
    Ik heb een Philips breedbeeld 71cm 100hz.... (type 28PW8506) en deze koste mij ook rond de 900 euro's. Aangezien die van jou duurder is heb ik gezien kan het daar in ieder geval niet aan liggen :).

    Ik gebruik ook advanced scart. Ik heb het probleem bij burnout 2 nooit gehad, maar ik had het probleem wel bij kung fu chaos, toen had ik instellingen Xbox op 60hz gezet en toen was het volledig verdwenen... Strange
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm, tja ging het idd maar zo.

    Hopelijk heeft iemand nog een andere oplossing voor je. Ondanks dat blijft het vreemd. Er zou gewoon één "standaard"moeten zijn.
     
  12. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mijn breedbeeld heeft geen Dolby digital optie, dus moet ik een verlengsnoer hebben om die in mijn versterker te pluggen|:-
    Maarja al met al heb ik wel goed geluid en goed beeld op de auto's aan te zien komen:D
     
  13. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb ook een panasonic maar ik heb geen burnout.
    Wel heb ik het probleem met Kungfu Chaos. Die heb ik alleen full-screen als ie op 60hz staat. Bij 50hz mis ik dus ook wat lijnen.
    Daarnaast draait Unreal Championship niet op widescreen mode wat eigenlijk wel zou moeten toch ?

    Misschien is panasonic toch niet zo geschikt voor games

    edit
    ---------------------------------------------
    Uiteraard gebruik ik de advanced scart kabel van microsoft.
    Zou een ander merk misschien uitmaken ?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  14. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat probleem had ik dus ook!! Ik mis als ik kung fu chaos op 50hz speel ook een deel van rechterkant van scherm..... met 60hz is probleem totaal verdwenen. Ik heb trouwens een 'big ass' philips! :cool:
     
  15. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus mijn 'big ass' panasonic heeft er niets mee te maken ;)

    Ik zal vanmiddag eens kijken wat hij doet als ik hem niet aan de RGB scart-aansluiting aansluit.
     

Deel Deze Pagina