1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Enter The Matrix - Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 16 mei 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit is de centrale helpthread voor Enter The Matrix.

    Kom je er niet meer uit, post je vraag dan hier.
    Gelieve geen nieuwe helpthreads aan te maken over dit spel.

    De thread over het hacken van the matrix blijft wel staan, met al je vragen over de hack-functie van het spel kun je daar terecht: Thread: Enter The Matrix - Hacken.
     
  2. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag: in het level; The Sewers kom ik op een stuk dat heet: Ice and Corrupt, hier krijg je op begeven moment de opdracht: DESTROY THE 3 ANCHORS AT THE BASE OF THE GEAR. en dan word er met zo'n richting pijl gewezen naar een riool buis maar daar kan ik niet in,, ANY HELP ANYONE?!!?!?!?!
     
  3. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps hier was al een thread voor zie ik nou pas! dom
     
  4. GalO

    GalO Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    is de game eigenlijk zo kort?
    ik zit nu in de Nuke plant levels en das bijna het einde in de film of is hij nog lang niet afgelopen het spel?
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Of je speelt gewoon veel ;)
     
  6. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik wil het ook wel eens weten, want als ie net zo kort als LOTR: TTT was ( eigenlijk niet met elkaar vergelijken, maar goed ) dan hoef ik hem niet ! Dus hoeveel levels, sublevels etc.. heeft ie ?

    PS: Dit was ff off-topic....

    on-topic: Ik kan eigenlijk pas antwoord geven als ik het spel heb :+
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jongens, vragen specifiek over de inhoud van het spel kun je stellen in de centrale ETM thread in het Games forum: Klik.

    Deze thread is bedoeld om mensen verder te helpen die vast zitten in het spel, en om hulp te vragen als je zelf vast zit.
    Laten we het een beetje gescheiden houden...

    Oh, en btw, als je een vraag stelt, vermeldt dan ook ff het Level waarin je zit.
     
  8. yaco1969

    yaco1969 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag. control tower.

    Je wordt geacht back up te geven. Om de trap te bewaken.
    Ik pak een sniper rifle op van een swatmember en loop de trap af en ruim nog 2 swat members op. maar dan.. ik ga naar het balkon en zie wat wapens afgeschoten worden op de grond. maar zelfs met dat snipergeweer zie ik geen doelen om op te vuren. wat is hier nou precies de bedoeling??
     
  9. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die sniper van die gast oppakken en dan moet je de banden van da vliegtuig kapot schieten.... da krijg je ook in een filmje te zien..
     
  10. nielzo

    nielzo Guest

    Ja hier zit ik dus ook vast en kom ook niet meer verder.
    is er iemand die ons kan helpen??????

    PS. offtopicers oprotten.

    PPS. Ik zit ook vast met het hacking:
    ik heb nu A schijf, B, V en ram maar wat moet ik nu doen???

    (serieus antwoord A.U.B)
     
  11. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zit vast bij die helikopter...dat ding schiet mij echt zo dood terwijl ik hem moeilijk kan raken..
     
  12. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit nu vast bij 'The Abbys', dan moet je die Ballard beschermen, dan krijg je een sniper, maar ik kan hem helemaal niet beschermen, omdat hij al dood is, als ik kan mikken, is er een speciale manier???
     
  13. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja hoe kom je hier verder??
     
  14. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging de hele tijd achter die 4 pilaren schuilen en als hij begon te schiet dan ging ik in de focus mode en de rechter trigger indrukken en dan handstanden schieten doe dat een paar en hij is uit geschakeld. Dit is in CONTROL TOWER 2.
     
  15. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    als ie schiet moet je achter 1 van die pilaern verstoppen. op een gegeven moment draait ie om en vliegt langs het raam weer naar de andere kant zonder te schieten. nou moet je snel tevoorschijn komen en hem beschieten, je zal zien dat er heel snel damage afgaat. daarna komen er mannetjes uit het plafond die je ff moet uitschakelen. dan kom die helikopter weer, en je doet gewoon hetzelfde.

    ik snapte het eerst ook niet, maar je moet de trap 'coveren' dat dus betekent dat je alle agenten die op het dak staan moet neersnipen. op de trap staat namelijk ballard ook te schieten. als je alle agenten hebt uitgeschakeld kan je weer verder.
     
  16. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, ik was er al weer voorbij, maar thanx anyway.

    ik zit nu ook vast bij ice and corrupt, en geen idee wat ik moet doen hier
     
  17. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    zit ik ook al vast
    Ik zie toch dat veel mensen er best wel veel problemen hebben met sommige dingen dus het spel is niet echt makelijk
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je bedoelt dat met die 3 ankers? Dat is al gevraagd in de volgende thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=25282

    Je moet dus die 3 'witte' puntjes op dat ding (waaraan die staaf ronddraait) kapot schieten.
     
  19. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    k zit vast met die klote helikopter in die toren en met die 3 anchors at the base of the gear. dat met die helikopter is een kwestie van meer mijn best doen maar dat met die 3 anchors snap ik voor geen meter.

    die poppetjes gaan helemaal niet dood en die pijl wijst inderdaad naar een buis waar je niet in kan. HELLUP??!!
     
  20. Supreme

    Supreme Code 47

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dat "plateau" daar staat een rare staaf in iets rond te draaien, daar moet je een paar granaatjes op gooien of iets anders explosiefs, ontertussen moet je ook nog die gozers helpen die daar boven staan, en de SWAT mannen blijven ondertussen maar komen! Als dat ronddraaiende ding stuk is heb je een opening bij dat gat in de muur, waar je pijl heen wijst...
     

Deel Deze Pagina