1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Sims 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 15 jun 2010.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hier staat ook dat ie regiovrij is, dus het zal wel kloppen denk ik...
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok, mooi, dan importeer ik hem :)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    *wilt even zeggen dat het spel weer briljant is en uitstekend werkt op de console*

    Ook geweldig dat ik mijn huis uit loop en de eerste meid die ik tegen kom heet gewoon Cookie en ze is nog single ook. Nu al mijn GOTY :cool:
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.290
    Leuk Bevonden:
    356
    Ik vind h'm ook heerlijk werken op de console, zeer uitgebreid spel met een hoop verschillende facetten. Nadeel tijdens het spelen is wel dat de tijd in het echt soms net zo snel lijkt te gaan als in het spel ;)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hehe inderdaad. Ik heb alleen wel "aging" uitgezet omdat ik zag staan dat ik al "elder" werd over 4 dagen en dat ging me iets te snel. Ik klooi namelijk alleen maar wat aan en ik heb geen zin in allemaal oude mensen in mijn huis :+
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar is dit dan precies het zelfde als de oude Sims 3 op de pc? Dus geen grote stad, vakanties en meekijken op het werk?
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Volgens mij is het inderdaad een vrijwel directe port van de PC versie, uiteraard zonder de uitbreidingen. Maar ik vind het best bizar hoeveel zooi er wel niet in het spel zit. Ik heb deel 1 destijds helemaal kapot gespeeld en later ook Bustin' out voor de xbox en daarna heb ik geen Sims meer gespeeld, dus ik ben ook niet heel veel meer gewend. Maar als je al die karma powers ziet, de verschillende skills die je kan trainen, allerlei wedstrijden waaraan je kan deelnemen, de huizen waar je van alles mee kan doen, de familie opties en ga zo maar door, dan ben je hier best wel wat weken/maanden mee bezig. Ik ben sowieso iemand die dit soort spellen urenlang kan spelen zonder iets te doen maar ook als je gewoon de "verhaallijn" volgt dan is dit enorm uitgebreid. De controls zijn ook perfect voor de console, chapeau richting Visceral en EA.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.817
    Kan je ook online wat doen? Zie het al voor me dat ik je game join en gezellig op je wc ga schijten met mijn Sims personage. 8)

    Wacht nog even tot ik hem voor een mooi prijsje kan vinden.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er zit helaas geen co-op in, je kan alleen je sims en kleding opslaan en doorsturen of iets dergelijks maar dat heb ik nog niet gedaan. En hoezo wachten op een mooi prijsje? Hij is 30 euro op Ebay :+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Review dus van Cookie? :+
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Alles daarvan zit inderdaad ook op de pc, behalve die karma powers. Die heb je niet op de pc.
     
  12. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in Sims 3 wel onbeperkt bouwen?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.066
    Leuk Bevonden:
    4.709
    Met cheats wel, maar dan krijg je geen achievements. Voor de rest is het gewoon een kwestie van geld verdienen en de rest is aan jou. ;)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.817
    Zeg, je hebt van die challenges hé waar je punten voor krijgt. En met die punten kan je dan dingen unlocken zoals extra meubels of speciale karma power. Nu zijn de meeste dingen rond de 150 punten waard, dus ik dacht ik spaar die punten gewoon op. Probleem is, hij spaart die punten niet op. Stel ik voltooi een challenge en krijg daar 15 punten voor en vervolgens een challenge van 50 punten dan heb ik alleen 50 punten om uit te geven en niet 65. Zo kan ik bijna nooit (of er zijn challenges van een paar honderd punten waard) die dingen unlocken. Hoort dit zo, of doe ik iets fout? :+
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan doe je wat verkeerd :+ Want ik heb ook al een zootje dingen moeten kopen van 300 punten dus je kan het gewoon opsparen. Alleen aan je karma punten zit wel een max.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.817
    Gaar, bij mij is dat niet en doe zover ik weet niks verkeerd. Morgen maar eens uitzoeken. :+
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.817
    Is al gelukt. Moet wel zeggen dat er minder objecten inzitten vergeleken met Bustin Out en The Sims 2 op de PS2, er is niet eens een jacuzzi. Net zoals dat je de mensen in de stad niet eruit kan kicken en zelfgemaakte poppetjes in huizen kan stoppen waarmee je niet speelt. Al mijn buren zijn eng, daar wil ik niet mee trouwen 8). Zit ook niet echt een story in, in Bustin Out was het geniaal waar je begon in die camper met je scooter. :lol:

    Voor de rest wel weer zwaar verslavend. :+
     
  18. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al een tijdje te kijken om deze game te kopen.

    Maar dat bouwen is dus net zo uitgebreid, alleen is het een kwestie van geld hebben?
    Dat was bij de PC versie toch ook de bedoeling, een leven beginnen en dan je huis uitbreiden.
    Alleen deden denk ik niet veel mensen dat, die kochten een kavel en gingen met een money cheat een huis bouwen.

    Maar op Xbox ben ik dat dan niet van plan.
    Wil toch ook achievements halen.

    Maar als het bouwen toch het zelfde is, dan ga ik hem denk ik toch maar halen.


    Iemand enig idee waar hij NIEUW goedkoop is?
    Ik vind 50euro toch wel wat veel voor deze game.
     
  19. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aging uitgezet, maar houdt het dan een keer op of kan je tot in de eeuwigheid door blijven gaan dan met dezelfde sim? Zit nu ingame in week 25 dus valt nog erg mee, maar vroeg het me toch af.
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Waarschijnlijk verjaard je sim dan niet meer. Lijkt mij dat het aan of uit staat, dus of je sim blijft zoals hij op dat moment is óf hij verjaard. Als de game goedkoop m'n pad eens doorkruist, misschien dat ik hem dan in huis haal. Typisch zo'n game van 'even een uurtje 's avonds spelen.... FUUUU, 5 uur verder!'.
     

Deel Deze Pagina