1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel in het download menu van je xbox niet de levels echt zelf maar wat zijn nou die drie blocks download???????????
     
  2. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    oja ik stond eerst op de zevende plaats
     
  3. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
  4. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Slimme zet van MS en aan de andere kant ook wel weer dom.

    Omdat Digital E. niets aan het spel verdient moeten ze het weer overnieuw maken terwijl ze het eigenlijk op vrijwillige basis doen, en dan heb je geen zin om afgekraakt te worden.

    De goede zet is dat MS er nu alvast mee begint zodat de lat iets hoger komt te liggen. en dat zij hem ook echt goed gaan testen. en dat ie er ook echt niet doorkomt als het niet goed is. Dus de volgende developers denken van, ow ik heb geen zin om afgekraakt te worden. laten we het maar in 1 keer goed doen.

    Als MS het pas over een halfjaar zegt dan word de gamesindusstrie ook weer lui en dan hebben sommige misschien al eerder content uitgegeven. en misschien denk ze dan ook van fok joe MS.

    Ik denk niet dat ik echt duidelijk ben maar beter kan ik het op dit moment niet uitleggen.

    kort samengevat. MS probeerd nu de macht te krijgen.
     
  5. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, he hoe kan je trouwens van die geluiden maken zoals "roger" of "i'm in position" ?? ik kan alleen maar een Defend, Attack en een taunt geluidje maken!
     
  6. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet het geval, om de kwaliteit en stabiliteit van het Xbox Live netwerk te waarborgen worden er gewoon strenge eisen gestelt, het is echt questie van het aflopen van deze lijsten. Als je op 1 of meer punten niet voldoet dan wordt het gewoon afgekeurt. Ik kan je uit eigen ervaring als softwareontwikkelaar vertellen dat dit soort hoge eisen alleen maar prettig zijn. Het houdt je scherp, daarnaast is iedereen gebaat bij een goede kwaliteit, dus je theorie gaat mijn inziens niet op.
     
  7. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik bedoel, omdat ze er niet voor betaald krijgen.

    Als het nou voor verkoop was dan was het een ander verhaal, maar omdat ze er geen geld voor vangen zullen ze vast de volgende keer denken: We maken gewoon een nieuw spel. Dat is misschien meer werk maar we krijgen er wel geld voor.

    Tja ik weet ook neit precies hoe dit allemaal in z'n werk gaat maar dit si mijn theorie.
     
  8. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet begrijpen dat DE veel geld verdient met het verkopen van de Warfare engine, als blijkt dat daarin veel bugs zitten dan is dat minder goed voor hun reputatie, kortom indirect verdienen ze er wel op.

    Daarnaast is het zo dat ontwikkelaars na oplevering van een project altijd nog een tijdje op project blijven zitten, simpelweg omdat dat gebudgeteerd is.
     
  9. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Als de update/patch van UC goed is. kan dat de verkoop van UC natuurlijk beinvloeden in positieve zin:D


    Patch voor PC soft/hardware zijn meestal ook gratis! De klant heeft betaald voor een product die goed functioneert!!!
    Als later blijkt dat, dat niet het geval is.... Dan is de producent verantwoordelijk!!!
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    in alle software zitten bugs ... hier kan je niet van ontkomen ... dit komt omdat er meerdere mensen aanwerken
     
  11. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Bugs ontstaan lang niet altijd doordat je er met meer mensen aan werkt, zeker als je een modulaire opbouw hebt, hoeft het geen enkel probleem te zijn.

    Bugs ontstaan juist vaak ten gevolge van nieuwe functionaliteit, voorbeeld: stel je voegt functionaliteit toe waarbij de server query info wordt uitgebreidt (bijvoorbeeld password protected of niet). Een ander deel van de software dient daar ook rekening mee te houden (de serverbrowser), als door gebrek aan communicatie specs dit niet gefixt wordt kan er een probleem ontstaan. Er zijn echter ontwikkelingsmethodieken die de kans op problemen in dit soort gevallen minimaliseert.
     
  12. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt ook eens een mod gedist maar hoe weten jullie dat allemaal
     
  13. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou super, 10 uur spelen en wat fragge je staat ineens hoog op de lijst dat wil nog niet zege dat je goed bent.....:+
     
  14. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je dat aan het begin van de week doet, gaat dat nog veel sneller :+
     
  15. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik eerst gedaan stond ik zevende ik zach dat een ander gastje dad deed tegen bots ging ik dat ook maar eens doen tegen bots wel dom dat het kan maar zolang het kan doe ik het gewoon
     
  16. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja als jij je dan ook blij voelt op die 7e plek die je behaald hebt door met bots tespelen moet je dat doen toch :)

    Denk echter niet dat je op die manier respect van je medespelers krijgt hoor :)
     
  17. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, respect krijg je er zeker niet mee.
    Maar als je naar de stats kijkt van de top 10 beste spelers zie je altijd dat ze 10000 kills hebben gemaakt en dat ze maar 30 keer zijn doodgegaan ofzo... Dat is echt lomp. wie gaat er nou tegen bots spelen om op de eerste plaats te komen.. Als je het nou gewoon haalt zonder tegen bots te spelen.. dan ben je goed.
     
  18. twist

    twist Guest

    Wat is er leuk aan dan? tegen bots spelen? heb je daarvoor xbox live gekocht?
    als je veel tegen echte mensen speelt kom je ook hoog op de ranking. Inderdaad heel erg dom wat je doet |:-
     
  19. AVENGER

    AVENGER Godlike

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat ze dat in de aankomde patch eruit gaan halen. Ze gaan doen dat als je een bot killed, je maar een halve punt of minder erbij krijgt bij je stats. En als je een "mens" vermoord krijg je nog steeds 1 punt erbij.


    Trouwens, DE CONTENT KOMT OP 13 MEI!! (die 4 levels dus)
     
  20. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    jee maar hoe weet je dat
     

Deel Deze Pagina