1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zo moeilijk is het toch niet, ook omdat de vijanden precies op dezelfde plek respawnen elke keer. Meteen gaan schuilen en eerst iedereen beneden neerknallen, ondertussen gooit die gozer echt maar maximaal een molotov. Dan ren je naar rechts, cover, en knal je die andere boven neer. In die tussentijd heeft hij echt maar twee molotovs gegooid, ren je naar boven en maak je hem af. Had er echt totaal geen problemen mee. 8)
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Chapter 14 halen? lees de spoiler!

    Chapter 14 is mij gelukt bij mijn 8de poging ofzo, hieronder in de spoiler hoe je het moet doen.


    Voorbereiding: Zorg voordat je naar de haven gaat dat je 5 grenades hebt (!), laat desnoods het begin van de chapter
    Na een tijdje kom je met de haven arbeiders in opstand:
    Stukje 1)
    Simpel stuk, gewoon een assault rifle oid pakken en alles neerschieten
    Stukje 2)
    Als je bij het gebouw in de buurt komt zal de garage deur meteen dicht gaan, je moet naar binnen rennen en door rennen naar links voorin. Dat is onder de grenadiers, ga links voorin achter een pilaar staan. Er komt eerst op 10 uur een gast op je af, en daarna op ongeveer 12 uur. Beiden neerschieten
    Stukje :cool:
    Nu zit je onder de molotov gooiers in een safe heaven, nu komen er rechts (als je richting garage deur kijkt) 2 keer 2 gasten naar beneden rennen via de trap. Makkelijke kills maar houd er rekening mee.
    Stukje 4)
    Nu moet je iets onder het randje staan van de molotov gooiers en proberen om grenades ZOVER mogelijk over het randje te gooien, gooi ze allemaal erover heen (goed versprijd over het hele balkon) en Vito begint wat in zichzelf te praten en je krijgt een achievement
     
  3. diaperzombie

    diaperzombie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem helemaal op hard uitgespeeld, behalve de eerste missie.
    toen ik die opnieuw uitspeelde maar dan op hard, kreeg ik alsnog mijn achievement niet.

    Er staan nu toch overal gouden hoedjes!

    Nog anderen met dit probleem?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zal het probleem wel zijn, het mag niet via chapter select maar gewoon in 1 run op Hard.

    Dus de oplossing is denk ik, vanaf chapter 1 op Hard beginnen en dan uitspelen.
     
  5. diaperzombie

    diaperzombie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    kut, laat dan maar
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik rijd met 140 Km/h door de stad constant, haal police cars in, maar ze reageren totaal niet. Ach, wel lekker eigenlijk :D
     
  7. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel op simulation staan natuurlijk ;)
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb het volgens mij ook niet op Simulation staan maar ik krijg toch wel degelijk politie achter me aan als ik te hard rijdt.

    En daarnaast heeft Simulation toch alleen maar effect op het rijgedrag van de auto, en niet of je wel/niet politie achter je aan krijgt?
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, op simulation + hard heb ik hem staan, maar de politie reageert altijd als ik dezelfde richting op ga. Ook op ruitjes intikken en aanrijdingen trouwens :+. Volgens mij ben ik zelfs een keer beboet voor door rood licht rijden :9
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Simulation?
     
  11. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een raar probleem...
    Ik moet het geld naar Bruno terug brengen maar als ik op de plek ben gebeurt er niets? Ik heb genoeg geld, 55.000, maar er gebeurt gewoon niets? Heeft iemand hier nog meer last van... Dit is echt heel vervelend.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    In de opties kun je rijmodus van normaal op simulation zetten
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Chapter 15 is best pittig door een lompe manier, kom je ergens een hoek om, meteen een grenade in je richting. M.a.w veel trial and error :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah crap dat heb ik totaal niet gezien....
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Chapter 15 damn, vond hem misschien toch nog wel iets pittiger dan chapter 14. Echt ontzettend vaak dood gegaan, ook door bijna suïcidale gasten.

    Maarja wel uitgespeeld :)
    Mening over het plot:
    Erg goed spel, lang geleden dat ik zo vaak zo genoot van een spel, heel veel sfeer en de lengte is ook goed. Heb er iets van 15 uur over gedaan, meteen op hard gespeeld. Tja over het plot, het einde draagt bij aan het realisme van het spel. Maffia is niet alleen maar alles happy enzo, einde hint ook dat er nog DLC komt en anders een 3de deel. Het is imo behoorlijk open, Joe zal wel nog leven.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, bij mij reageert de politie nauwelijks. Ik tik raampjes bij de vleet in, maar nog nooit is er alarm geslagen.
    Heb in ch3 gelijk ff 10k gescoord door rond de scrapyard autos te jatten en dan de shredder in te rijden. In 10 minuten zo verdiend. Geen enkel alarm :D
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Lol je weet dat het 1950 is he? :D
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gelukkig heb je aan dat geld niks :+
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nou, ik rijd GTA style en ik heb dus regelmatig money nodig om mijn autos te fixen :D

    Ja, meaning ?

    Als ik in een volle straat een car window smash, dan denkt iederen laat maar lopen omdat het 1950 is ?

    Overigens zou ik willen dat je standaard voor alle autos de radio op off zou kunnen zetten. Ben echt allergisch voor die liedjes, en al helemaal in deze game ...
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik bedoelde trouwens wel dat de politie achter me aankomt, als deze in de buurt is. Dus als er niemand loopt, komt er ook niemand achter me aan natuurlijk.
    Wat verwacht je dan, in 1950? Iemand die er uit ziet als een maffiosi, vervolgens een raampje intikt en er met een auto vandoor gaat. Dat iedereen even zijn mobieltje tevoorschijn pakt of erachter aan gaat? :+ Als de politie in de buurt is en ze zien/horen het dan gaan ze je natuurlijk wel achterna.

    @De muziek: daar ben ik het helemaal mee eens. 9 van de 10 keer vind ik de muziek niet om aan te horen :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina