1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het nog steeds niet eens met de 'beste ep ooit'. Het heeft, zover ik heb gezien van die anime, iets weg van Needless qua art style. Ik vind het niet passen bij Naruto, maar verder over discussiëren zal geen zin hebben, denk ik.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    welke fillers doel je op? Dit is toch gewoon het hoofdverhaal? Bedoel je die gast die belletjes blies als jutsu? Was wel grappig meer niet, maar de laatste eps zijn toch gewoon hoofdverhaal en sowieso erg gaaf.

    @ Modder: die negeer ik gewoon even. 137 tot shipuden heb ik maar even gedelete :+

    Het gaat mij echt om de laatste zoveel eps, erg vet.

    Gisteren was ook weer super trouwens _O_
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    No spoilers totdat Taka hem heeft gesubbed pl0x! 8)
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren was inderdaad vet. Gelukkig geen gekke poespas als vorige keer! Ik vind de afleveringen na Bubbelman toch allemaal vet :eek:.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik spoil ook niks toch? zowel dan ben ik bekend met de tags ;)

    en idd de eps na bubbeldude zijn super :cool:
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Was fijne ep al had ik een dubbele verwacht maarrgoed still good to watch
     
  7. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, wat een hoop lucht deze week :mad:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vond vorige week anders erg vet!

    Heb deze dubbele ep tot de helft van de eerste ep gekeken. Saaaaaai

    las op myanimelist.net dat het hierna sowieso erg lang suf blijft
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Manga is na Pain inderdaad weer even wat minder. Manga is echter deze week geëindigd met het einde van een zeer goede kleine arc.

    Het slechte nieuws is dat er op 26 augustus waarschijnlijk weeral een filler arc begint.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    in de manga of in de anime?

    maar de anime was nog helemaal niet voorbij Pain. Ik snap niet waarom ze nu een dubbele filler hebben gedaan.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Filler voor de anime natuurlijk.

    Zou erg zijn dat ze een manga beginnen te fillen, krijg je het Bleach effect (al is die op het moment ook weeral een beetje interessant, de manga ervan) :+.
     
  12. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de vorige episode gekeken?

    Ik vind Naruto écht tof, en deze confrontatie tussen de twee "Children of Prophecie" vind ik echt heel spannend. De background story van Pain vind ik interessant om te zien, maar het gaat mij allemaal te sloom :'-(. Iedere week wachten op een klein stukje van het verhaal is echt irritant... En 2 weken terug vond ik vooral een naaistreek. Komen ze aan met een fucking achterlijke filler die nergens op sloeg.

    Naruto is echt een hele toffe serie maar er zit gewoon geen tempo in... Hier merk je niet veel van als je net begint met kijken en nog 300+ episodes voor je hebt liggen, maar als je iedere week moet wachten op zo'n episode merk je het toch echt hoe sloom die anime is.

    Ik denk dat ik binnenkort aan de manga ga beginnen.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, als je naar de manga overstapt omdat je de anime sloom vind zou ik het niet doen. Een fatsoenlijke episode komt normaal overeen met zo'n 2 chapters, dat wil dus zeggen dat het tempo in de manga nog later ligt. Natuurlijk als je nu overstapt kan je ineens een groot aantal chapters achter elkaar lezen (waarin eigenlijk niet zoveel gebeurd), maar daarna zit je ook weeral wekelijks te wachten op iets dat met nog een trager tempo vooruit gaat. Je hebt natuurlijk wel geen last meer van fillers :+.
     
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel één ding zeker, ik begin nooit meer aan een anime die niet afgelopen is. Het is best wel tergend om iedere week te wachten als je er echt lekker in zit :+
    Ik ben ook al een jaartje One Piece aan het volgen, zelfde verhaal :'-( Alleen vind ik het daar minder erg om de een of andere reden
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Que? Ik weet dat dit off-topic is, maar in de manga is er toch aardig wat gebeurd IMO.
     
  16. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    Het punt was meer dat je, als je nu begint te lezen, inderdaad veel toffe dingen leest, maar uiteindelijk kom je toch bij de nieuwste manga. Dan moet je iedere week wachten op de nieuwe en manga-episodes bevatten nog minder dan een gemiddelde anime-episode. Dat betekent dat het nog trager gaat in manga-land dan in anime-land.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Goed, ik ben weer begonnen met kijken. Shippuuden episode 102 at the moment. Three tails Kiyubi. Ben weer verslaafd. :9
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het gaat om kwaliteit niet kwantiteit...aldus dat zeggen ze:+

    Van de fillers die ik in de anime heb gezien is 90% pure troep, het probleem ermee is ook dat er nooit progressie in het verhaal komt en dat het uiteindelijk zelfs nog langduriger kan aanvoelen...imo
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit begrepen wat er zo erg is aan al die fillers, vind ze vermakelijk! Over het algemeen krijg je toch iets qua diepgang mee van de hoofdrolspelers.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Net Shippuuden Episode 141 gezien.
    Ik ben een beetje in de war though. Itachi was een spion bij de Uchiha. Madara was eerst hoofd van de Uchiha clan, maar omdat niemand een frontale aanval wilde doen op Konoha om de leiding van het dorp over te nemen vertrok hij. Toen later kwam de vader van Sasuke & Itachi in dat stuk voor, hij plande nieuwe dingen om Konoha over te nemen. de Third Hokage wilde het uitpraten met de Uchiha clan, maar die nam te veel tijd waardoor Itachi iedereen, behalve Sasuke, uitmoordde van de Uchiha clan. Sasuke wil nu Konoha kapot maken, doordat Madara hem dit allemaal vertelde. Maar wil Sasuke dat dan om wraak te nemen voor Itachi & de Uchiha clan? Vanwege die missie dat Itachi iedereen moest doden?
     

Deel Deze Pagina