1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Optreden van Westlife ruleerde gek 8)
     
  2. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    DO zag er wel lekker uit en ik heb robbie gemist :mad:
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ben het er compleet mee eens, maar ik heb het wel gekeken... Misschien uit verveling, misschien om me eraan te ergeren, maar het is echt schandalig commercieel, het draait volledig op de BrEeZaH cultuur, en het publiek erger ik me dood aan, de artiesten zijn om te huilen (behalve Do :+ ) het is allemaal te nep voor woorden, en het is nageaapt van de MTV-awards, die zijn toch al iets beter... En Robbie Williams was een BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETJE arrogant.... (puke-smiley)
     
  4. ikah

    ikah Guest

    nah ik vond het wel leuk heb bijna alles gezien.
    Maar wie playbackte er dan?
    Verder vond ik het veel beter dan vorig jaar bijna alle bekende artiesten waren er alleen jammer dat eminem er weer niet was maar die loopt echt niet warm om zo`n awardje in ontvangst te nemen.
    Ze zeiden ook dat het in 40 landen werk uitgezonden als dat waar is is dat een goede zaak.
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    OMFG!! Dus jij hebt er wel verstand van? Zou kunnen, maar wat je hier post slaat echt NERGENS op!!

    Dana is mix-technisch vaak bagger. De platen die ze maakt zitten leuk in elkaar, maar missen elke vorm van diepgang of emotie. Zo ook de muziek die ze draait. Ik ken een jongen die ook hardstyle draait, maar die combineert het met oldskool. En op zo'n manier waar ik niet anders als waardering voor kan hebben. Zijn timing is perfect, zijn mix-techniek is strak en hij kan heerlijk "spelen" met zijn platen.

    Na een half uur of uur vind ik het vaak te eentonig worden, in hardstyle zit veel energie (vette bass kick vaak). Maar technisch stelt de meeste (ik zeg meeste!) muziek in dat genre geen reet voor. Hop een 4kwartsmaat beatje. After-beat basslijntje erbij.. hop nog een hihatje tussen de beats en een clapje erbij! Nu nog een rauw geluidje elke paar seconden en weer een nummer erbij WOEI!!

    Tiesto is daarentegen sterk vooruitgegaan de laatste jaren. Veel van zijn platen die hij draait (en zelf maakt!) zitten kwa productie heel sterk inelkaar. Zowel technisch als kwa "gevoel"! Helaas laat ook Tiesto af en toe nu een steekje vallen mix-technisch. Maar dit is gelukkig niet de regel, eerder uitzondering! Ook blijft hij zijn stijl aanpassen, maar toch hoor je die "magische touch" altijd terug.

    Respect voor Tiesto. De man heeft er jaren en jaren hard aan gewerkt om zover te komen als hij nu is. Niet iedereen hoeft zijn muziek goed te vinden, maar zijn toewijding en passie kun je niet "ignoren"!
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben een van de grootste trance-haters...
    maar Tiesto's plaatjes zijn toch wel aanstekelijk hoor....

    Flight 643 en Lethal Industry vind ik de beste trance-nummers ooit...
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    dat is jou goed recht (over smaak valt niet te twisten)!

    Maar die nummers die je noemt, die zijn inderdaad ook erg aanstekelijk. En helemaal "anders" als wat hij 3-4 jaar geleden maakte. Dat vind ik het knappe! Niet stilstaan, maar blijven doorgroeien..
     
  8. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach laat die breezahsletjes toch. Die puberende bakvissen zijn soms wel een lekker makkelijk en snel tussen doortje :p
     
  9. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat het weer voorbij is.
     
  10. Da_G

    Da_G Method Man

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorbij, het word elke dag nog herhalld:mad:
     
  11. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had geen zin om een nieuwe thread te maken. En dat is ook helemaal nergens voor nodig. Wat ik wou zeggen is dat ik net Slipknot op de belgische tmf-awards heb gezien. Eindelijk wat goede muziek, al vind ik dat ze het niet hadden moeten doen. Het geluid was trouwens ook slecht.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Ben nu volop de TMF Awards aan het volgen _O_
     
  14. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Waroom moet die ali alles met een rap doen:{ loser. }:]
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is stoer man.
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    jezus wat een kut versie dit jaar

    vorig jaar wel leuk

    dit jaar not
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm vind het echt slecht vond het een paar jaartjes geleden leuk maar nu .... schamend.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het was wel heel erg dit jaar. Het liep zo mee met die "urban hype" die er heerst. En dan zo veel acts die niet live waren. En dan nog Girls Aloud die Best UK Act wint i.p.v. Keane:confused:
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik alles gezien :p Echt in 2 woorkes Bagger Show _0/
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    TMF Zuigt gewoon. Niet veel woorden aan vuil maken mensen.
     

Deel Deze Pagina