1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Elite en Xbox Slim controllers probleem?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gjgjgj, 28 jul 2010.

  1. gjgjgj

    gjgjgj Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de zoekfunctie al geprobeert, maar ik kom er maar geen wijs uit.

    Ik zou graag mijn Oude Xbox controllers willen gebruiken voor de nieuwe Xbox Slim, maar nou werken die niet? Kan iemand mij helpen met het vertellen hoe mij dit wel lukt? en als ik de Xbox Slim controller op mijn oude Xbox wil laten werken, gaat dat dan op dezelfde manier? Alle controllers zijn draadloos (heb geen idee of xbox ook controllers heeft die niet draadloos zijn haha)
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt ze wel gesynchroniseerd met je nieuwe xbox? (hoor zo vaak van klanten dat ze dat vergeten zijn)
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie deze start post van de Centrale Controllers thread, daar had je je vraag het beste kunnen stellen. Je moet je controllers laten synchroniseren met je 360




    Een Xbox 360 draadloze controller aansluiten op uw Xbox 360-spelcomputer

    Zorg ervoor dat de Xbox 360 draadloze controller en de Xbox 360-spelcomputer zijn ingeschakeld.
    Druk op de connect knop op de spelcomputer.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Druk op de connect knop op de controller.
    [​IMG]

    De groene lampjes rond de Xbox Guide-knop op de controller en de Ring of Light op de spelcomputer zullen ronddraaien en knipperen als de controller verbinding maakt met de spelcomputer. Zodra de controller is verbonden, zal er één groen lampje branden op de controller en de spelcomputer om aan te geven met welk kwadrant de controller verbonden is.

    [​IMG]
    [​IMG]



    Staat trouwens ook in de handleiding van de slim
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010

Deel Deze Pagina