1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PoW 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Exe Master, 26 apr 2003.

  1. The Exe Master

    The Exe Master I want Xbox live!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit eigenlijk wel te wachten op een 2e deel van prisoner of war, ik had ergens gelezen dat codemasters hier een deel 2 van wilde maken, weet iemand hier iets meer over?:confused:
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Check FAQ : www.tothegame.com - Een handige website met een volledige games database inclusief releasedata.
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb POW nooit gespeeld. Leek me niet zo'n heel cool spel eerlijk gezegd.
     
  4. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    kvond POW echt zuigen, ksnap niet dat iemand dit spel goed vind, speelduur was vééééél te kort, je kon rondsluipen en steentjes gooien, dat was het dan zo'n beetje voor het stealth gedeeltje.... en voor de rest is het ...tja...
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    PoW heeft mij eigenlijk best wel geboeid. Misschien omdat ik niks anders te doen had, maar misschien ook omdat het een zeer interessant concept is. Het is geen perfect spel, maar wel een concept dat valt te perfectioneren. Het leven in die commune van een PoW kamp, contact met de andere PoWs en de uit te voeren missie's waren cool.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  7. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond hem ook wel leuk, het idee in iedergeval om rond te sluipen en ipv kogels met je verstand moet ontsnappen. Het lag allemaal een beetje te vast, zóveel vrijheid had je nou ook weer niet. En de graphics vielen vies tegen.
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het een keer bij mijn neef gespeeld begin je alleen hoe die man praat is al lelijk. Ik vond het saai als je buiten de pionetjes was of wat het ook was werd er op je geschoten. Ik hou wel van stealth maar er moet actie inzitten. Ben je ergens waar je nooit geweest ben of something kan je weer terug voor de midddag pauze pfff. Ik zit niet echt op een 2de deel te wachten.
     

Deel Deze Pagina