1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet wel, Pardon letter toch? Schijnen in thieves hide outs te liggen.
     
  2. Thierrymans

    Thierrymans Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik het beste die konijnen kan vinden? kzie ze nooit:mad:
     
  3. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0

    en hoe kan je die krijgen?
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Saven, dan los gaan. En dan load game:D
     
  5. Johndekoning

    Johndekoning Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en bij een missie waar je er ook 1 krijgt, kan je jezelf uitkopen voor 10 dollar of die letter gebruiken.
    Ik zou jezelf uitkopen want een bounty van 10 tot 100 dollar is echt een schijntje, beter dat je die letter dus houdt voor als je écht een keer in de problemen zit :p
    Als je fame of honor hoog genoeg is duurt het trouwens 2x zo lang voordat ze achter je aan gaan. Best chill, heb je iets meer tijd om naar zo'n station te gaan.
    Ik probeer me braaf aan alle regels te houden, maar is er ook iemand die juist iedereen aan het uitmoorden is?
     
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0

    en hoe kan je die krijgen?
     
  7. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben een jankende man tegen gekomen die knielend voor zijn dode vrouw zat. Vervolgens schiet ie zichzelf door z'n hoofd, lachuhhh.
    Vraagje over de special edition, zit die code (van de extra) in de gamedisc zelf? Of kan je die ergens invullen(heb namelijk de gewone editie gekregen bij de frs, maar de specialedt. kan ik woensdag ophalen.)
     
  8. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je de lasso? Of heb je die al heel lang en weet ik gewoon niet hoe ik die moet gebruiken? Ghehe.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet paar keer missie's doen bij Bonnie om de lasso te krijgen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    WTF: Ik zal even met een FRS Kadokaart en PU Pas RDR halen. Uitverkocht, ze krijgen niet eerder dan dinsdag weer levering.

    Pluspunt is dat ik weet hoelaat ze geleverd krijgen en ik rond die tijd klaar hoop te zijn met een werkafspraak. ;)
     
  11. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke, thanks. Morgen jammer genoeg hele dag werken maar zal er zondag is naar gaan kijken. :)
     
  12. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Iemand voor de trein gooien werkt niet?

    Had em vastgebonden op trein rrails gelegd, half uur gewacht op de trein. Toen kwam de trein sleurt hem stukje mee dan valt die erlangs en heeft ie een klein wondje op zijn borst, en geen achievement, wat doe ik fout?:+
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    'em' moet 'dr' zijn
     
  14. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi hi
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.478
    Leuk Bevonden:
    8.475
    Haha, rij ik net een beetje rond, zie ik een gast van z'n paard stappen. Ik dus kijken wat hij ging doen... stond ie gewoon lekker even tegen een rots te pissen. :lol:
     
  16. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    haha is inderdaad lachen ben het jammer genoeg nog niet tegen gekomen.
    heb nu bijna 5 uurs gespeelt en zit aan 15 % veel met singleplayer bezig geweest.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zo random is dat blijkbaar ook niet meer want dit hebben er al meer hier gepost :+
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    klopt :+
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zit het em ook echt in die kleinere dingen maar die gewoon zo tof zijn man.

    Ik ben dus net overnieuw begonnen met de game, omdat ik vanmiddag bezoek had en tijdens die cutscenes aan het praten was, kortom totaal geen aandacht erop. Dus overnieuw....

    Ik stap uit de trein en groet een ventje met 'Have a nice evening mister' en hij zegt terug ' Wellllll i don't feel too good' . Gewoon zo tof dat ie reageert op het onderwerp, zeg maar.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe claim je iemand van de Bollard chain gang? En verschijnt die persoon gewoon random bij MacFarlane's ranch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina