1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren na etenstijd met de game begonnen maar toen was het nog erg licht buiten, en ondanks mijn donkere gordijnen heb ik gewoon een erg lichte huiskamer nog steeds. Je ziet echt zoveel minder, omdat de game zo donker is. Dus AW is voor alleen om die reden al een avond game. :)
     
  2. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel het spel gewoon overdag.Maakt mij niet zoveel uit.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook net uitgespeeld , ga hem zeker ook nog een keer op Nightmare spelen. Doe mij maar meer van dit soort games :)
     
  4. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Net begonnen aan episode 2 en het spel is alles wat ik ervan verwacht had en meer! Iedere serieuze gamer moet alan wake een kans geven. Kan niet wachten tot ik door kan spelen!

    Oh en dit is zonder twijfel de mooiste 360 spel op dit moment verkrijgbaar!
     
  5. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ook uitgespeeld het spel.

    Mee eens iedere serieuze gamer moet dit spel proberen

    Het zegt heel veel als ik een game uitspeeld .
    Dikke 9 geef ik dit spel _O__O__O_
     
  6. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dus ook mee eens.Ik ben nog maar in chapter 2.Maar heb geen haast.
    Ben alles aan het onderzoeken.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ook, loop echt overal heen waar maar kan. En heb gisteren Episode 3 gespeeld, echt wat een kneiter toffe game. Wil zo graag spelen nu maar wacht nog even, straks wel weer verder anders is de game zo snel uit en dan wil ik niet.n:+
     
  8. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij denkt precies zoals mij.Leuk hoor.Doe precies hetzelfde.Ook niet snel achter elkaar spelen:emo:
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nu halverwege episode 3 en de game is tot nu erg tof. De afwisseling tussen dag en nacht momenten is ook goed. Bij dag momenten rustig rondlopen en dan wachten tot het nacht wordt en de Taken komen.

    Ook leuk dat je ontdekte radio's en gehoorde liedjes terug kunt luisteren via het main menu, maar jammer dat je tv-shows niet terug kunt kijken, want deze zijn erg leuk, die Night springs episodes.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Night Springs :+

    Ben alweer overnieuw begonnen op Nightmare. Dat is toch echt wel een stukje lastiger , de vijanden hebben niet alleen meer kogels nodig maar ook meer licht alvorens je uberhaupt damage kan doen. Flare gun is goud waard op Nightmare :)

    Ik had trouwens New game gedaan om weer te beginnen op nightmare maar als ik nu in mn statistieken kijk staat alles wat ik in de eerste playthrough gevonden heb er nog wel in, dus je hoeft volgens mij niet alle collectibles in 1 playthrough te vinden
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Even aangepast :)

    Ik ben zelf op normal begonnen, zo kun je toch ook die Nightmare moeilijkheidsgraad unlocken?
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  12. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang heb je er over gedaan voor het spel uit te spelen ?
    bij mij is het ook zeldzaam dat ik een spel uitspeel ik zit nu in episode 1
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben gisteren gelijk begonnen op hard, wilde gewoon normal niet kiezen. En om een of andere reden dacht ik gewoon dat ie te makkelijk zou zijn erop, en inderdaad ik week ook constant van het pad af om dingen te vinden, en in episode 1 vond je gelijk allemaal dingen al. Zoals een huisje en daarbinnenin een kistje met allemaal stuff. Ik hoor van genoeg mensen dat ze door die episodes heen vliegen, ik denk dat ze dan alleen maar het pad volgen en de objectives uitvoeren en verder niet rondkijken. Die omgevingen vragen JUIST om verkend te worden vind ik :)
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2010
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup
     
  15. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel op hard gespeeld en ik gok zo;n 10 uurtje;s. heb het lekker op me gemakkie gespeeld . Moet wel nog wat archievments maar of ik daar zin in heb , heb nog meer goeie en nieuwe games liggen.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, jammer dat ie blijkbaar zo kort is. Ik heb hem al wel liggen ben ben er nog niet aan toe gekomen. Missschien vanavond ...
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er naar uit dat hij redelijk snel uit is.
    maar voor de achievements moet je hem 3 x uitspelen op hard normal en nightmare dus ben je toch wel even met bezig.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij unlock je de achievement voor hard ook als je nightmare uitspeeld
     
  19. jANSEN 007

    jANSEN 007 Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft het niet 3 keer uitspelen voor de achievments. Ik speelde het op hard en kreeg die 40 punten voor normaal er ook bij.
     
  20. Venzl

    Venzl Uw gastheer

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd naar dit spel, heb het lang gevolgd en wil hem ook graag zelf spelen. Vind het alleen erg jammer dat hij tegelijktijd met Red Dead: Redemption uitkomt, daar gaat toch op dit moment mijn voorkeur naar uit.
    Deze dan maar een keertje oppikken voor een lager prijsje...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina