1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Amped 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 21 apr 2003.

  1. masterape

    masterape Guest

    Amped 2 wordt veelbelovend, nadat deel 1 al goed verkocht krijgt deel 2 ook een xbox live optie waarschijnlijk.


    Artikel:
    Op Xbox365 staat het volgende bericht wat echt schitterend zou zijn voor de snowboardfans:


    Microsoft Amps up XBOX Online!
    Even before MS released Amped last year there was talk about a sequel to the fame oriented snowboarding game. Well, the sequels on its way but you won't believe in what form. Microsoft is setting out to create the first Massive Multiplayer Online Snowboarding game! Imagine a virtual online mountain resort, with hundreds of online gamers hitting the slopes. Competing in races, trick tourneys, and vying for the attention of a virtual media system.
    This could revolutionize snowboarding games like SSX did on the PS2!



    Dat zou volgens mij echt een hoop goed doen voor deze titel, zeker omdat in Amped 1 er amper multiplayer-opties zijn. Stel je voor, je board van een berg af en naast je gaat je maat en je probeert allebei de mooiste trucs te maken en de meeste punten te verzamelen, terwijl je ondertussen hem uitlacht en toelacht door de Xbox Communicator.... Dat lijkt mij dus het toekomstbeeld van Xbox en Amped. Dit is het beste nieuws wat ik in een week heb gehoord!


    En hier de bevestiging en andere stuff:
    Tricks, er wordt een heel nieuw arsenaal tricks in de game gegooid en er is een feature ontwikkeld, die ervoor zorgt dat alles supersmooth loopt, butter. Er zal ook een tutorial bij zitten voor de beginners.


    Xbox Live, Amped 2 is online speelbaar en dat biedt je onder andere de mogelijkheid om statistieken na te gaan, replays met vrienden te delen en je kan content downloaden zoals nieuwe bergen, uitrustingen, muziek en challenges.


    Graphics, de graphics in Amped 2 moeten nóg verbluffender zijn en er wordt een hoop aan details gewerkt, zoals wolken, sneeuwscooters en stoeltjesliften. Daarbij komt nog eens dat de sneeuw na een val aan je pak blijft plakken!


    Career, een uitgebreide career mode in Amped 2 moet voor nóg meer uitdaging zorgen om het publiek en de pers helemaal gek te maken! Dat doe je door middel van foto's en filmpjes waarvoor je nieuwe uitrustingen en boards krijgt.


    Bergen, de bergen in Amped 2 gaan een belangrijkere rol spelen en ditmaal zitten er ook levensechte bij zoals Laax in Switzerland and Mt. Buller in Australia. Wereldberoemd parkbouwer Chris Gunnerson zal ook meehelpen om parken te ontwerpen.


    Rijders, je kan naast 14 levensechte rijders zoals Jeremy Jones, Mikey LeBlanc, Travis Parker en Janna Meyen, maar je kan natuurlijk ook gewoon je eigen character maken!


    Muziek, in Amped 2 kun je kiezen uit zo'n 300 stukjes muziek van verschillende, tamelijk onbekende, artiesten, maar je kan ook je eigen muziek van de harde schijf afhalen.






    Paar screens tot slot:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    nog wat:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2003
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Well, zelf hadik altijd moeite met Amped. Ik kon er echt geen zak van. Dat mogen ze wel wat toegankelijker maken imho hoewel ik weet dat Cyberlaui het een simpel spel vind :cool:
     
  3. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    kheb amped 1 nooit veel gespeeld.. maar dit lijkt me wel gaaf hoor... zolang het maar snel gaat. Kon je bij amped ook zonder parcours boarden?? Gewoon beetje rond 'rijden' dus?
     
  4. Horny Devil

    Horny Devil Jackass Extrodinare

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er echt eXtreem uit! en snowboarden is chill.
     
  5. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij 1 ben je ook redelijk vrij op de berg, maar dit lijkt me helemaal te gek, ja. goed nieuws
     
  6. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    hij vind t een simpel spel maar heeft m (nog) niet uitgespeeld. 8)
     
  7. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een keer eerder gezegd dat ik hem niet ga kopen omdat het meer van hetzelfde is, maar als ik dit allemaal zo hoor krijg ik wel licht de neiging deze titel aan te schaffen. amped 1 uitgespeeld, dus op naar amped 2 :p:p:p
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    met die live functie wordt het egt heel aantrekkelijk, tegen elkaar racen egt geweldig..
    tja.. dat zou een reden kunnen worden om live te gaan
     
  9. ikah

    ikah Guest

    wow die screens zien er goed uit ik heb amped nog niet ik denk dat ik beter kan wachten op amped 2.
     
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    sowieso kopen als je amped 1 al hebt uitgespeeld. Zelfs al zou het meer van het zelfde zijn is het nog steeds meer van het zelfde van een geweldig spel en dus goed
     
  11. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nou ook een racemode tegen andere boarders? want dat was niet in amped 1
     
  12. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze dit keer niet aan de screens gekut hebben ziet het er vet uit!!
     
  13. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    aan de screens gekut?:confused: waarom zouden ze dat doen. bij 1 van de screens zit er volgens mij ook een klein foutje in 1 van de bomen, die laatste vind ik nog niet echt mooi ofzo
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat aan de screens kutten was een hele tijd voor de release van Amped. Ze hadden een HUD eroverheen geplakt waar bv op stond '95 km/u' terwijl he tmannetje stilstond en er was een Photoshop Lens Flare op aangemaakt.
     
  15. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    hee maas, waar zie jij een klein foutje aan een boom dan?!
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ze allemaal wel vet eruitzien deze wordt zeker ook only on xbox 1 was het ook. Op live lijkt deze zeer cool.
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb expres gewacht met het kopen van 1 vanwege de brakkerige besturing, hopen dat dat bij Amped 2 beter is..:D
     
  18. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt nie w8ten amped 1 uitgespeeld en deze wordt nog live ondersteunend ook:)
     
  19. masterape

    masterape Guest

    Besturing valt best mee hoor.
     
  20. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ze veel aan de besturing zullen veranderen omdat deze al vrij goed was/is!
     

Deel Deze Pagina