1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA World Cup 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nol, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    net uitgeschakeld in de halve finales online in het wk.
    in de verlengingen laatste minuut.
    ik vind dit een super leuke toevoeging en brengt zoveel spanning met zich mee.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Niet voor een voetbalgame vind ik persoonlijk. Ik vind het ook zonde om zoveel geld uit te geven voor een footie waar ik geen jaar mee gaan doen.
     
  3. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    WK gewonnen met NL op Legendarisch :)

    2x gewonnen na strafschoppen van Paraguay en Spanje!
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Precies de reden waarom ik 'm laat liggen. Zodra FIFA 11 uit is kijk je niet meer naar deze game om.
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Fifa11 komt sowieso pas uit op 1 oktober. Dat is nog 5 maanden van ons verwijderd.

    Wat vinden jullie de betere teams? Ik ben nog erg zoekende merk ik. Tot nu toe 2x in de kwartfinales van de online WK uitgeschakeld. Beide tegen 5 sterren teams; speelde zelf met NL en Uruguay. Tot nu toe vond ik Nederland nog het fijnste spelen, omdat die heel aanvallend spel kunnen spelen.
    Ben nu bezig met Spanje, maar die spelen (standaard) heel afwachtend, waardoor er weinig aansluiting is van de backs/verdediging. Daardoor wordt ik snel onder druk gezet. Overigens zit ik nu in een poule met Engeland, Duitsland en een nog onbekend land, maar dan ben ik dus blij dat ik Spanje heb, want met een minder land ben je dan bij voorbaat al kansloos.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Exactly my thoughts. Misschien leuk voor deze zomer, maar daarna speel je hem niet meer. Zeker als Fifa 11 uitkomt die nóg beter zal zijn dan WK 2010, laat je deze liggen in de kast. Voor mij geen reden om -+ 50 euro uit te geven aan een game die je toch op een gegeven moment niet meer gaat spelen.
     
  7. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan konden we beter ook geen FIFA 10 halen, omdat we nu na deze game er toch niet meer naar omkijken 8) 5-6 maanden heb je de tijd voor dit spel, wat wil je nog meer? Maarja het is jouw keuze...

    De betere teams zijn Brazilie natuurlijk, die zijn echt goed gemaakt en zien er heel realisitisch uit met hun tenuetje. Marokko speelt heerlijk, Mexico is ook niet slecht. Frankrijk spelet ook lekker maar dat zijn dan wel de toplanden.

    Gister speelde ik COSTA RICA- vs, stond na 60 minuten 2-5 achter en in de 90+4 de 5-5 gemaakt na een actie van Ruiz :thumbs: Die sukkel ging nog tijd verspillen ook met zn keepertje enzo, stuur ik hem een bericht you should waste some more time stuurt ie terug lucky :D
     
  8. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar blijft de postbode, ik wil 'm nu spelen! :+
    Denk dat ik zelf online met Argentinië ga spelen. Higuain is held _O_
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Tering, wat fluiten die scheidsrechters kut. Kleinste kut contact met tegenstander fluit ie meteen af maar als de computer keihard mij neerhaalt laat ie leuk doorspelen. Partijdige scheidsjes op het WK zeg. :lol:

    Met Nederland WK gewonnen, eindelijk eens een uitgebreid eindfilmpje. :)
     
  10. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens. Als ik zie hoeveel uur ik in 2 maanden in FIFA 10 heb gestopt is het zeker wel de 45 euro die ik er voor betaal waard. Daarnaast speel ik dit echt wel langer dan 2 maanden.
     
  11. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap best dat mensen denken dat men na het WK weer terug gaat naar Fifa 10, maar ikzelf zou dan alleen maar gefrustreerd raken want dit speelt echt veel beter. Eindelijk eens goede aannames. Met robben valt er eindelijk naar het midden te draaien achter de verdediger langs en dan schieten.

    Nee WK heeft maar een paar tweaks gehad, maar ze zijn voor mij ow zo belangrijk. Dit is weer een behoorlijke stap dichter bij de beste footie die er was PES. Helaas dat PES alleen maar bergafwaarts is gegaan en Fifa omhoog klimt.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga sowieso eerst de gehele campagne met Nederland spelen :)
    Vervolgens online knallen, misschien is Uruguay wel een leuk team! hoeveel is Suarez ?:eek:

    Heb hem binnen:D ben kapot na de wandeling maar het was meteen raak:cool: wel een kapot doosje..
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  13. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister Ned - Spanje. Krijg ik vrije trap randje 16 bij de achterlijn. Komt de keeper van spanje uit voordat de vrije trap is genomen. Die gaat achter het muurtje staan. Geef voorzet op Kuyt en knikt het leer binnen.
    Rare glitch vond ik.:{
     
  14. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al 3 keer een WK gespeeld en alle 3 de keren gebeurde het dat de nummer 3 uit een andere poule doorging inplaats van de nummer 2.

    Hebben meer mensen dit opgemerkt?
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    [​IMG]
    Ik herken bijna geen enkele speler?
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb hem binnen en ga hem meteen effekes met m'n vriendin spelen, nog net voordat ik op stage ga. Muaha :D
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bommel, Mathijssen (?), Van der Vaart, van Persie, Ooijer (?).

    Alleen 4 en 3 lijken voor geen meter.
     
  18. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het is wel een stuk pittiger geworden:)
    Op Wereldklasse met Nederland me eerste 2 oefenduels 1-0 verloren (Rusland en Tsjechie)
    Daarna tegen Macedonie voor de kwalificatie 1-3 gewonnen.
    Me eerste penalty tegen Tsjechie ging naast, ik wist helemaal niet dat het systeem was aangepast, zag er wel beter uit!
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik allemaal zo'n onzin. Dan hoef je ook geen singleplayer spel meer te kopen. Ik heb bijvoorbeeld ontzettend genoten van Mass Effect 2, zeker de 60 euro waard. Maar na 7 dagen had ik hem uitgespeeld en sindsdien heb ik nog maar een uurtje gespeeld vanwege de dlc. Maar zeker geen zonde van mijn geld geweest. Deze FIFA ga ik 6 maanden veel spelen, iedere week een aantal uur. Ik vind deze FIFA echt een stuk beter dan FIFA 10 en online is het ook super. Ja, als FIFA 11 uit is stap ik over naar die versie. Maar dat duurt nog een half jaar. Tot die tijd ga ik me meer dan prima vermaken met de WK versie. Als dat geen 60 euro meer waard is. 40 als je hem bij Mediaoffer haalt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina