1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Unreal Championship

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

  1. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik hoorde mensen zeggen van he waar is schwa?
    Dus dat houd in dat zei er nog wel waren denk ik??
     
  2. twist

    twist Guest

    Ja klopt, als de host de game sluit, blijven de spelers er nog even in maar kunnen niemand meer neerschieten en zien niemand meer bewegen, maar de voice communicator werkt nog wel even, en daarna word iedereen eruit gekicked:cool:
    er is dus niets aan de hand ;)
     
  3. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    oooow ok
    ps ik vind xbox live echt geweldig vooral die communicator en die engelse mensen met dat grappige accent lach me helemaal ziek:)
    ook al een paar belgen gehoord.

    supertof:) :9
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  4. twist

    twist Guest

    vooral lachwekkend als ik ze weer inmaak 8)
     
  5. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    edit::

    Ow nog een ding, je gamertag is weer anders dan je profile name is het niet en dus je naam in het spel?

    Want mijn gamertag is ThA sChWa en in uc schwa(zoals profile in de singleplay)
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  6. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zal je nog zwaar tegen komen tevallen master :)
     
  7. twist

    twist Guest

    Klopt, de naam in UC via live is hetzelfde als de geselecteerde Single player Profile naam ;)
     
  8. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey 'k heb een vraag.. heb gister Unreal Championship gespeelt.. live.. en op een xbox van een maat en op me eigen.. en beiden keren liep hij een paar keer vast.. ligt dat aan de cd.. of aan live? heb wel gezien dat meer mensen die vraag stelden maar die werden genegeert ofsow..
     
  9. twist

    twist Guest

    Dit hoort niet te gebeuren, maar het kan zijn dat als je op een onstabiele server speelt, je xbox vastloopt. Als dit zich vaker blijft voordoen zou ik MS support bellen.

    ps. het kan ook zijn dat jij een onstabiele verbinding hebt, wat voor verbinding heb je en gebeurt het vastlopen ook offline?
     
  10. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    offline loopt ie niet vast...

    Ik heb Chello verbinding... en me maat ook.. en bij beide liep hij alleen vast als we live waren.
     
  11. raptorix

    raptorix Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden het dat ie telkens vast liep op de map Molten, uiteindelijk heb ik besloten me memory blocks voor UC te wissen, dat verhielp het probleem.
     
  12. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm bij mij loopt ie alleen vast als ik live speel.. en makt niet uit welke map.. maar het gebeurd ook maar heel af en toe
     
  13. twist

    twist Guest

    Probeer eerst wat Raptorix ook heeft gedaan en bel anders naar MS support want als dit vaak gebeurt is er iets niet helemaal in orde vrees ik :'-(

    /edit ik lees je bericht hier boven: wat(hoevaak) is heel af en toe?
     
  14. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ok.. zal het eens een keer proberen
     
  15. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje komt er nog meer content te downen na die vier levels of is dat nog nie bekend
     
  16. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Is nog niet bekend voor zover ik weet master.
    Het lijkt me ook niet zo slim ommeteen al tevertellen dat er weer een nieuwe content tedownen aankomt want dan zit iedereen weer te******en dat het telang duurt enz enz.

    Btw ik verwacht de huidige content 1 van deze dagen wel hoor.
    Ik las ergens dat hij rond de 19e uit zou komen maar weet dit uiteraard niet zeker.
     
  17. twist

    twist Guest

    zou mooi zijn als morgen die levels te downloaden zijn dan heb ik weer wat te doen :+
     
  18. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    heb ik weer wat te doen? Get a life! 8)
     
  19. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    oja in welke levels kan je dat satelietje gebruiken?? heb hem nog nergens gezien
     
  20. twist

    twist Guest

    :{ haha hoe origineel

    In de meeste CTF maps kun je hem vinden, altijd een beetje verstopt natuurlijk ;)
     

Deel Deze Pagina