1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboX Live Prepaid 3 maanden Gold Lidmaatschap

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Atomic Akwasi, 4 mrt 2010.

  1. Atomic Akwasi

    Atomic Akwasi Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mede leden,

    Onlangs heb ik een 3 maanden Gold lidmaatschap aangeschaft bij de MM.

    Telkens als ik deze code invoer bij Rendeem code, of via de optie lidmaatschap verlengen krijg ik de melding
    invalid code

    De code is goed ingevuld, dit weet ik zeker heb het meedere malen geprobeerd.

    Weet iemand hoe dit zit?, heb inmiddels ook geprobeerd via www.xbox.com hier krijg ik dezelfde melding invalid code.

    Hoop dat iemand mij kan helpen, kan helaas de kaart niet meer retourneren ivm de aankoop datum en de code is open gekrast.

    Wil dolgraag gaan liven maar kan nu geen kant op.


    Akwasi
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wellicht kun je contact opnemen met Informatie Xbox Helpdesk op 0800 023 3894. Helaas kan ik begrijpen dat het ook voor hun moeilijk te controleren is, dus ik betwijfel of er wel een juiste oplossing te vinden is voor je probleem. Wellicht dat je een kans hebt als je aan kan tonen wanneer en waar je de code hebt gekocht met een bon, als je kan aantonen dat je code echt niet werkt en dat geen live hebt kunnen activeren of hebt geactiveerd. Ik wens je in ieder geval succes.
     
  3. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed dat je een US account hebt in plaats van een NL account...

    Log in op www.passport.net (is een website van Microsoft) met je inloggegevens van je Xbox LIVE account
    Ga vervolgens naar 'Account Services'
    Daar moet je kunnen zien op welke regio je account staat ingesteld:

    <naam>
    <emailadres> [ Change ]
    Registered since: March 07, 2006
    Country/region: Netherlands
    Birth date: <geboortedatum>
    [ Registered information ]
     

Deel Deze Pagina