1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]Capcom vs. SNK Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dschadir, 9 apr 2003.

  1. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Capcom vs. SNK Live

    Ik zag nog geen thread voor dit spel (misschien kan dit een centrale thread worden) en ben toch erg benieuwd of er mensen zijn, die dit spelen en wat de ervaringen zijn. Ik zit te twijfelen om dit spel te kopen, mede aangezien ik er niet ontzettend goed in ben, maar ook omdat ik niet weet of er wel genoeg games zijn.

    Kan iemand de volgende vragen beantwoorden?:

    1. Zijn er genoeg games te vinden.
    2. Wat is de kwaliteit van de verbinding.
    3. Wat is het niveau van de gamers.
    4. Wat voor rankings zijn er.
     
  2. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
  3. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de reply, maar ik vind er niet de antwoorden, die ik zoek. Er wordt veel gezegd, over dat het op Live wel leuk gaat worden, maar ik zie liever wat meer informatie. Hoe het spel is, weet ik al lang. Dat heb ik op de Dreamcast al gespeeld. ?Mij gaat het echt puur om de line ervaringen van spelers, die het spel via live of gespeeld heben.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel niet CvS2 niet zo vaak live, maar wanneer ik speel is het niet altijd makkelijk om een tegenstander te vinden
    win/loss rankings worden bijgehouden..uit mn hoofd kan je de week(of maand) en overall rankings terugvinden
    kwaliteit van verbinding heb ik tot nu toe geen problemen mee gehad (geen lag)
    niveau van de gamers kan ik niet zo heel veel over zeggen omdat ik nog niet zo vaak online gespeeld heb, maar keren dat ik speelde heb ik steeds net verloren terwijl ik het spel nooit eerder had gespeeld ...maar ik ga er vanuit dat er veel betere spelers zijn
     
  5. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks. Ik was er al bang voor, dat er niet al te veel gamers met dit spel online zijn. Maar betekent, dat bijvoorbeeld, dat je na tien minuten proberen nog niemand hebt? En dan dus nood gedwongen iets anders moet gaan doen?
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    soms wel ja...maar wat je ook kan doen is op fora checken...ik kwam laatst toevallig op een forum die in principe alleen maar over capcom vs snk ging...daar kan je dus volop gamertags van mensen met capcom vs snk vinden
    ze organiseren ook toernooien....ik heb de URL helaas niet meer
     
  7. alibabaz

    alibabaz Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi
    ik heb dit spel en ik speel het vaak
    WAT DEZE GAST DIALOGICAL ZEGT IS HELEMAAL NIET WAAR !!!
    hoe lang het duurt om een tegenstander te vinden op xbox live
    is ongeveer bij mij ik heb chello ongeveer 10 seconden
    hij heeft nooit langer gezocht dan 30 seconden
    het spel is niet helemaal top maar jah
    heb hem gekocht omdat
    ik was een beetje uitgekeken nop de demo's en ghost recon en mech assault
    het grootste probleem vind ik de besturing deze is ZWAAR KLOTE

    ooo en de kwaliteit van de verbinding is goed
    maar 1 op de 10 games word verkloot door lag
    helemaal geen slecht prestatie vind ik

    de niveau van de gamers is verschillend

    en dit wou ik ook nog even kwijt
    ik had liever mortal kombat 3 of 5 op xbox live
    dat zou ook beter verkopen denk ik
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  8. Chronicle

    Chronicle Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vinden van een tegenstander is verschillend maar duurt nooit langer dan 5 minuten meestal heb je al iemand binnen 30 seconden. Het niveau is best wel hoog maar heel veel rookies kun je makkelijk met 1 mannetje aan. Je kan ook gelijk zien hoe sterk de tegenstander is voordat je gaat battlen.
     
  9. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    zo ik wist niet dat er ook maar iemand op de wereld was die dit spel ook speelde behalve ik die nooit een game kan vinden? 8)

    add me: SuperZaadje
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan wel meteen gaan lopen schreeuwen dat wat ik roep niet waar is maar wat ik zeg is gewoon mijn ervaring met het spel en ik heb ook chello.
    dat jij toevallig wel binnen 30 seconde iemand kan vinden wil nog niet zeggen dat ik hier aan het liegen ben.
    Ik heb vaak genoeg gehad dat ik 10 minuten heb lopen zoeken naar een tegenstander en dat ik dan na 1 potje spelen weer moest wachten op een game...
     
  11. Chronicle

    Chronicle Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen problemen om een tegenstander te vinden. Als je geen opponent kan vinden moet je gewoon retry doen of je zoekopdracht aanpassen.
     
  12. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    die mensen die disconnecten als ze verliezen verneuken het hele spel

    vooral die domme S rank mensen die er niet tegen kunnen van een P te verliezen |:-
     
  13. alibabaz

    alibabaz Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    HET BESTE IS OM ZELF EEN SPEL TE MAKEN
    HOST THE GAME
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Is het spel nu een vette aan- of afrader?
    Ik zit namelijk te twijfelen tussen deze en Ghost Recon..
     
  15. Chronicle

    Chronicle Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van de klassieker Streetfighter of Fatal Fury houd is het spel zeker aan te raden.
     
  16. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eigenlijk sinds de Mega Drive altijd minimaal een Streetfighter spel gehad per console of Fatal Fury in geval van de Game Gear, maar ik ben nog niet echt overtuigd. Misschien is het beter om nog even te wachten en mijn geld in een andere live game te stoppen.
     
  17. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je moet kiezen tussen Mortal Kombat: DA, DOA3 en Deze welke is dan aan te raden...(ik wordt radeloos)

    PS. ik weet 't ik haal oude "koeien" (lees: draadjes) uit de sloot...en ik weet ook niet zeker of je in de centrale om een vergelijking mag vragen, maar ik probeer t even

    Edit: oh fk...ik zit in t live gedeelte...sorry, had ik niet gezien in de zoekmachine :eek: :eek: :eek: |:- |:- |:-

    forgive me_O_
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2003
  18. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben groot fan van deze games...ik heb alle Capcom fighters op DC, ook deze, maar ik denk niet dat het de moeite is speciaal voor Live deze game nog apart bij te kopen...
     
  19. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk ook niet, dat ik het ga doen. Wel balen, dat al die fighters, die nog uitkomen (SC2, Tao Feng, etc.) allemaal niet online werken.
     

Deel Deze Pagina