1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan Borderlands JUIST online doen in 4-man co-op.
    Je kan niet met z'n 4-en co-op doen offline (zoals bij Halo:cool:. Je kan wel splitscreen offline doen.
     
  2. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik ,maar kan je bijvoorbeeld ook online schieten met een partij van 8 ofzo?
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het is niet online zoals CoD ofzo.
     
  4. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch wel de 2 vs 2 arena's maar daar moet je je niet teveel bij voorstellen
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat betekend augment?
    En wat gebeurd er als je ze gewoon doorboord met normale kogels?
     
  6. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    element en normaal is ragdoll animatie
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Kun je ook meerdere savegames hebben?
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Met augment bedoelt hij waarschijnlijk de elemental effects die bepaalde wapens hebben zoals fire, corrosive en shock. Met fire verbranden ze letterlijk, bij corrosive smelten ze weg (zie je hun schedel) door de zuur, en bij shock worden ze ge-elektro...nogwat. Geen idee hoe je dat woord schrijft.

    EDIT: Je kan heel veel savegames hebben8)
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    nice, dan kan ik lekker alles uitprobere :cool:
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zitten er eigenlijk beperkingen op wapens voor bepaalde klasses?

    Kan ik bijvoorbeeld met Lilith ook rocketlaunchers en snipers gebruiken?
    Ik kan met voorstellen dat zij met een rocketlauncher langzamer gaat lopen of meer beweegt met de scope als zij mikt.

    Of kan ze zij bepaalde wapens helemaal niet dragen?

    Ik begrijp dat via speelstijl en talent points bepaalde wapens sowieso wel beter zullen werken voor bepaalde klasses
     
  11. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel bepaalde dingen die class only zijn, voor de rest kan iedereen elk wapen dragen die je wil, alleen ben je er mogelijk wat minder goed mee...
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  12. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Die legendary wapens, droppen die alleen bij bosses zoals nine toes en die erna ? (ik had toen geen oranje drops btw) zal wel random zijn ?
     
  13. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren toch maar aanschaft.
    Even een avondje gespeeld en tot level 9 gekomen.
    Maar ik vraag me af of je je wapens later kan combineren en ergens kan opbergen.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    In Aziƫ is ie met een week vertraagd, dus mensen die bij Gamehubs hebben besteeld hebben nogal pech.

    Waar is die voor onder de 40 euro nog te krijgen? Want als dat mogelijk is cancel ik hem. Weet iemand misschien wat ie bij de Saturn kost? Want als ik daar met een oude game heen ga krijg ik nog eens 25% korting, dus dan is het misschien best te doen :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2009
  15. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt 12 vrije slots in het begin.. Deze kan je echter upgraden door kapotte claptrap robots te vinden en repareren.. Ben de eerste al tegen gekomen ;D Volgens mij kan je maximaal 32 of 36 slots krijgen.
    Daarnaast heb je nog 4 slots voor je actieve wapens (in het begin 2) 1 slot voor je actieve shield en 1 slots voor je actieve granate mod.

    Klopt wel ongeveer.. Je vind overal wel geld drops maar meeste geld komt inderdaad van verkopen van green blue en epic drops die je toch niet nodig hebt..

    12 vakjes is echt niet genoeg voor mij haha... Telkens als ik in een instance zit (die aparte ruimtes/omgevingen die je in kan gaan) moet ik rond de helft weer teruglopen naar de vendor machine aan het begin om alle junk te verkopen haha..
    Hmm snel dood gaan verschild denk ik per persoon en hoe voorzichtig je speelt.. Ik heb ervaren dat het soms wel heel moeilijk is maar dood gaan zit er bij mij nog niet vaak in...
    Voordat je bijna dood bent ga je namelijk in een speciale mode.. Hierin heb je enkele seconden om iemand te killen, wanneer dit lukt krijg je weer health en is je shield weer vol (second wind)

    Daarom heb je ook verschillende active weapon slots :) Ik speel Soldier (Roland) en gebruik mijn Epic SMG met 2.4 zoom en hoge dmg + explosive rounds om mensen van een afstand te 'snipen'
    Wanneer ze vervolgens te close komen wissel je naar je shotgun of Combat Rifle en dan gewoon volschieten ;) Melee is soms ook verrassend effectief ;)

    Yaaa die kwam ik ook tegen :D en een grote Skarg die van die groene blobs schiet en ook een AOE acid explosion kon veroorzaken ;)

    Uit ervaring kan ik zeggen dat de meeste coole drops uit kisten komen en die kleine kotshoopjes van Skargs!! heb nu al 2 epics gevonden in zo'n hoopje..

    Volgens mij begreep niemand precies wat je wilde weten dus zal ik maar antwoord geven.
    Nadat je iemand hebt doodgeschoten blijven ze even liggen en daarna verdwijnen ze doormiddel van een vage fadeout/breakup.. Alsof de pixels uit elkaar vallen zeg maar.
    Wanneer je vuur of acid gebruikt branden ze af of 'lossen ze op'

    Legendary weapons horen zeer zeldzaam te zijn en dat zijn ze ook wel een beetje.. Verwacht dus niet dat je er veel van tegen komt..
    Nine toes dropt altijd hetzelfde blauwe wapen... En stap zeldzamer zijn de epics (paars) en daarboven zitten de legendary (orange)
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik dacht dat ik hem bij gamemania voor 39,95 zag liggen
     
  17. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, net mail gehad van de FRS dat het verzonden is. En ik krijg 2 borderlands voor de prijs van 1 :) Zalig ^^
     
  18. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    is dit spel echt de moeite waard? dan haal ik em vanmiddag
     
  19. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Mijn broer vond een wapen met:

    ???+120% (dit staat er)

    Bug of houden die ??? Iets in wat hij nog niet heeft?
    Hij is nu werken maar als hij thuis komt maakt hij een foto die ik dan wel upload. Wel vaag.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog niet.

    *Jaloerst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina