1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, LOL vanmorgen kreeg ik toch de SGT Johnson Character Activation Code‏ van Game terwijl het U.K. Only was. 8) Nu het spel zelf nog alleen ben ik bang dat het deze week niks meer wordt aangezien ik vanaf 25 sep in Spanje zit. :+
     
  2. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijgen we trouwens de code van xboxworld/gcshop van SGT johnson? via de email of bij het spel
     
  3. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem en ben tot nu toe nog niet onder de indruk;)
     
  4. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook al besteld hij is gewoon te vet. De trailer vond ik zelfs al fantastisch:thumbs::thumbs: Morge in de deurmat als het goed is.:thumbs::thumbs::thumbs:

    Vraag ik me ook al af. Maar aangezien ze het niet in eem email doen zal dat kaartje met die code zoals een xbox live trial kaartje wel bij het speldoosje inziitten. De bedrijven vragen dat dan gewoon aan voor al hun spellen dus krijg je waarscynlijk bij het speldoosje ingebrepen:+

    :thumbs:
    O, tjaah ik dacht ookal ze mogen het pas versturen op de release dag eerder niet.
    Maarjah dan 1 dagje later maar dan heb je natuurlijk wel stg. johnson ontgrendeld door te bestellen dat is dan weer een voordeel.

    /Mod Triple post samengevoegd, volgende keer even de edit knop gebruiken - Cookie
     
  5. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee in principe niet natuurlijk, maar als in de praktijk de release date nooit wordt gehaald en je het spel vanmiddag al zou kunnen spelen vind je (ik iig) dat wel jammer...
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is een beetje jammer maar ik ben over het algemeen al lang blij als ik een game ook echt op de release dag in huis heb. Maar het is wel de reden dat ik FIFA10 niet gepreordered heb en mijn preorder voor CODMW2 gecancgelled heb, die wil ik gewoon graag zo snel mogelijk hebben :)
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb de game maar bij de FRS besteld voor 33 euro :+. Nou hopen dat tie morgen in de bus valt.
     
  8. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb mailtje van GCshop dat hij is verzonden :)
     
  9. James Pond

    James Pond Guest

    Net gekocht!!!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2009
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    868
    Heb mailtje van GCShop gehad, mooi zo :)

    Morgen is pas de officiele release trouwens he (voor mensen die al betreuren dat ze hem vandaag niet hebben binnen gehad).

    Ben erg benieuwd!
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu krijg je hem eerder mee, waarom post je dan een foto van de bon van het filiaal. Niet zo netjes van je.
     
  12. James Pond

    James Pond Guest

    Oh ja ik wilde gewoon laten zien dat ik hem legaal heb gekocht :p. Maar dat is ook zo! Als jij de link uit je quote haalt ?:)
     
  13. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gekocht!!!! Misschien dat jullie wat aan de foto hebben, dat je een andere winkel kan overtuigen om hem mee te geven? :)[/QUOTE]

    Wuhu lets tell bungie!!:+

    Ik heb m gisteren bij een vriend gespeeld.....wat valt dat spel tegen zeg:'-(
    Firefight is 1 grote chaos, en de campaign is gewoon halo 3 met wat rustige stukjes erbij. Als je halo gek bent is het wel ok, maar voor mij iig niet de moeite waard.
     
  14. James Pond

    James Pond Guest

    [​IMG]

    Dan maar zo :p. Vanmiddag gekocht en al ff gespeeld tot aan de eerste flashback! Erg tof. Maar eerst ff opruimen en boodschappen doen, eten en dan lekker ODST spelen _O_
     
  15. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je de campaign co-op online spelen?(zo, ja hoeveel spelers?) ik kan hier iets nergens over vinden alleen die firefight shizzle ...
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Google?

    Antwoord is ja .


    Voor 49,- ben je wel aardig afgezet James Pond.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    4 player, alleen met friends.. Dus jij, of iemand die met je mee doet, moet ze uitnodigen.

    @Grave, niks gemerkt.. Dus zal wel niet werken nog.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.063
    Leuk Bevonden:
    4.708
    Ik heb hem nu ook. @ Gamemania.
     
  19. James Pond

    James Pond Guest


    Ja weet ik maar ach ik was vandaag vrij en had er zin in om hem te kopen.. Met m'n eerste ( vrij grote ) loon van m'n nieuwe baan is dit m'n eerste kadotje voor mezelf ^_^. Next game : Brutal Legend _O_
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ze net via de mail ontvangen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina