1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ik heb nooit gezegd dat ik de beste van de wereld ben. Sterker nog, ik stond gisteren ofzo gedeeld 3e. En die gasten die boven me staan geloof ik 100%, ik heb online tegen ze geraced en ze zijn ook echt snel. Ik zal nooit zeggen dat ik ergens de beste in ben, want er is altijd iemand beter dan jij.

    Maar in race games ben ik gewoon behoorlijk goed en sta altijd hoog in de ranglijsten. En ik vind het dan altijd schijt irritant dat iemand 20 seconde sneller heeft gereden in DiRT 1 op een baan die 55 seconde duurt. Is natuurlijk gewoon geglitched...

    En dat is nu ook het geval dat weet ik zeker. Het is ook erg opvallend dat de nr 1 en de nr 6 van de competitie 0.19!!! seconde van elkaar verschillen. Dat betekent naar mijn inzicht gewoon dat die tijden in de buurt van de grens liggen.

    Als er dan ineens een gast komt die bijna 5 seconde sneller rijdt vind ik dat nogal ongeloofwaardig. Dat is alles. En ik neem aan dat je dat met me eens bent... ongeloofwaardig.
     
  2. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Je speelt de hele dag Dirt 2 demo en post elke dag je tijden. Heb je niks anders te doen ofzo...
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    komt op hetzelfde neer...:+

    maar goed, ik wil me er nu niet meer bemoeien_0/
     
  4. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ieder zn ding toch! wat doen jullie moeilijk! Het kan idd natuurlijk nooit dat met welke game dan ook de nummer 1 een gigantisch gat heeft met nummer 2.

    Maare. gebruiken julie eigenlijk (veel) de handrem? ik gebruik m eigenlijk helemaal niet en begin me af te vragen of ik daarom zo langzaam ben. 3:01.xx
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik handrem bijna in alle U bochten (vooral bij dat stuk dat je een heuvel op moet.
     
  6. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe van alles en nog wat om eerlijk te zijn en zit op dit moment te wachten tot ik bij Defensie kan beginnen. Maar aangezien jij met zo'n ongelooflijk zinloze post komt aanzetten kan ik alleen maar aannemen dat je zelf op het moment ook vrij weinig te doen hebt.

    Is een wereld van verschil hoor :9

    Nooit. In de hele baan niet. Handrem laat je teveel wheelspinnen en driften en dat kost tijd.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai.. jammer, zou je beter staan als je je tijden voor je liet spreken in plaats van dit soort.. uitspraken... zonde.

    Mensen zijn nou eenmaal sneller, accepteren en doorgaan... wacht maar tot de game zelf uit is en de echte profi's aan de slag gaan met de time trials.
     
  8. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn tijd spreekt voor zich. 3e van de mensen die niet glitchen. En dat zijn gewoon uitspraken die feiten bevatten, niets anders.
     
  9. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    snelle tijd ninto, ik krijg hem voor geen meter sneller dan de 3.03.52, misschien heb je tips want voor mijn gevoel ken ik echt niet harder
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Uhhh, manual is sowieso (als je er goed in bent) 2 tot 3 seconde sneller. Maar ik zou eerst de bochten goed nemen. Probeer zo min mogelijk je handrem te gebruiken en remmen IN de bochten te beperken. Wheelspin moet je ook zien te voorkomen. Dus als je uit de bocht komt eerst je trigger/gaspedaal half indrukken zodat ie rustig optrekt inplaats van een seconde lang op de zelfde plek met volle toeren te blijven hangen.

    Verder moet je altijd het water zien te vermijden, dat remt af als de neten. Kijk anders het filmpje van Codemasters nog eens goed voor de lijnen die hij neemt. Heb zelf ook een filmpje op YouTube gezet van een 2:52, misschien is dat handiger omdat je daar de hele auto in beeld ziet.

    http://www.youtube.com/watch?v=Hy0sS288fHs

    Succes ermee :)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    scoreboards van racegames van codemasters hebben nog nooit een zin gehad...zou de game daarom niet gaan kopen :p
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Leuk dit, speel zelf al met de jaren race spellen en mijn vrienden die riepen vaak mijn hulp in als ze een race evenement niet doorkwamen. Maar ik vind mezelf eigenlijk nog verre van goed, omdat ik altijd met kwaliteit wil racen oftewel zo min mogenlijk de rand raken of in de grinbak belanden wat me nog vaak genoeg gebeurt. Of dat me opeens een rotsblok op de route stort in WRC4, waar ik dan ozo leuk tegenaan ram. Hoe vaak heb ik al salto's gemaakt en flik flaks in Need for speed 2, bij een enorme crash.

    Racegames kun je goed beheersen, maar je bent pas een meester als je dat feiloos kunt. Wie kent nog de glorieuze tijd dat je in een F-1 game op Monaco een goede snelle ronde neerzet, vanuit de incar view zonder iets proberen te raken. Dat heet dynamiek, vooral als het je lukt om opeens de pole bijelkaar te rijden. Mij is dat zelden gelukt, maar wat was dat tof! _O_
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Kan je de auto in de demo nog tunen? Nee zeker?
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik dan ook, laat die tijd voor zich spreken en laat het daar bij joh.. beetje ego mag best maar soms leggen mensen het iets te dik erboven op en dan komt dat akelig patserig over, als een gorrilla die op z'n borstkast slaat hoe groot en sterk hij wel niet is.. snappie?

    De beste race games hebben meestal wel race replays die je kunt downloaden.. heb mij niet verdiept in DIRT2, maar het zou wel een beetje flauw zijn als je goede tijden neer kunt zetten zonder je replay te uploaden, of dat die automatisch al upload voor de rest om hun lijnen en tijden mee te vergelijken.

    Zo zie je ook meteen of diegene "glitchen" of niet.
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah ja.. vroegah. ;)

    Ik kon me ook uren vermaken met time trials en kon ook wel aardig mijn mannetje staan op dat soort banen zoals monaco, waar afsnijden er echt niet bij is.. maar echt strakke tijden neerzetten was me toch altijd te moeilijk en sommige waren gewoon zoooo verdomde snel.. ik was allang blij dat ik in de top 30 terecht kon komen op bijvoorbeeld de nürburgring in PGR2 en PGR3.
    Was toen ook al snel geneigd om te roepen dat iedereen in de top 5 glitchde omdat het een behoorlijk verschil was van de rest.. totdat ik vrienden werd met de nummer 1 en hij me liet zien hoe je de lijnen het beste kon pakken en in welke versnelling, etc... ook een stuurtje helpt aardig bij sommige games.

    Maar hij glitchde zeker niet, kon gewoon zo snel rijden... prachtig.
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het voordeel van online gamen , er zijn altijd mensen sneller maar ook langzamer waardoor ervoor iedereen competitie is en natuurlijk de uitdaging om ze te verslaan.

    Ik zelf heb veel pgr4 gespeeld online maar als je tegen mensen uit de top 5 rijd dan snap je ook af en toe niet hoe ze het doen :p
    Ze maken geen fouten en kunnen belachelijk hard rijden in auto's die de meesten totaal niet onder controle kunnen houden.
     
  17. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Gisteravond even jou filmpje bekeken en ben nu net zelf weer 3 seconden sneller gegaan, zit nu op de 3.00.22
     
  18. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Vertel je dat ook aan meisjes in de kroeg? :)

    Misschien eens meedoen aan een gamecompetitie?



    Of online je geluk beproeven op www.360racing.nl
     
  19. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, super! :b:
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Je reageert als een klein kindje wiens teddybeer is afgepakt. Dan kan je wel zeggen dat ik een kut toontje gebruik, maar het gaat erom dat je nogal kinderachtig reageert en jezelf tegenspreekt. Dan kun je het wel afzwakken, maar bij de 2.53 vond je al dat men vast en zeker aan het glitchen was als je daar onder reed. Jij rijdt nu 2.48 (dat zijn 5 hele secondes, dat is veel in een racegame)dus ik mag hieruit concluderen dat je zelf ook glitched? Immers, jij als goede racer vond 2.53 al behoorlijk verdacht en haast onmogelijk.

    Nu zeg je dat je 1 van de beste van de wereld bent, gewaagde uitspraak. Ooit meegedaan aan een grote competitie? En daar aansprekende uitslagen geboekt? Zo niet, dan kun je jezelf absoluut niet 1 van de beste van de wereld noemen.

    Nou weet ik heus wel dat je goed bent, je rijdt tijden die anderen never nooit zullen halen. Dus hulde daarvoor, heel knap.
     

Deel Deze Pagina