1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Pegas, 12 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Nope alleen dei 60GB versie
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, enkel de 60GB versie was backwards compatible. Die wordt al bijna 2 jaar niet meer verkocht.

    edit, huh HanTheMan's post stond er daarnet niet :confused:
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De HDD van de PS3 Slim !

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    vet man die ps3 slim 1 sept haal ik um! _O_
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vraag me af of ie echt overal vanaf 1 september in de winkel ligt. Sommige winkels hebben het over 4 september en een enkeling zelf 11 september. :eek: Volgens mij heeft het weinig nut om hem ergens te reserveren, toch? De Yanks kunnen de PS3 Slim alweer eerder kopen, Gamestop en Best Buy verkopen 'm namelijk al.
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ook! \o/
     
  7. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op het punt om mn xbox te verkopen om vervolgens dinsdag een ps3 slim te halen. Iemand nog met een lap tekst wrm ik dit WEL ( of NIET) zou moeten doen ??
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat moet je zelf beslissen !

    ALs je de exclusives van de PS3 vetter vind dan die van Xbox ...... tsja dan is de keuze snel gemaakt.

    Andersom natuurlijk ook zo.......

    Heb beide consoles en toch heb ik meer game plezier met de xbox.De xbox interface,live,game demo's,avatar veranderingen,online gamen etc zijn in mijn ogen veel beter dan die van PS Network.

    Maar het is en blijft je eigen keuze. Vraag aan jezelf welke exclusives je leuker vindt. Als het je niet gaat om de exclusives , dan waarom wil je de ps3 ?

    Omdat toevallig net de Ps3 slim uitkomt ? OF vind je de ps3 controller prettiger ? Kijk naar al deze punten en vraag jezelf af welke jij belangrijk vindt en maak dan je keuze.

    Succes !
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, de hele interface van de Xbox vind ik echt verschrikkelijk tegenover die van de PS3. Dat hele NXE heeft het voor mij deels verpest. Het oude menu vond ik veel fijner, en ik geef helemaal niets om die debiele avatars.

    Helaas binnekort op de PS3 ook. Ik word misselijk van die overdreven zoetheid van die dingen.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eeeh komen er avatars op de ps3? :eek:

    ps3 is een vet game-apparaat, 360 intergreert alles echter vele malen beter.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    Tja, ik heb precies hetzelfde gedaan en heb op geen enkel moment spijt gehad. Wat hier al eerder is aangegeven, en dat zeg ik ook, dat het je eigen keuze is. De ene vind de Wii het leukste....:+ de andere een PC. Het is maar net wat jij het leukste vind. Kijk bijvoorbeeld naar deze punten, als het je boeit natuurlijk ;):

    * De buitenkant
    * De controller
    * De onlinemogelijkheden
    * De games
    * Blu-Ray of is DVD al genoeg??
    * Interface
    * Hardware

    En er zijn vast nog wel meerdere punten waarop jij kan zeggen "Ja ik vind PS3 beter dan de X360" of natuurlijk andersom.

    Als je vragen hebt, vraag maar. Nogmaals, ik heb vroeger ook een X360 gehad en vond het maar klote. Telkens ging die kapot en kapot. Het werd me gewoon te veel. Daarom maar een PS3 gekocht. Daarbij wil ik zeggen dat Online gamen, imo, helemaal niet onderdoet aan de X360 games. Ik heb zelf eigenlijk nog nooit lag gehad.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb nu al enige tijd een 360, PS3 en een Wii. Blijf de Xbox 360 toch het beste vinden van de drie maar de PS3 doet er niet voor onder. Probleem bij de PS3 vind ik alleen de controller, die een erg mager doet aanvoelen als je de stevige controller van de 360 gewend bent. Groot voordeel van de PS3 is het gratis online gamen, mocht je dat interesseren. Heb zelf ook nooit lag. Over de Wii zal ik het maar niet hebben :{
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt je? Ik vind NXE echt super onduidelijk en sloom. Al was de voorganger van NXE nog slomer. Even een vergelijking:
    NXE = willekeurig Windows mobile telefoon
    PS3 = iphone
    Naar mijn bescheiden mening natuurlijk

    Sinds ik de PS3 heb staat mijn 360 eigenlijk maar stof te happen, maar dit komt misschien ook omdat ik geen groot fan ben van 'online met vrienden spelen'. Speel bijna niet online, en die paar keer maakt het mij niet uit tegen wie :+

    Maar je kan veel lol beleven met beide apparaten :)\o/
     
  14. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Snap niet wat mensen hebben te klagen over NXE, bij mij werkt het net zoals me iPhone zoals de gene boven me zegt, alleen heeft hij het over de PS3.
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zometeen even m'n PS3 Slim ophalen bij Dixons. Had 'm voor de zekerheid toch maar gereserveerd en stond als tweede op de lijst. :+ De verkoper zei dat ie er 9 had binnengekregen. Ik las dat sommige Media Markt filialen 'm sinds gisteren al verkopen.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vet, ben benieuwd naar je bevindingen ! Helemaal omtrent de fan-noise.
     
  17. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Degene die een PS3 hebben wat is jullie PSN? :+
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk hier eens !
    PS3: Online (verzameltopic) , http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=96974

    Bron: Telegraaf

    Gadgetblog Crave deed enkele tests en al gauw bleek dat de zogenaamde PS3 Slim meer dan 100 procent minder stroom verbruikt dan zijn oudere broer.

    Dat zou betekenen dat de het verbruik van de Slim < 0 Watt is 8)
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Een hoop foto's van de Slim t.o.z. de PS3 fat en 360 zijn te bezichtigen op Gamersyde.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina