1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechtste Xbox spel ooit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 17 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alibi

    alibi Guest

    inderdaad!! blood wake is een oersaai spel, maar er zijn vast nog slechtere spellen!! speel eigenlijk alleen de beste spellen!!;)

    als je als spelmaker je eigengemaakte spel speelt, zoals bloodwake, dan denk je toch: mmmm, er mist iets! waarom zou je dan het spel op de markt brengen?...
     
  2. Xearo Li

    Xearo Li Active Member

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat sommige JSRF een slecht spel vinden ... maar ok .
    JSRF owned man! Misschien dat jullie er niks van kunnen omdat jullie dat een slecht spel vinden :p
     
  3. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Fusion Frezy en Rocky are to barf on !!!!!!
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Een vriend van mij vind Bloodwake juist superleuk en Metroid Prime vind hij superdom omdat de reclame er dom uitziet. Hij heeft Metroid nog nooit gespeelt! Aargghh, als je er geen verstand van hebt moet je ook niet gaan gamen.

    Anyway ik weet niet wat ik het domste XBox spel vind, maar in van mijn spellen vind ik Jedi Starfighter het saaist.
     
  5. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind whacked behoorlijk zuigen
     
  6. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het of niet, maar ik vindt HALO zuigen! Sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat ik nu de enige op de wereld ben die dit spel slecht vind. Ik vind de levels heel erg saai. Zo saai, dat ik soms in slaap val. Hopelijk maakt niemand mee zo'n oersaaie shooter. Sorry dat ik dit zeg...
     
  7. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Om er toch nog een paar centen mee te verdienen. Er zijn zat mensen die geen reviews lezen en gewoon een spel kopen om dat de box art er leuk uit zag.

    Laatst was er een man bij de frs, die een voetbal spel voor de PS2 wilde kopen. Hij had PES2 en This is foofball vast. Neemt die aap This is foofball omdat de cover er beter uitzag |:- .
     
  8. alibi

    alibi Guest

    dat is natuurlijk heel dom als je afgaat op de voorkant van een hoesje!!!!|:-

    ik begrijp natuurlijk wel dat mensen geld willen verdienen aan een spel maar als je nou ff bijvoorbeeld 2 maanden langer doorwerkt aan een spel en het dan bijv. klaarmaakt voor Xbox-live. misschien is je saaie single-player spel dan wel een geweldig spel voor de multi-player!! en dan verdien mischien wel 100x keer zoveel!! en dan heb je die 2maandjes xtra werk er ook wel uit!!!
     
  9. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Blood wake is nogal een rukspel ja. Het spel moest water na bootsen. Het heeft de kleur ja. Maar het heeft de dichtheid van elastische boeren landvla :confused:. Verder ziet het er ook niet uit en heeft het een gameplay van drie keer niks. En wat betreft Bruce Lee.....Bruce lee stond bekend om zijn explosieve aanvallen en dat hij zo snel is....zie ik niks van terug in dat spel....het lijkt verdomme wel een houten klaas....me opa is nog sneller:confused: Als Bruce Lee dit zou weten zou hij zich om draaien in zijn graf.
     
  10. ikah

    ikah Guest

    halo

    /Mod Hoi

    Nog een keer zo'n loze post en je hebt een waarschuwing aan je broek hangen...

    Gewijzigd door Dioga
     
  11. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ooit eens blood wake gehuurd in de videotheek , en opzich vondt ik de multiplayer wel lachen.dus als ik hem ook voor 10 euro zie liggen koop ik hem wel
     
  12. SaURoN

    SaURoN Bigevil.nl

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Azurik en bruce lee is echt bagger, kan beter op de NES komen ofsow ;)
     
  13. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Blinxx en (Bad)man en Azurik enorm zuigen.
    Laat ik Need for Speed ook niet vergeten.

    Edit: timsplitters 2 zuigt ook.Graphics en dat targetting systeem..bah bah bah en nog eens bah!!
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  14. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    bruce lee leek mij in het begin ook wel leuk tot ik de eerst review las toen dacht ik laat maar zitten
     
  15. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Op enkel sites kreeg Bloodwake redelijke cijfers. Bij de frs is hij te krijgen voor 10 euro, Dat is de goedkoopste prijs voor een xboxgame! Ik weet nog niet zeker of ik hem ga halen!
     
  16. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is hier mis mee? hij zegt toch gewoon dat hij halo een slecht spel vindt?
     
  17. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    uh nee dat zegt hij niet , hij zegt : Halo , zonder zijn mening of wat dan ook te geven , maarja ik bemoei me er weer mee , laat een mod het maar uitleggen
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, en in de xbm een 3,9, en in de PU werd ie ook niet al te goed ontvangen (is geen review van geweest volgens mij)
     
  19. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Er is niks mis met dat hij Halo slecht vind, ieder zijn mening...

    Maar een mening behoort ook argumenten te hebben, en als je die niet kan verzinnen dan heeft je mening geen standpunt of enige kern van waarheid...

    Als iedereen nou zo zou gaan posten, door alleen een naam van een spel op te geven, dan zie je verder niks als alleen namen van spellen... ook saai toch, niemand die dat gaat lezen hoor..

    Zo iets word een opstomtopic genoemd, en als er niet snel iets aan gedaan word gaat iedereen dalijk nog lekker ff opsommen...
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    en je weet niet waarom het zo'n slecht spel is. Timmesplitters2 kan een iemand namelijk heel erg afzeiken om bijv. de auto-aim, terwijl jij hem helemaal te gek vindt!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina