1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je moet er van houden, ik persoonlijk wil de ene keer gewoon op circuits rijden en de andere keer heb ik belang bij zand/hobbels/jumps/etc. :) Zal die demo eens downloaden :9
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Had echt een heerlijke crash net bij de demo, auto vloog echt 2x over z'n kop. Bleef dat stukje maar in slow motion herhalen met verschillende camera standen, geniaal en erg mooi. _O_
     
  3. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand nog een goede tijd neer gezet op die Marocco baan? Ik kom echt niet beter dan 03:01 :confused:
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    2:57 had het kunnen zijn toen straks. Was 5 seconden sneller dan me oude record. Crash ik op het laatste rechte stuk, toen maar gestopt uit frustratie. ;)
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    3 minuut 1?

    Pfff.. ik kom niet verder dan 3:15, en dat is met manual schakelen natuurlijk, maar ik vraag me af of me dat wel sneller maakt in deze game.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Nah 03:01 was bullshit. Was gewoon om iemand te kutten die dit ook leest ;) Mijn snelste tijd op dit moment is:

    02:55.73

    Bij lange na nog niet genoeg... misschien wel voor de top 10. Maar ik heb al 2 gasten gezien met een 02:54.xx
     
  8. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Net m'n eerste race van de dag gedaan... meteen een 02:58.XX.

    Maar het is echt heel moeilijk om daar onder te komen hoor. Dan moet het gewoon perfect gaan. Ik rijd nu wel standaard onder de 3 minuten grens, maar die 02:51.93 is gewoon fukking onmogelijk man. Hoe ze dat hebben gedaan weet ik niet, maar ik zou bijna denken dat het een bot was. Die gast neemt iedere bocht perfect zonder te slippen, te driften en overal op een paar centimeter langs de bomen en stenen. Is gewoon niet te doen hoor...
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    is er ook een onlineranking systeem in de demo dan?


    Kun je ergens je naam invoeren want bij mij stond er gewoon player gisteren? (heb t maar kort gedaan hoor dus niet alle opties bekeken.)
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee zit geen ranking in ofzo. Maar de meeste gasten met een goede tijd scheppen daar gelijk over op @ facebook.com/dirt2game. Verder kan ik me gewoon niet voorstellen dat iemand nu al onder de 2:54.XX heeft gereden. Iemand anders die ook voor de top 10 gaat voor die goodiebag!?
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb dat filmpje 1 x gezien en het viel mij ook al op dat die gast wel opmerkelijk smooth door de bochten gaat. Had ook echt het idee dat ik naar een A.I op het hardste niveau of voorgeprogrameerde rit zat te kijken. je ziet hem niet eens een x corrigeren ofzo.
     
  12. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Net m'n tijd verbeterd met .21 seconde :9 Het is nu dus:

    02:55.52

    En ik denken dat ik vrijwel perfect reed....
     
  13. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat had ik net ook, moet je in de laatste bocht schuin over dat bergje rijden dan vlieg je 50 keer rond (niet eens overdreven!). Was wel grappig om paar keer terug te kijken in verschillende camera's :9

    BTW, net mijn tijd verbeterd. 02:54.75. Gaat de goede kant op.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net ook een gigantische crash gemaakt. Reed in-car view door zo'n plas en was helemaal de weg kwijt! :+

    Enfin:

    [yt]PzRsZ32glhI[/yt]
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    mooie crash, knap dat die bak het doet nadat ie op zijn pootjes is geland :)
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    hebben jullie trouwens ook dat de replays af en toe ff blijven hangen?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm één keer frontaal tegen een paal geparkeerd en toen reed ie niet meer verder.. :+
     
  18. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    En in één keer een seconde eraf:

    02:53.70

    Yeah boiii!!
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb de demo geprobeerd en ik vind het een beetje tegenvallen. Dit heeft denk ik meer met smaak te maken dan met het spel zelf.

    Het spel ziet er goed uit, maar ik kan niet zeggen dat de de besturing echt mijn ding is. Ik zal de demo zeker nog wel een paar keer proberen maar voor nu ben ik toch blij dat ik tot de demo gewacht heb ivm preorderen.
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    dat heb ik juist omgekeerd. Dirt 2 boeide me niet zo veel totdat ik hem als probeersel eens uit engeland heb besteld voor 34 euro. Naarmate ik de demo meer spel vind ik hem steeds toffer worden al moet je idd wel echt zwaar wennen aan de controls.
     

Deel Deze Pagina