1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mastapiece

    mastapiece Guest

    whoohaaaaaaa ik heb zin om te livennnnn..ik ga maar es moto gp'en....
     
  2. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep moet sneller kunnen hehe zit nu op een 1.36.7 met een demo motor en automatisch schakelen.. moet maar eens een custom bike hebben.. en leren om manual te schakelen

    [edit]
    Weet iemand dan hoeveel tijd dat scheelt (als je het goed doet).. custom bike en manual schakelen?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  3. SaURoN

    SaURoN Bigevil.nl

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het dus helemaaaal niet :) Mocht iemand eens tijd hebben en me iets wil uitleggen via msn / live :)
    ik doe 2 min over mugello ofsow :D
     
  4. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ten eerste goeie bike kiezen.. bv Chris Walker... en bij die chicanes / s bochten de goeie lijnen rijden.. meestal na eerste bocht van die S bochten van gas af... en meteen andere bocht induiken en optijd gas erop zodat je met zo'n hoog mogelijk snelheid uit die s bochten komt... dat is het zo'n beetje... maar je merkt vanzelf wel wanneer je moet remmen of alleen "liften" verder bij die lange doordraaier naar rechts.. bochten goed aansnijden dan kan je ze allemaal volgas nemen... en bij de hairpins goed de bocht inremmen... dan kan je wel veel tijd winnen als t goed is :)
     
  5. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik nou ook....
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    w000000t, ik had 1:36: 98 zonder powersliden, en nu 1:35:63 met powersliden, whieeeeee powersliden roeleert! :D
     
  7. The SoldieR

    The SoldieR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0


    Ehu........wat is powersliden:confused:
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Is powersliden sneller? Want dan ga ik dat ook doen...
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vooral interessant in de echt scherpe bochten.. Ik ben er nog niet echt kapot van, maar ga het binnenkort maar eens een beetje trainen
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    yup, me 3. Op mugello powerslide de nr.1 in ELKE bocht op die 2 bochten in zn 6 na. Ik heb het een beetje geprobeerd eergisteren en voor mij maakte het nog niet veel uit.

    Maar gisteren 0,3 gewonnen door 1 bocht te powersliden. Je remt toch iets minder af, houd wat meer de gang erin!
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz.. zal het eens proberen, want dat powersliden opzich kan ik wel aardig...
     
  12. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe maak ik wel eens gebruik van een powerslide... al is dat dan niet met opzet :+
     
  13. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm hij powerslide in elke bocht, darn ga ik dan dalijk maar eens uitproberen.
     
  14. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    weet je wat belangrijk is, dat je het in het begin van de bocht doet zodat je motor een beetje naar de richting uit de bocht draait, ook is het belangrijk het absoluut niet te lang te doen want dan verlies je snelheid... (zo denk ik het tenminste, correct me if i'm wrong, het hielp mij iig wel, manual schakelen kan ik niet goed en maakt het spelen mij een beetje moeilijk ook al stel ik de controls zo handig mogelijk in, ik moet dan teveel nadenken en het moet natuurlijk wel een ontspannend spel blijven he :))
     
  15. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, de Wereldrecords op Suzuka, wat scheelt daarmee?
    Dat zijn tijden van 1.11.02 enne dat kan echt in geen 100 jaar als je op een eerlijke manier rondjes rijdt hoor....dus wat is de truk of de cheat dat die gasten gebruiken?
     
  16. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon snele motor en heel veel skillz

    (en een shortcut hier en daar 8))
     
  17. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag was echt een kutdag zeg, qua spelers dan

    ik open server.... komen stel mensen in, we gaan spelen...... gaan er na een tijdje 5 (!!) de andere kant op en de finish barriceren enzo

    ik ben wel in voor een lolletje hoor maar niet als ik bijna mn record verbreek en dan tegen zo'n aap aanrij

    dus ik kick ze
    natuurlijk komen ze weer terug.....
    en te snel voordat ik uit players list kan gaan om snel game te starten..... dus ik start game en kick ze dan wat best veel tijd kost >=(((

    van "verse" mensen gaan dr ook weer een paar lamen >=((((( grrrrrrr
    word er echt gek van
    ik geef wel bad feedback aan al die gasten maar dat helpt niet echt geloof ik aangezien je geen bewijs hebt

    en er was ook zo'n franse die deed telkens zn microfoon bij zn koptelefoon zodat je jezelf steeds hoort
    echt heel irritant, je kan em wel op mute zetten hoor maar dan is toch je goeie ronde weer weg :mad:
    ik vind het echt jammer dat zulke mensen bestaan......
    als je zo graag wilt rondklooien open dan je eigen server en ga daar lamen ofzo, maar niet iemand anders zn server verpesten :mad:

    ok..... dat wou ik ff kwijt..... dingen op laten kroppen is ook niet goed he ;)

    (1 ding was wel goed vandaag... nieuw record op mugello :p 1:37:08 met demobike ;))

    /Edit: 54 typfouten/
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  18. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem voor Assen trouwens als Suzuka

    en wat bedoel je met shortcuts....dan nog win je geen 40 seconden of je moet al een groot deel van een circuit afsnijden. En dat kan nergens denk ik. Ik sta nu ongeveer 4200ste.
     
  19. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    I know, ze zullenw el geen shortcuts nemen hoor

    op uzuka heb je geloof ik niet de kans een enorme shortcut te nemen zoals op Jezem ofzo

    zonder shortcuts rijden die goeie mensen ook heel snel hoor, tis all skillz :) en een snelle motor
     
  20. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, skilz en snelle motor heb ik ook, en ik draai een 1.52 op Suzuka wat al aardig is....die 1.12 kan niet volgens mij zonder cheaten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina