1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Aion

Discussie in 'Games' gestart door Ebrithil, 26 jul 2009.

  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    [​IMG]



    Uitgever
    NCsoft
    SDO in Azië

    Developer
    NCsoft

    Genre
    MMORPG

    Release datums
    - Al gelanceerd in Azië, waaronder China (versie 1.2 nu)
    - 22 September in Amerika (versie 1.5 op launch)
    - 25 September in Europa (versie 1.5 op launch)

    Kosten:
    - Europa: Spel: ~€50 met 1 maand tijd* daarna per maand ~€12,95.
    - China: Spel: ~€0,00 met 8 uur speeltijd** gratis, daarna per 2 uur en 5 minuten speeltijd al vanaf 11 eurocent.

    *Tijd: In het Westen loopt je gekochte maand gewoon door, dus elke 30 dagen zul je weer een nieuwe maand moeten kopen
    **Speeltijd: In het Oosten werken ze met een ander model, je betaalt alleen voor de tijd die je daadwerkelijk speelt, dit kan al vanaf 11 cent per 2 uur en 5 minuten. Veel goedkoper dan in het Westen dus.


    [gb]Informatie=(/gb]
    De makers in hun eigen woorden:

    ^top

    [gb]Classes=(/gb]

    ------ Nog even leeg ------


    ^top

    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    ~~

    Nog meer:
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    ^top

    [gb]Trailers=(/gb]

    Wat recente beelden:
    [GT]53279[/GT]
    [GT]53277[/GT]
    [GT]53275[/GT]
    [GT]53229[/GT]
    [GT]53220[/GT]

    Ingame beelden van een speler:

    Laag level Mage:
    [yt]E2DqAkARHfg[/yt] (Moet je eigenlijk in HD op YouTube kijken)

    Level 20 Gladiator:
    [yt]uS6J3AMxPX4[/yt] (Moet je eigenlijk in HD op YouTube kijken)

    Wees niet ongerust, de schreeuwen e.d. zullen in de Europese versie allemaal aangepast zijn naar de Westerse markt, dus iets minder gekreun etc. 8)


    ^top

    [gb]Nu alvast, bijna gratis, spelen=(/gb]
    Op de Chinese servers!

    Het komt hier 25 september uit maar is in Azië al op de markt. Het mooie is, is dat het daar gratis is om te downloaden en na de eerste 8 uur betaal je alleen per 2 uur en 5 minuten. Met een Engels taal pakketje kan je het dus vrijwel gelijkwaardig aan de release die we hier krijgen uitproberen. Voor vrijwel niks!

    Ik zal later in dit topic uitleggen hoe je dit kan doen. Het is misschien leuk om met wat XBW'ers samen op 1 server te gaan zitten, aangezien er maar liefst 113 servers zijn in china 8)

    [gb]Officiële website=(/gb]
    Europa: www.aiononline.com
    China: aion.sdo.com (VERTALING)
    ^top

    [gb]Opmerkingen=(/gb]

    Sommige van jullie zullen wel bekend zijn met World of Warcraft. Dit spel kan je eigenlijk bekijken als een verbeterde versie daarvan. Gebalanceerder, betere graphics (al valt de stijl niet bij iedereen in de smaak), en PvP die er wél toe doet. De makers hebben gekeken naar de meest populaire MMO's en daar de goede delen uit proberen te halen en het slechte te laten zitten. De uitkomst is erg goed te noemen, zeker omdat deze MMORPG nog in de kinderschoenen staat.

    Ik heb het nu een poosje gespeeld, en na jaren van WoW voelt het aan als een warm bad, met een Oosters tintje. Het spel speelt erg solide en kan het tot nu toe iedereen aanraden. In China draaien ze nu op versie 1.2, het spel is dus al erg stabiel en uitgebreid. Als het hier op 25 September uitkomt beginnen we meteen met versie 1.5. Nóg meer functies etc. etc. We gaan dus echt waar voor ons geld krijgen, aangezien veel MMO's te vroeg launchen en in het begin meer een veredelde betatest zijn dan een volwaardig spel, dit gaat bij Aion dus zeker niet het geval zijn :)

    Ook is het aanmaken van een character het meest uitgebreidde in een MMO ooit. Het is een beetje vergelijkbaar met het aanmaken van een character in Saint's Row.


    Ik hoop dat ik binnekort even tijd heb om deze startpost uit te breiden ;)

    ^top

     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik hoor steeds meer over dit spel, het lijkt me interessant, maar ik wil gewoon niet per maand betalen.
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ach, als je het eenmaal een keer gedaan hebt merk je er vrijwel niks meer van. Het is geen geld in verhouding tot wat je ervoor terug krijgt ;)

    Maar zelf vind ik de Chinese manier ook fijner, moeten ze hier ook introduceren, geen aanschafprijs, en daarna alleen betalen voor wat je speelt, kost geen drol.
    Alleen ik denk dat ze dan relatief te weinig winst maken op ons westerse gamers.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan hoeveel mensen er dan gaan spelen :) denk dat ze eerder bang zijn dat de game gewoon een flop word of niet zo'n succes dan laten ze je maar gewoon de volle pond betalen en over een jaar is alles gratis :+

    Ik zag spel ook op steam C.E. edition voor 60 euro geloof ik...wel veel geld voor een download game zeker met maandelijkse kosten :+ Spel heeft wat weg van guild wars
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Had de beta gespeeld en het speelde gewoon precies hetzelfde als WoW... en ze hebben zo'n lomp systeem erbij dat je kan klikken ergens en dat je character er automatisch heenloopt, slaat helemaal nergens meer op. Nee als je WoW bent zat geworden zoals ik zal je hier ook niet veel aan gaan vinden.. Denk dat ik het gewoon gehad heb met mmorpg's als deze.
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ben ik niet met je eens. Je kán inderdaad klikken, maar dit is echter gewoon een extra optie. Je kan namelijk ook gewoon met je WASD knoppen lopen, net als in WoW. Je kunt zelfs het klikken op de grond uitzetten dus ik snap je punt niet helemaal.

    Vergeleken met een hele hoop andere spellen is de manier van bewegen haast fris te noemen, ook het vechten vloeit allemaal mooi in elkaar over. Vind dit eindelijk een spel dat qua besturing gelukkig in de buurt komt van WoW.

    Edit: Kijk bijvoorbeeld naar die eerste YouTube video in de startpost. Laat imo perfect zien hoe het speelt, je ziet hem iig niet op de grond klikken ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ben wel lichtelijk nieuwsgierig naar deze game. Hoop dat er iets van een 14 dagen trial komt. Want ik ga niet weer, net als ik bij conan gedaan heb, de game kopen en erachter komen dat ik het na een maand weer zat ben.

    wel een mooie start post trouwens.
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat kan in WoW ook wel ;)
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ziet er wel interessant uit, alleen denk ik dat ikn gewoon geen tijd heb om een MMORPG te spelen. En er komen dit najaar al zoveel goede singleplayer RPG's uit....
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dit spel is gelukkig geweldig goed casual te spelen!

    Ik klink overdreven enthousiast over dit spel maar het is gewoon allemaal waar 8)

    Morgen schrijf ik even een handleiding hoe je op de chinese servers kan spelen, kunnen jullie zelf zien dat het een goed spel is.
     
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Misschien is het leuk om voor de mensen die dit gaan spelen een server te kiezen waarop we gaan beginnen, en dan met zijn allen een guild maken :) Ik en een paar vrienden gaan waarschijnlijk Elyos spelen zodra deze game uitkomt, ik was zelf erg te spreken over de beta.
     
  12. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk hier erg naar uit, ik heb zelf nog niets gespeeld dus ik ben heel erg benieuwd.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    2,50 per uur dus je kan 10 uur spelen en dan is het net zo duur als wow per 2 maanden.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet wetend dat WOW ook gewoon 30/40 euro los kostte en de uitbreidingen nu ook zoveel kosten dus al met al ben je nog 90 euro kwijt en dan alleen de games en niet de maandelijkse betaling
     
  15. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Within the next four weeks, NCsoft will treat European and NorthAmerican gamers to two opportunities to jump into the world of Aion andexplore Atreia as Asmodian or Elyos characters ahead of its release inEurope on 25nd September and North America 22th September. Aion's OpenBeta Test featuring version 1.5 will take place 6-13th September andwill include numerous Western enhancements, including improvements toAion's innovative character customisation with a host of Westernstyles, as well as new zones, instances, skills, quests and continuedgame balancing and improvements. Open Beta will retain a level cap forboth Elyos and Asmodians characters at 30 allowing players to focus ongetting to the same level so they can explore the lands of Atreiatogether, as well as the Abyss.

    Players who have pre-orderedAion will be treated to a Pre-Select and a two-day Headstart periodgiving them the opportunity to explore, organise and progress throughthe game prior to the official launch. Pre-Select will take place on18th September, while Aion's Headstart will begin 20th September.Players can still participate in the Aion's Pre-Select and Headstartprograms by pre-ordering the game through several participating online and brick-and-mortar retailers. For a complete list please go to www.aiononline.com.

    Unlikeany MMO before it, Aion is a uniquely crafted online experience whereflight offers much more than just a way to explore the landscape – itis a strategic and integral part of combat, quests, and exploration.Players will dive into battle and plunge through thousands of unique,story-driven quests, all while trying to save a world literallyshattered in half from centuries of brutal conflict. Using one of themost flexible and in-depth character customisation systems everfeatured in an MMO, players will be able to create genuinely distinctcharacters and explore a visually stunning world of ethereal beautybrimming with otherworldly inhabitants, mysterious enemies, and ancientsecrets.
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Is iemand eigenlijk ooit ver gekomen in de beta als een Asmodian? Ik vraag me namelijk af of alle gebieden van de Asmodians zo depressief en donker zijn als het begingebied.
     
  17. Quasi

    Quasi Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel nice uit, maar is weer zo'n elke maand betalen spel waar ik normaal niet aan doe, maar misschien dat ik deze keer een uitzondering maak. ;)
     
  18. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is dat ik zo'n schooier ben en niet maandelijks betaal. Anders had ik deze game zeker gehaald.
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik asmodian gespeeld tot level 16. en op zich valt het wel mee, het eerste gebied na je ascension is een stuk sneeuw gebied. daarna kom je in bossen en moerassen uit.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wow inclusief uitbreidingen kan je krijgen voor een euro of 40 nu. en dan nog het is absurd duur. maak er dan maar 26uur de eerste twee maanden van en dan 10uur per 2 maanden boeiend. Ik haalde wow er alleen bij omdat het absurd duur is.
     

Deel Deze Pagina