1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nugget Leg, 6 jul 2009.

  1. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ik hoorde dat het goed werkt.
    Maar je moet er zeker geen 30 $ voor betalen.
    Zo'n ding heb je in 20 minuten gemaakt.
     
  2. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Het werkt goed, maar om nou 30 euro voor een stuk metaal te betalen wat je er ook zelf op kan plakken is idd een beetje te veel van het goede. dan kan je beter nog iets meer bijleggen een een rock pedal kopen of iets dergelijks
     
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, vandaag me ION's binnen. Heeft even geduurd met helemaal perfect neerzetten maar is nu wel zo'n beetje gelukt:
    [​IMG]
    Is wel even wennen zeg.. Vooral dat pedaal.
     
  4. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes, maar ik weet niet of je een draadloze headset hebt, maar zoniet dan zou ik die module onder je drumstel doen zodat je niet de hele tijd op dat draad slaat.
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat pedaal is de main rede geweest dat ik het niet gelijk gekocht heb. ik vond hem niet lekker aanvoelen EN op beurzen waar ze ook met deze kit stonden was dat ding altijd stuk, dus echt duurzaam oogt dat dan niet.

    Achteraf ook maar goed geweest. Ivm komende studie moest ik weer een studentenkamertje in, dus heb al moeite met mn rockband en guitar hero drumkitjes kwijt te raken :p

    edit: ik had persoonlijk ook meer voor een echt drumtoestel opstelling gegaan trouwens. met de snare (rood) tussen je benen, de hi-hat (geel) links van je snare en dan de rest een beetje verdeeld :p
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het pedaal ook kut, was blij dat ik al een rockpedal en practice pad had.

    Ben nog steeds aan het kutten met de setup van IONs, elk half uur verstel ik de pads wel een keer, maar ben mijn favo setup nog niet tegen gekomen.

    Wat ook vet is, Roland PDX-8 op je snare zetten lol :)

    [​IMG]
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk, dat is meer wat ik bedoel :)

    wat ik me nu afvraag. zie dat jij 3 cymbels hebt. maar ik neem aan dat die gelden als respectievelijk geel, blauw en groen?
    dus dat je nog steeds maar 4 noten hebt in het spel?

    edit: trouwens, hoe zit het met het geluid van dat ding? ik merk dat ik nog altijd met een koptelefoon speel omdat ik het getik gewoon hinderlijk vind zowel bij het rockband setje als bij het guitar hero WT setje. (het rock band setje heb ik zelfs gemute met van die pads) is het bij de Ion beter? hoor je het drummen nog in andere kamers?
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  8. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een Rock Pedal en practicepad nodig? Ik verkoop de mijne aangezien ik toch een KD-8 heb en laatst een nieuwe dubbelbass voor mijn echte drums gekocht heb. Een Rock Pedal tweedehands kopen hier is sowieso beter, want de douanekosten voor dat ding waren belachelijk.. Was in totaal destijds 130 euro kwijt. Zonder practicepad.
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    en wat vraag je der voor?
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ben ik ook wel benieuwd naar ;)
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Die setup is niet van mij lol,

    Ik heb de standaard 2 cymbals, en die zijn geel en groen. ( kun je zelf kiezen, kan hem ook blauw maken)

    Geluid is zeker minder dan het GHWT setje of RB1 setje, maar helemaal weg gaat het niet. Vooral het pedaal dreunde bij mij erg door naar beneden, maar dat is met het practice pad wel weg ( slaat nu niet meer op de grond ).


    Vanavond wel een lekkere drum avond gehad, 2 x Panic Attack voor de lol en nog een keer Painkiller erachter aan.

    Toen nog een aantal drum duels gedaan, maar de timing daarvan is ZO anders dan in single player, bak er echt geen reet van online. :mad:
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb Panic Attack nog nooit gehaald. :eek: Het enige nummer die ik heb die ik niet kan. Painkiller, Aestics Of The Hate (ofzo) en zo zijn geen probleem, maar Panic Attack word ik echt misselijk van. :D
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je visions wel dan? En de megadeth pack? Die zijn veel lastiger dan Panic Attack vind ik..
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Vision heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd, en de meeste van Megadeth kan ik volgens mij wel.
     
  15. Thommisch

    Thommisch Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer 100 euro voor het bundeltje samen denk ik, het zou toch wel boven de 150 lopen als je het allebei nieuw zou kopen.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ff kijken of ik een lijstje kan maken van nummers die ik niet kan halen:

    Panic Attack
    Blackened
    Visions (nu ik de chart heb gezien, ik wist dat ie erg was maar dit. 8))
    They're Red Hot
    Vast wel iets van Megadeth

    Voor de rest zou ik het niet weten. :eek:
     
  17. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb vorige week ook eindelijk They're Red Hot gehaald.. Had er eerst moeite mee, maar na 6x over nieuw spelen had ik hem dan eindelijk toch gehaald. Heb nu alles gehaald inclusief visions :D
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mja ik ga binnenkort ff kijken wat ik niet kan halen van Megadeth, enwat ik bak van Visions.

    Heb jij ION's, Dribble?
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Prequel to the sequel
    Good morning black friday
    Visions
    Peace Sells
    Teenage Riot

    Even uit mn hoofd gezegd.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vandaag mijn roadie pedal ontvangen (van burnfout).

    Alleen zit er als output kabel alleen maar die van de ion's bij. Maar ik heb een rb1 kit.

    Iemand enig idee welke splitter ik moet hebben?
     

Deel Deze Pagina