1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blu-ray op laptop ?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nukem 007, 15 jul 2009.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Paar weken geleden heb ik speciaal voor WOW een laptopje gekocht waar die gelukkig normaal op draait.
    Maarja, hij viel zo erg in de smaak dat een familielid van mij dezelfde kocht.
    Het gaat om een Acer Aspire 5520.
    Maarja, aangezien ik ook een Playstation 3 in huis heb en dus ook blu-ray films. Hijzelf had een blu-ray speler. Dus had ik de films uitgeleend. Nu blijkt het dat de schijfjes in zijn laptop gewoon afspelen. In mijne niet !

    Hoe kan dit ? :+
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Met laptops heb je nog altijd verschillende configuraties in een reeks. Achter de reeks (in dit geval 5520) zullen nog een hoop cijfer en letters staan die je waarschijnlijk op de achterkant van je laptop terug vindt. Deze zal dus niet hetzelfde zijn als die van jouw familielid.

    Een voorbeeldje (deze heeft geen BR): Acer Aspire 5520G-504G25Mi
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Acer heeft dan ook heel veel laptops in 1 serie die vaak best verschillend van elkaar zijn. zo is de kans ook vrij groot dat jij een betere grafische kaart hebt dan je familielid, of net andersom.

    En de prijs zou ook anders geweest zijn :p
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En anders heb je toevallig blu-rays inclusief dvd kant? 8) (bij HD-dvd's had je iig wel van die combi discs)
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Tjah, het was niet echt een probleem. Maar we vonden het allemaal wel raar. Gister de hele dag op Google en alles zitten kijken maar daar vind je ook niks.
    Ik heb trouwens de: Acer Aspire 5520G-504G25Mi.

    Thanks voor de hulp ! :)
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    van wat ik weet is alleen blitz (of hoe heet die waltdisney film) als duo uitgave verschenen. En daar zat volgens mij gewoon een losse dvd bij.
     

Deel Deze Pagina