1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] sniper games

Discussie in 'Games' gestart door gamekiller15, 30 mei 2009.

  1. gamekiller15

    gamekiller15 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    haayhaay iedereen:thumbs:

    ik wil heel graag een sniper game..
    ken je die levels uit cod4 en cod5??

    ik wil een spel die daarop lijkt:)


    dus als je zo een spel kent, zeg het me!O-)

    tnx voor lezen, en hoop dat je antwoord kan geven:)

    ltrzz\o/
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Sniper elite FTW!!! :p

    Graphics zijn niet optimaal, maar gameplay vind ik wel awesome. Moet je maar opzoeken op youtube.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Delta Force, deel 1 geweldig wat wisselende delen erna.
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    BF: Bad company vind ik nog steeds de meest realistische snipe ervaring geven. In CoD4 zijn de levels gewoon niet gemaakt om te kunnen snipen. Door de grootsheid van BF:BC en de geweldige sniperrifles + gameplay lijkt mij de keuze niet moeilijk.
     
  5. gamekiller15

    gamekiller15 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx voor alle reacties, maar ik heb een keer een sniper game gezien op youtube die hele erg leek op operation flashpoint. weet mischien iemand hoe die heet??
     
  6. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Armed Assault?
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Je kan toch ook gewoon een spel online spelen en dan de sniper kiezen als wapen? 8)
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Maar zoals eerder gezegd zijn veel maps erg klein en praktisch niet geschikt voor een sniper.....
     
  9. gamekiller15

    gamekiller15 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan, maar dan heb je niet echt de sniper ervaring8)
     
  10. nookeih

    nookeih Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje sniper weet zich te redden op allerlei soorten mappen, de vraag is alleen.. is de sniper hoognodig om te winnen?
    Of wil je snipen voor het plezier.. want als je competitie gericht speelt, dan zullen in bepaalde tactics geen snipers aan de pas komen.

    Maar op cod4 / 5 valt redelijk te snipen heurrrr ;] En anders old skooler cod1 =)
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hell yeah :thumbs:
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is ie op zoek naar een offline sniper game. Een game die alleen maar bestaat uit missies zoals die ene vette sniper missie uit cod4.
     
  13. nookeih

    nookeih Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ahaa.. mhm c&c renegade ies wel beetje te snipen ;d
    Maar over het algemeen kom je uit op games waarin verschillende wapens de hoek om komen kijken ;o

    Kheb ooit wel eens sniper elite gespeeld.. maar verder kan ik me niet zo iets indenken ;o

    Nja good luck met zoeken guy, denk ik zo ;d
     
  14. x360box

    x360box Guest

    Dit, ga voor Delta Force 2 en ga online snipen. Maps zijn in principe oneindig groot (al zijn het gewoon bijv. 5 heuvels die naast elkaar gecopypaste zijn) en dan met een .50 naar 1200m afstand van het gevecht lopen en op een berg liggen, je moet ook je scope instellen bij DF2 afhankelijk van de afstand, wat ik wel tof vind. Ook teleporteren de kogels niet, maar moet je rekening houden met de afstand en de tijd die het kost voordat de kogel het doelwit raakt.

    Overigens komt het uit 1999 geloof ik, dus het beeld is prachtig, en toen ik het speelde zat het ook vól met cheaters, dus misschien is het niet zo'n goede keuze :+
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is geen snipen. Dat is een arcade shooter.

    Bij een echte snipe game kun je niet in een halve seconde inzoomen en een headshot maken terwijl je staat i.p.v. op de grond ligt.

    Ik speelde vroeger Silent Scope op de ps2. Dat was zo'n arcadehal achtige sniper titel.

    Weet niet of die er is op de pc ook?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Sniper Elite natuurlijk, vette snipert game :+
    Je kan de kogel volgen als je schiet zodat je kan zien hoe mooie je headies zijn, geniaal.
    Natuurlijk moet je ook rekening houden met afstand, wind e.d. reviewtje staat hier: http://www.pcgamespecial.nl/?itemid=3455

     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  17. nookeih

    nookeih Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Snipen is snipen.. of dat nou superrealistisch is of just like 1 sec aim and boom.. 't blijft snipen ;)
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    nee je hebt sniper en snipen..
    je hebt lame ass CoD snipen waar zelfs ray charles een headshot kan maken en je hebt hardcore snipen.
     
  19. nookeih

    nookeih Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ dus toch snipen :)
    maar je hebt cod1 snipen en je hebt cod5 snipen.. daar hoor je dan ook onderscheid te maken ;D
    En zo heb je nog meer dingen om op te letten, maar tis niet dat ik zeg dat al het snipen hetzelfde is. Want dat had ik namelijk al benoemd ;]
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    tja.. Hertog jan is bier, maar Bavaria noemen ze ook bier terwijl dat eigenlijk geen bier mag heten!
     

Deel Deze Pagina