1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 onder garantie vervangen maar nu koopspelletjes kwijt...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ceesdg, 15 mei 2009.

  1. ceesdg

    ceesdg Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had last van 3 rode kwadranten. Op basis van de drie jaar garantie heb ik een vervangend apparaat gekregen. Nu echter mis ik allerlei gekochte spelletjes en sommige spelletjes kan ik zien en mijn vrouw niet en andersom.

    Iemand hier al ervaring mee ?

    gr

    cdg=(
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    games zijn gekoppeld aan je gamertag, niet je apparaat. Dus de spellen die je mist kun je opnieuw downloaden
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt het over Arcade spelletjes? :)
     
  4. ceesdg

    ceesdg Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, spelletjes die je voor 400 punten kunt kopen. Hoe kan het nu dat de ene gamertag ze wel ziet en kan spelen en de andere gamertag niet? Als we ze downloaden is dat met 1 seconde klaar. Het lijkt wel of we ze dan online spelen of zo in plaats van dat ze op de harde schijf staan en elke gamertag ze kan zien en spelen.
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Omdat ze zijn verbonden aan je gamertag, als je inlogt met een andere gamertag dan die waarmee je ze aangeschaft hebt, zie je dus niet dat ze op de hdd staan omdat je ze met een andere gekocht hebt. Als het maar 1 seconde duurt om ze te downloaden staan ze dus al op de harde schijf.
     
  6. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina