1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met gamerstag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Grapefruit, 23 mrt 2009.

  1. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net vandaag mijn xbox terug gekregen \o/ \o/

    Hartstikke leuk dacht ik. Ik sluit hem vrolijk weer aan. Doe hem aan. Krijg ik een update. Nou oke doe maar denk ik. Nou moest ik opeens alles weer opnieuw gaan doen. Welke taal, welk land ik woon, tijdzone etc.

    Nou moet ik ook een gamerstag kiezen. Nou heb ik mijn eigen weer gekozen. Eerst ging hij mijn gamerstag recoveren. Maar op de helft zei hij dat de service unavailable was. En nu als ik mijn gamerstag kies zegt hij dat hij nog niet helemaal gerecoverd is en ik kan het niet opnieuw proberen.

    Als ik op de middelste toetsdruk (Waarmee je de controler ook aandoet) zegt hij:

    You've pressed the Xbox Guide button, which gives you quick acces to your friends, messages, and music, no matter what you're doing on your Xbox 360 console.

    Finish initial setup to enable the Xbox Guide.

    Nou dat wil ik wel doen. Maar alleen met me eigen gamerstag!

    Wie helpt?
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je een Arcade ofzo.. :+
    Als je namelijk een HDD heb kan je je HDD gewoon weer erop klikken en moet hij het meteen doen en hoef je je account niet te recoveren.. Alleen de instellingen van auto sign-in e.d.
     
  3. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb gewoon een HDD.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan is het niet nodig om hem te recoveren.
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Heeft hij niet juist een fout veroorzaakt omdat de account al gerecovered is op je xbox? Probeer het anders nogmaals (zonder game erin).
     
  6. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    accout deleten en opnieuw recoveren?
     
  7. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien eerst een off-line account aanmaken en vervolgens *al* je instellingen van je Xbox goedzetten (inclusief netwerk instellingen).

    Daarna als alles goed werkt (inclusief Xbox Live test) je account recoveren.

    Vervolgens het offline account deleten.
     

Deel Deze Pagina