1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door prahladsingh, 6 dec 2006.

  1. elleboef

    elleboef Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je het eens proberen met dvd's? Vob bestanden. Dit lukt mij niet!
     
  2. elleboef

    elleboef Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt dit ook met dvd bestande tsvideo/vob bestanden? Zou je dit willen testen? bedankt.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Vraagje... Kijk je dan via Media Center of gewoon via tabblad Video in je Xbox scherm?
     
  4. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb het volgende probleem; ik kan geen .ogm files bekijken, dan krijg ik de foutmelding;
    'Status code: 80-c00df242'.
    Ik heb nu TVersity geinstalleerd en tversity codec pack. Heb toen CCCP pack erbij geïnstalleerd met fftdshow weggevinkt. Nu kan ik wel met WMP11 deze .ogm bestanden afspelen, wat zonder CCCP pack niet lukte, maar mijn xbox krijgt ze nog steeds niet draaiende. Welke codec moet ik nu allemaal installeren wil ik t laten werken? ik heb het idee dat WMP11 nu wel de goede codec ervoor heeft en TVersity niet dus hoe zorg ik ervoor dat TVersity de juiste codec gebruikt?

    HELP!!
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  5. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de dubbelpost, maar niemand een idee?
     
  6. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    edit: kheb gewoon maar subs erin geplent heb je ook geen kwaliteits verlies omdat je niet hoef te transcoden naar wmv
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  7. elleboef

    elleboef Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ondertiteling

    Kan iemand mij vertellen of de ondertiteling ook werkt met tversity in combinatie met VOB of TS bestanden. Dat AVI en DIVX en xvid bestanden werken, dat weet ik :p
     
  8. XxViperxX

    XxViperxX Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb een probleem met mijn xbox, als ik mijn xbox aan mijn pc wil kopelen dan word ik doorverwezen naar www.xbox.com/pcsetup om daar in windows media player 11 mijn xbox360 op media delen in te stellen.
    Dit heb ik gedaan maar als ik nu naar computers op mijn netwerk zoek dan kan mijn xbox geen PC vinden. En dus ook niet daaraan koppelen. :mad:
    Weet iemand wat ik nu kan doen want ik word hier erg gefrustreerd van

    Ik gebruik een wired router en kan zowel met mijn pc gewoon op internet als met de xbox op live.

    alvast bedankt voor de hulp :)

    Ik heb hier btw het error status report:

    Error Status
    ------------------
    W: 0000 - 000B
    X: 0000- F001
    Y: 0000 - 0000
    Z: 8000 - 4005
    ID: FFFF - FFFF
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    gewoon met tversity delen inplaats van de media player ;) .. zie de startpost waar je die kan downloaden
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    kleine vraag
    ik gebruik TVersity voor het streamen van WMVHD (tijdelijke films, films die ik bewaar) en DIVX

    Kan ik deze ook als aparte map op m`n xbox zien, nu gooit die namelijk alles in één map. Een scheiding werkt veel fijner :)
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan zul je het eerst op de PC moeten opdelen in diverse mappen en deze apart toevoegen aan de library en dmv de parent map.
     
  12. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zie ik ze op de xbox bij de folders verdeeld, zijn helaas wel een paar extra kliks.
    Maar vooralsnog is het voldoende, uiteindelijk ga ik toch een popcornhour halen, dus tot die tijd kan ik hier wel mee uit de voeten.
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik alles stap voor stap uitgevoerd, maar nogsteeds als ik bij settings 'when to transcode' op 'always' zet kan het film bestand niet worden afgespeeld, op 'only when needed' wordt wel het bestand afgespeeld, maar zonder ondertiteling...

    PS3 doet het wel goed, met subs..
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  14. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Op TVersity gebied ben ik helaas nog een rookie. Ik heb volgens mij wel een duidelijk verhaal / probleem.... maar wat doe ik nu fout?

    Streaming radio / audio van Internet is geen probleem (!), maar wel video van Internet streamen naar de 360.

    Allereerst:
    - ik heb Vista Ultimate
    - mijn vuurmuur(tjes) is / zijn uit
    - ik kan alles afspelen in Win. Mediaspeler op mijn pc.
    - ik kan dus wel internet audio / radio streamen naar mn pc met TVersity
    - Ik heb de ffshow codecs geinstalleerd

    Maar bij de volgende 2 url's (die als voorbeeld) die video bevatten:

    http://wwitv.com/a1/b4308.asx OF mms://vipnrj.yacast.net/nrj_tvhit

    Krijg ik:
    - in TVersity de decoding 0% status blijft staan OF
    - op de 360 na aantal seconden: connection lost EN de pogingen DAARNA:
    - can't play content as it is not supported foutcode

    Ik word, correctie, ben gek ervan geworden 8) Ik krijg het gewoon niet voor elkaar!?

    Iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  15. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook gewonload, bij mij werkt alles perfect. Niets hoeven veranderen of zo. Ben gelijk een film gaan kijken:)

    Edit: Ik ben toch op een probleem gestuit, Op de pc had ik altijd ondertitels er later onder gezet, maar met het streamen speelt de xbox die niet af... Kan je dit oplossen of moet ik gewoon films streamen waar de ondertitels al eronder zitten?
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik x264HD files via tversity naar me xbox 360 streamen , ik weet wel dat wmvhd en xvids prima gaan , maar kunnen de x264HD ook gestreamd worden ?

    Hmm en MPG4 pakt ie ook niet :confused:
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.010
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik vind het allemaal zo'n gekloot.. Meestal keek ik films gewoon via My Video's, en dan bij Source gewoon je PC aanklikken. Je hebt helemaal geen Media Centre nodig.
    Tegenwoordig zet ik de film gewoon op een USB stickie. Serieus, koop een 1GB stickie, en je bent overal vanaf.
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga lekker denk ik zo'n Popcorn hour A110 kopen ! dat ding streamt alles :D
     
  19. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen,

    Ik kijk nu films op mijn xbox, maar heb er geen ondertiteling bij. Kan je ook die ook laten ''mee-streamen''? Of moet ik ze met een andere programma inbranden? Zoja, wat is daarvoor dan het beste programma?
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    En zelfs dan gaat het bij mij nog niet? Wil ik een .avi film afspelen gaat de 360 moeilijk lopen doen over updaten over de content.
     

Deel Deze Pagina