1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE Smackdown VS RAW 2009

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xbox_God, 4 nov 2008.

  1. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    WWE SmackDown vs. RAW 2009


    Published by: THQ

    Developed by: Yuke's Media Creations

    Genre: Wrestling
    Number of Players: 1-4
    Release Date:
    US: November 9, 2008
    Europe: TBA
    Australia: November

    The #1 fighting game franchise in the world upholds its commitment to providing gamers with the definitive simulation of live WWE programming. Featuring added depth and realism, along with a first-ever co-op storyline, WWE SmackDown vs. Raw 2009 enables players to come together and experience the virtual world of the WWE. On your own, you’re great, but together, you’re unstoppable.


    TAG TEAM EXPLOSION: WWE SmackDown vs. Raw 2009 unleashes a brand new tag team match. Build momentum and attributes as a team, destroy opponents with high-impact double teams, pull off new bone-crunching tag team finishers and get the "hot tag" for the win.

    ROAD TO WRESTLEMANIA: Pave the way to WWE's biggest event of the year through WWE SmackDown vs. Raw 2009's new story mode, which features the franchise's first-ever co-op storyline.

    CREATE-A-FINISHER: Construct the most devastating moves ever unleashed in a WWE ring with this brand new interface. WWE SmackDown vs. Raw 2009 lets players customize all aspects of created Superstars—even their very own finishing moves.

    NEW ONLINE FUNCTIONALITY: Extend the WWE SmackDown vs. Raw 2009 gameplay experience with downloadable content and much more.

    http://www.youtube.com/watch?v=0ccQ2yNT6NM
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Op de PS2 heb ik me er aardig mee vermaakt met vrouwelijke spelers aan te maken,maar de 360 veries vallen zwaar tegen in verhouding en niet echt next gen.

    En ik hoop dat ze deze keer iets gedaan hebben aan de contact making,zoals de ledematen die voorheen doorelkaar heen liepen.
    Want in Rumble Roses was dit super gedaan,al was het dan een afruk spelletje.
     
  3. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 2007 en 2008 op de xbox360. Deze ga ik ook zeker halen maar wanneer dat weet ik nog niet. Waarschijnlijk pas ergens in maart of bestel hem bij gamehubs voor 35€ maar nu heb ik het te druk met Fallout, Fable2, LittleBigPlanet en Quantum of Solace.
     
  4. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al dit game toevallig ergens gespot?
    Wil hem nu al hebben namelijk :)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit game besteld bij gamehubs de 2008 was heel goed en deze wordt beter
     
  6. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Gewaagde stelling: Sinds WWF No Mercy is er geen fatsoenlijke wrestling game meer gemaakt. Eens?
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Terecht dat dit topic is gemaakt, heerlijk spel.
     
  8. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    WWF No Mercy blijft vader des worstel spellen!

    Maar qua innovatie denk ik dat wwe svr 2009 de topper wordt!

    Alles wat een worstelfan van de laatste 10 jaar in worstelgame in wou hebben, is er in verwerkt volgens THQ!

    Zeker in de gaten houden :)
     
  9. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN!!!

    Eindelijk iemand die iets neerzet hier.. ken dr niet zo een dingetje komen zoals bij bv pure.. dat alle tags dr in komen..?

    Ik wil em ook nu..

    MAAR No mercy..
    Tsjah.. is op zich wel de beste, maar smackdown heeft ook weer dingetjes wat beter in no mercy past.. en ook weer andersom.. etc etc
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens wwe 07 was niet super 08 was super en 09 wordt nog beter de makers zeggen dat die alles heeft wat je verwacht hopelijk snel een review van ign maar ik verwacht dat het een topper wordt
     
  11. Xbox_God

    Xbox_God Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens met de verwachting!! \o/
     
  12. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd waneer die verkocht wordt. Moet morgen toch een aantal dingen inleveren dus dan ga ik meteen ff de winkels bij langs.
     
  13. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals miss de meeste hebben ontdekt, heb ik jullie toegevoegd.. :)

    BTW 08 vond ik crap.. omdat die season shit gewoon niet te spelen was.. met dat trainen en zo.. heel flauw wastie.. ik vond 07 beter :)
     
  14. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    snif....wat fijn om te lezen dat er nog (nederlandse) mensen zijn die dit spel top vinden. zelf heb ik ze allemaal gehad op de xbox. en alleen 2007 op de 360. ik von de demo tegen vallen vandaar dat ik die niet gekocht had. 2009 komt er zeker, aangezien ik altijd samen met een maat samen speel. het nadeel is alleen dat hij geen 360 heeft, en we altijd moeten afspreken om dit spel te kunnen spelen. ik hoop dus wel dat je meerdere storylines kan spelen, anders zou ik de al die tijd op hem moeten wachten totdat hij weer bij me is. of dat ik verder kan gaan en hij er dan weer kan bij springen. helaas heb ik alleen een xbox silver abo. maar wie weet koop ik nog wel eens goud. en wie weet komen we elkaar nog wel eens tegen.

    heeft er iemand trouwens het spel
    TNA impact??
    ik wel..maar als je de besturing van WWE gewend bent is TNA echt crap. maar dat is mijn mening.
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Tna is niet echt goed volgens de reviews ik heb de game 10 minuten gespeeld en vind het niet goed daarom dat ik het niet gekocht heb geef mij maar wwe 09
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik vin het rennen bij TNA wel beter dan WWE 07. maar voor de rest ga ik lekker voor WWE09. na nog even wachten en hij is er..
     
  17. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er hier wederom een GM mode in zit? Als dit niet zo is dan laat ik het spel namelijk liggen.
     
  18. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb TNA maar vond het beetje tegenvallen heb van de week de demo voor ps3 gedownload van wwe 09 die vond ik wel goed speelde ook goed en die tag team is ook wel beter zoals het in die demo was beter dan de voorgaande jaren dit spel koop ik voor xbox 360
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ps3 demo ? en op 360 is er geen demo
     
  20. GtTheory

    GtTheory Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt.. vorig jaar was het andersom :p Dus volgend jaar voor allebei :D
     

Deel Deze Pagina