1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet je wel level twee hebben van wapen skills!
     
  2. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    lelijk|:-
     
  3. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraag ik heb net Fable 2 Collectors Editon gekocht bij Media markt !
    Nu staat er bij dat in wat in game erbij krijg?
    Ik heb het gedownload via de code die erbij zat maar nu vraag ik me af !

    Waneer krijg ik die spullen ? want ik zou dit erbij krijgen als goed is !

    Bonus DVD with new 'Making-of' Feature.

    Bonus in-game content (requires Xbox LIVER) including:
    . The Hall of the Dead Dungeon
    . The Wreckager Legendary Cutlass Weapon
    . Spartan armor and energy sword



    Hoop dat iemand me hier wat meer over kan vertellen !

    Gr Shadow !
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dit breekt echt de game balance vind ik. Ook al een paar keer in een review gelezen en ik begrijp niet dat ze zoiets in Fable 2 laten zitten.

    Wel leuk en slim hoor, maar dan verdwijnt toch alle uitdaging uit het spel? Ik zou dus de halve stad kunnen opkopen (moet ik wel eerst dat geld bij elkaar verdienen, oké) en dan de 360 uit kunnen zetten 's avonds, waarna ik de volgende avond schatrijk ben. Waarom zou mijn held dan eigenlijk nog avonturier willen spelen? Dat hele geld / economie systeem in Fable 2 loopt behoorlijk scheef als je het mij vraagt. :)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  5. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat je je hond trucjes doen, hij kan bunny hoppen (dat zat in zo'n chest) maar die actie komt niet op de D-pad te staan? Iemand die me kan helpen?
     
  6. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doet hij als jij zelf een interactie met de villagers doet. Als jij bijvoorbeeld gaat farten dan kan je de hond leren om zijn snuit te verstoppen. Hehe. Grappig.
     
  7. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik moet mijn hond een trucje laten doen voor een Deamon door, hoe doe ik dat dan?
     
  8. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    De armor en wapens krijg je vlak na de childhood, die zitten in een kist op een oude bekende plaats uit Fable I.

    Wat ik over The Hall of the dead dungeon heb gehoord is dat hij in bloodstone harbor te vinden is maar je er wel wel quests voor moet doen.
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Vind het slecht dat je snel dik word :mad:. Het gaat er veel slomer af dan erbij.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is in het echt toch ook ;)
     
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    TNT post levert bij mij gewoon pakketten op zaterdag. Die van mij is pas verzonden dus ik verwacht hem ergens volgende week maandag/dinsdag :D

    Maar nu weer ontopic:

    Ik had ergens gelezen dat je je hond opdrachten kan geven door boeken ofzo te kopen/lezen. Zou dus mogelijk zijn om je hond mee te laten vechten en te zoeken naar hidden objects doe overal verspreid zijn.

    Geld betreft kon het wel wat gebalanceerder, ben ik mee eens. Het is nogal makkelijk om geld te verdienen omdat het realtime is.
     
  12. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je kind uiteindelijk ook echt een kind worden? Het is nu namelijk al een paar uur een baby en ik heb er zo echt niks aan.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb de game net binnen gehad (2 uur geleden) en tering wat een vette game is dit. Lekker vanavond met me meissie co-op spelen :D:D
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Omgod! Iemand de LCE bonus disc al gechecked? Ze zitten ons te pesten met de Hobbe figures op die bonus disc. Laten ze filmpje zien met die hobbe figures en staat er op het eind, ''Show us your hobbe figure on a postcard!'' And send it to xbox.com/fable2.

    They are so mocking us. ._.
     
  15. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook juist de game gekocht, de LC editie. Binnen een uurtje eens testen.... can't wait :)
    eerst nog een beetje voor school werken:mad:
     
  16. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de Game 2 uur gespeeld en in een woord: Geweldig!Wat een sfeer,wat een magie,in maanden niet zo'n spel gespeeld die zoveel sfeer heeft.Tot Gears 2 komt vermaak ik me hiermee wel :D:).
     
  17. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen, check ook dead space als je een spel zoekt wat ook echt sfeer uitstraalt!
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk spel, vechten werkt ook zeer goed, alleen vind ik de game nog te makkelijk, ik hoop dat het moeilijker wordt.
     
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    leuk, mijne zit bij de douane :) .
    geld maakt me niet uit, wachten wel :mad:
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem gister en vandaag gespeeld en ik vind hem echt supervet. Er zitten soms wel vage dingen in als bugs in de combat maar ik vind de levendigheid van de steden en de bewoners echt geniaal. Ik hoor nooit dezelfde zin 2x en als de shops open gaan komt de eigenaar altijd wat later aankakken. Ik heb nog niet echt grote keuzes gemaakt wat betreft good en evil dus ik zit nog ff te bedenken wat ik wil worden maar in tegenstelling tot fable 1 (mensen rende voor je weg als je evil was) vind ik de voordelen van evil bijna net zo goed als wanneer je goed bent. Ik las in de manual dat je ook assassin missies kunt doen. Als dat kan heb ik de keuze van good en evil al gemaakt :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina