1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Too Human

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 5 okt 2005.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit dus een leuke replay value in? Dat vind ik wel erg tof! Ik wacht nog steeds op de mijne...bij digitale stond er 2-3 werk dagen en had zondag bestelt, ok maar toch er staat nog steeds betaling ontvangen 31ste en thats it...niks meer...
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet ik nog niet, heb me tot nu toe nog niet écht verveeld. Ben enkele ietwat saaie tegengekomen, dat 't maar vechten bleef. Echt zo'n -mneh, da's nou niks- moment. Heb het spel nog niet uitgespeeld, maar wel al gemerkt dat er wat verschillen in filmpjes zullen zitten naar gelang cybernetics/human path en welke Sentient Power je hebt. Er zijn verschillende Classes, waarvan de Berserker en Champion toch wel erg leuk zijn om uit te proberen en mee te spelen. Bio-Engineer moet ik nog doen, Commando is leuk in co-op en Defender heeft later in het spel, zeker met Cybernetics path hééél krachtie Armor en Damage powerups/bonussen. Ik ga hem denk ik wel twee keer spelen, maar het is echt geen geweldig spel. Maar wacht maar op de recensie.... :cool:
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *zoekt al een leuke titel voor thread in x-bazaar uit* :9

    Nee ik ben benieuwd, vond de demo erg leuk en de drops waren ook altijd anders! is de demo trouwens ook begin stuk van spel?
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, eerste level. Hoewel, mits je neit direct op Start drukt bij het zien van de reclame, je nog twee filmpjes te zien krijgt (een bekende van Xbox Live Marketplace met een boel aanpassingen, en één nieuwe, die belangrijk is het voor het verhaal! :eek:).

    Heb het spel zelfs uitgespeeld, Defender lvl. 30, 12 uur. Tijd om een recensie te schrijven!
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    ok nog 1 ding, je hebt het uitgespeelt is het nog mogelijk niveau hoger tegaan zelfde poppetje?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik was helaas ziek.. ik ben nu pas een beetje opgeknapt :eek:
     
  7. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup je kan dan gewoon levels opnieuw spelen via de map in aesir. Het is mij ook opgevallen dat in coöp de levels soms enigssinds anders zijn dan in single player en natuurlijk een hele hoop meer vijanden, een hele hoop replay value dus.

    Ben nu Zelf cyber Defender lvl 45 met 1 epic zwaard en 1 epic helm _O_
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke, fijn dat je weer beter bent dan! :D Ik ben dagelijks wel achter de Xbox te vinden, dus moet wel 's lukken om wat Too Human te spelen.

    Hotver, en ik dacht dat ik heel wat was met mijn lvl. 35 cyber defender. Welke kleur is Epic dan? Of is Epic een bepaalde naam? Ik heb de helm die de Berserker draagt in Class Selection, heet iets in de trend van Grimm's Grip. Geweldig dingetje. Heb allemaal oranje wapens/armor en één rood ding (die helm). Nog wat als Blueprints, maar allejezus dat is duur, 300,000. :') Goed, geld binnen halen gaat nu ook wel snel, zeker omdat sommige loot 70,000 waard is.

    Wat betreft co-op en replays: Alle niet-nodige filmpjes worden eruitgeknipt. Als zo'n filmpje is in een omgeving waar Baldur enkel doorloopt/geen vijanden tegenkomt, kom je die dan dus wel tegen! Leuk, leuk, leuk! Je kan natuurlijk in je eentje een co-op game beginnen en zo tegen de veel en sterke vijanden spelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2008
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver nog steeds niks!!! ik bestel niet wat weer bij digitala. Wil hem zo graag spelen dit weekend:mad:
     
  10. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nog niet zo ver als jullie. Ben level 19 met champion, heb net Hod gehad. Moet zeggen dat ik het vechten echt leuk vind, gaat lekker snel. Ze zeggen in de reviews dat je nooit een badass wordt omdat de tegenstanders ook beter worden; ik vind dat wel meevallen. Ik heb echt het gevoel dat ik sterker wordt en de ontwikkeling van je karakter is echt goed uitgewerkt.
     
  11. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, epic is rood ja, en na level 50 is rood Elite de lvl 50 items dan. Ik ik heb volgens mij ook die grimms rip en een mooi vlammend zwaard waar ik even de naam niet van weet, ben er helaas wel achter gekomen dat er wapens en equipment zijn van lagere niveau's die toch sterker zijn en heb ik helaas moeten overstappen op die (epic wel gehouden natuurlijk).

    Heb nu een mooi armor waar alle rune slots open zijn en dus lekker kan pimpen.
     
  12. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Je heb ook lvl 30 rode epics, heb daarvan een helm en paar guns, rood is altijd lvl 30 of 50.
     
  13. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inmiddels een lvl 24 Commando en de eerste 3 stages gedaan. Vanavond is de laatste en de 4 stage aan de beurt. Iemand zin om deze te doen in coop ?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net met Mirik Hall of Heroes uitgespeeld in co-op, is toch wel erg lachen hoor! De één mept een vijand de lucht in, de ander springt er achteraan met een finisher. Erg stoer! Het handelen is handig, maar heb ik weinig gebruikt. Het level van de tegenstander word gescaled naar de sterkste speler, dus voor een laag-level speler is dat snel XP scoren. Het enige rare dat ik tegenkwam, waren dat twee co-op achievements niet werken:

    De één slaat een vijand de lucht in, de ander dood hem. De een sloopt het borststuk van een trol, de ander verslaat de trol door te mounten. Beide achievements niet gehaald! :eek: Iemand anders wel al?
     
  15. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup die eerste zelfs niet eens in coöp, dat door die gastjes die de hele tijd achter je aan hobbelen die er dan op schieten nadat je er 1 de lucht in hebt. dus ik denk dat je dan ook beter er op kan schieten nadat 1 iemand er 1 in de lucht heeft geslagen. Zie dat je die achievement ook al hebt "Serve 'em up".

    En wat de troll mount betreft dit is schadegewijs een beetje onduidelijk, maar bij de trol mag er niet meer dan de helft van z'n health af zijn. Ik moest die ook een paar keer doen voordat ik h'm had.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat is nou de bedoeling? Ik snap je niet precies, over de trol gaat het dan. Zullen we anders even spelen nu? Zit op lvl. 38.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Yeah, level 40. \o/ Gaat lekker, beetje jammer dat mijn epic armor (30) nu niet sterker is dan wat ik al gevonden heb aan Altruist (44) en een oranje (40), waar ik naam van kwijt bent. Je Skill Tree upgraden gaat nu ook traag, spijtig! :eek: Ga 'm nog wel 's respeccen denk ik, eens goed kijken wat van de Defender en wat van de Cyber tree. Vind sowieso Ice en Damage paths erg belangrijk, maar wil natuurlijk ook die armor bonusses.

    Weet iemand trouwens wat Rupture en Dexterity doen? En ik snap ook niet wat de voor- en nadelen van Soothing en Agression zijn? Worden de vijanden daar rustiger of agressiever van, of heeft het met iets anders te maken? Daarnaast heb ik ook neit het idee dat Strength bonusses de damage van je wapens opkrikken.
     
  18. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu op level 29 uitgespeeld..
    Ik vond het een beetje tegenvallen..
    Misschien moet ik hem nog eens spelen en dan inderdaad zoveel mogelijk gaan upgraden ofzo, dat zal het wellicht wat spannender maken.

    Arjan
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Eeste keer spelen is inderdaad niet zo gaaf, dat vind ik ook. Maar later word het leuker en leuker. Nieuwe vijanden, nieuwe loot, de levels veranderen soms als je Replay doet of co-op. Is tof. Ik ben nu dus lvl. 41 cyber defender en ga 's de Bio uittesten.
     
  20. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga inderdaad maar eens replayen.. Op zich vind ik het geen vervelende game, ik had er wel meer van verwacht..

    FABLE 2 here i come _O_

    Arjan
     

Deel Deze Pagina