1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Guitar Hero: Aerosmith

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 7 mrt 2008.

  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Was zo'n groot pakket dus gitaar zal er ongetwijfeld in zitten. Helaas niet op de prijs gelet, maar ga er wel vanuit dat ie rond 100 euro was.
     
  2. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net gehaald op de PS3(Zonder gitaar), straks als ik thuis ben van werk flink rocken!! \m/ \m/
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'hoop dat ik morgen mijn pre-order ook op kan halen (de bundle, wel voor de volle mep. Maarja :+)

    Welke gitaar is nou fijner? Ik heb de bundle gekocht omdat ik bang ben dat mijn X-plorer binnenkort kapot zal gaan, en dan niet een tweede keer Aerosmith moet kopen. Maar ik hoorde dat de X-plorer wel fijner speelt als de gitaar die bij Aerosmith zit :eek:

    /Edit: Ze hadden hem vandaag niet binnen gekregen, en dachten dat ze hem deze week niet meer kregen omdat ze geen levering meer verwachtte :{ Gelukkig nog niets betaald, dus ik ga morgen maar ff naar de stad :9
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  4. MadMike BE

    MadMike BE pGaming

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb hem, vette nummers :) 4 achievements in 1x :D
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nú kan je je druk maken. 8)
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Levertijd staat nog steeds op 1 week bij Wehkamp... :mad:
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    op zich zou ik deze wel een keer willen spelen maar niet kopen.

    vind de volle prijs toch net iets teveel voor deze game. 35 euro had ik reëeler gevonden maarja ieder zijn ding
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Help! :+

    Nog 1 dag, en dan weet ik het. \o/ 8)
     
  9. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net gehaald bij de media markt in eindhoven. Daar was ie voor 77 euro.
    dus wie nog in ehv woont het is tot 21.00 open :p heb je het gelijk een dag eerder :)

    ga nu ding ff uitpakken en spelen :)
     
  10. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij MM Zwolle lag hij ook al, heb hem alleen al bij wehkamp gepre-orderd
     
  11. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff eerste keer dat ik dergelijk soort spel speel. easy is goed te doen, maar medium is voor mij toch iets te moeilijk :p
    heb niet zo'n goede hand coordinatie :p 3 knopjes gaat mij nog wel, maar als die vierder erbij komt dan raak ik het helemaal kwijt :p

    moet nog goed oefenen.
    liedjes zijn overigens wel leuk, had gedacht dat het wat minder zou zijn omdat het spel aerosmith als naam had, maar toch wel leuk.
    ga nu maar eens verder spelen :)
     
  12. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, het ligt er ook maar net aan of je van de muziek houd, izkelf vind Aerosmith een superband dus maakt de volle mep voor mij niet uit maar kan me voorstellen als het neit je stijl is je daar niet de volle mep voor wil betalen
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zit er eigenlijk een nummer in dat qua moeilijkheid lijkt op Trough the Fire and Flames, Slayer of The Devil went down to Georgia uit GH3? Anders ben ik er snel op uitgekeken denk ik :eek:
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet, het laatste nummer in GH Aerosmith is Train Kept A Rollin(, nummer zit ook in Rockband als 1 van de laatste nummers, daar naar kijkend is ie totaal niet moeilijk, zal natuurlijk wel iets moeilijker zijn in GH, maar zal dan alsnog meevallen.
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Binnenkort.... :confused: , dat klinkt nog erger dan 1 week... toch maar ff mailtje sturen.
     
  16. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn ook dat wordt dus morgen niet rocken :'-(
     
  17. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet.. maatje van me had GTA IV besteld bij Wehkamp en toen ie m binnen had stond er ook levertijd 1 week.. time will tell :)
     
  18. Revlite

    Revlite Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er ook nog 1 week. Laten we maar hopen dat we het morgen krijgen of anders volgende week maandag.

    EDIT: Er staat niks meer bij mijn levertijd. Zou het dan vandaag echt komen?
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ach als we idd de game + gitaar voor 60 Euro krijgen wil ik best een paar dagen langer wachten. Geen probleem hoor!
     
  20. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, ga toch Brawl vandaag afhalen dus ga maar weer eens me wii afstoffen :D
     

Deel Deze Pagina