1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

  1. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    khad speciaal men poppetjes aangepast voor't ned. eftal:+ (allemaal oranje enso...) kan ik nu dus weer ff mooi verandere.....:'-(:9
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33

    Goed, dat zeker. Maar voor gitaar is dit echt gewoon te saai voor woorden. 8) Dit is echt een vocal trackpack.

    Greatest Man That Ever Lived vind ik een heel goed nummer, maar die tussenposes heb je soms echt een halve minuut geen gitaar. :9

    Troublemaker, ik vind eigenlijk dat dit de nieuwe single moet worden na Porks 'n Beans, echt een top nummer, en redelijk leuk voor gitaar.

    Dreamin is het moeilijkst op gitaar, af en toe wat moeilijke chords en zo.

    Al met al is het echt een hele makkelijke pack voor gitaar. Maar daarom kocht ik deze pack ook voor mijn prachtige stembanden. ^^ Doolittle heb ik ook niet gekocht, misschien dat ik ooit nog 1 of 2 eruit haal. ^^
     
  3. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa gitaar is alleen beetje saai bij TGMTEL, Dreamin en Troublemaker zijn best vermakelijk op gitaar, en alle 3 klinken ze gewoonweg super.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol, net ff een paar van The Pixies bekeken, wat een ongelofelijke boutnummers zijn t allemaal. XD Die ga ik dus niet kopen.

    Ff Weezer spelen maar. :D
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, als meiden al iets in gaming zien dan vinden ze chars customizen vaak idd wel geinig :cool:

    Mijn drummert is een punkert die helemaal onder de tattoo's zit, beetje gebaseerd op Travis van Blink. Mijn gitariste is een cyber-gothic chickie en mijn zanger is een beetje een emo :+
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Even offtopic, maar mijn vriendin heeft een eigen Xbox 360, met Xbox Live en speelt games zoals Bioshock, Assassins's Creed, GTAIV, Halo 3 en uiteraard Rock Band en Guitar Hero. :+:)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat is wel stoer. Mijn ex-vriendinnen vonden fightinggames en muziekspellen ook altijd wel leuk. Maar een GTAIV, Halo 3, AC of BioShock hoefden ze niks van te weten ;)

    *Einde off-topic
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gistermiddag eindelijk de medium guitar tour uitgespeeld. Duurde zolang omdat ik de laatste tijd niet veel tijd had om te spelen. Ben daarna gelijk gaan kijken of ik hard een beetje zou kunnen maar met die oranje button erbij, wordt het opeens een stukkie lastiger.

    Dat wordt oefenen dan:9
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat je al op expert speelde WinterBase.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nope:+ Leek me daarom ook niet zo handig om tegen elkaar te spelen:emo: Vind het zo moeilijk, met die oranje knop erbij, en het gaat nog sneller dan op medium.
     
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar band members..zijn er naast guitar/ bass mensen die vocals doen of drummen op expert?


    Ik speel guitar op Expert maar heb nog lang niet alles op 5 sterren.
     
  12. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel alleen gitaar en bass op expert, veel 5 sterren, drummen lukt mij nog net op medium. Vocals nog niet gedaan...
     
  13. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Drum expert is een no go voor mij, zang expert lukt ook niet echt maar ik kan wel drummen op medium en zingen op medium eventueel hard dat lukt soms ook
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat Bassiej eigenlijk zen bandje beginnen?
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hem ook sinds 3 dagen en de gitaartour al uitgespeeld met alles 5 sterren en een hoop goldstar. Zingen gaat ook wel lekker :p Ik ga misschien later een drumstel kopen maar dan moet ik eerst geld hebben xD
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Belangstellende? Ik zoek in ieder geval een drummer. De rest hebben we hier genoeg van. :9 Ik kan vocals, bass en guitar doen, dus het maakt mij niet uit!

    Rbz gaat zeker meedoen! Da's top. :thumbs: Ik neem aan dat hij gitaar wil doen of/en bass.

    Ik weet eigenlijk niet of 1 persoon met een band guitar én vocals kan doen?!

    Kan trouwens wel ff een topic maken. Die moet zeker in het Live Gaming forum?!
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik doe mee :D Ik ben in voor gitaar en bas. Kheb geen drumstel en mijn zangtalent weet zich op medium nog wel te redden maar niet echt voor expert.

    Enter Sandman goldstar 191k ofzo. Ik heb alleen nog wel wat probleempjes met die starpower en de hammerons. Ik zie niet echt wanneer die dingen kleiner zijn en ik FC nummers zonder ze goldstar te halen dus er zal vast wel iets mis zijn met mijn starpower gebruik.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
  19. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister bijna drums op hard uitgespeeld hoef nog ma 2 liedjes: run to the hills & won't get fooled again die sijn echt moeilijk!!
     
  20. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, blijkbaar kan er alleen op expert gold stars worden gehaald, wist ik niet. Vondt het al vreemd dat Mississippi Queen niet gold star werd op Hard.
     

Deel Deze Pagina