1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie_

    Bassie_ Guest

  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Weet je Lars...sporten voor de gezondheid kan me gestolen worden. Heb al lang geaccepteerd dat me gewrichten en alles naar de klote gaat. Ik sport voor prestaties, kracht etc. Sporten om te sporten en te groeien er in ;)

    Wat is er met de tattoo? Ben bezig om er nog 1 te ontwikkelen.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Mwahahah me thuisgym krijgt meer vorm. De optrek stang is onderweg om aan de muur te bevestigen. Dan ga ik nog het onderstaande aanschaffen zodat ik T-bar Row fatsoenlijk kan doen, vind het leuker en effectiever dan bent over row.

    [​IMG]

    Enige wat ik dan nog mis is cardio...touwtje springen ofzo ;)
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Vet ding.
    Dat had die gozer toch ook op video van Rated H for Hardcore?
    Ken je die nog? Die was bruut :cool:
    Trouwens, optrekstang aan de muur? Is dat dan niet veel te laag of maak je hem laag vast en buig je je benen.
    Ik wil al tijdje stang aan nok van het dak monteren, vind me vader alleen niet zo leuk 8)
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Waar heb je deze vandaan? :)
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Het is deze stang. Ik bevestig hem aan de muur naast me boekenkast. Komt qua hoogte net boven de deur te komen zodat de deur nog wel open kan. Qua lengte moet ik me aardig strekken om er bij te komen dus zal net de grond niet raken tijdens het optrekken.

    Die T-bar Row is simpelweg een plaatje die je in de grond ramt en waar je je eigen barbel in kan zetten. Daarnaast zit in dat pakket nog een grip geval die je om de barbel kan doen om de T-bar row uit te voeren. Stang en gewichten zijn degene die ik al heb.
     
  7. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok probleempje.

    Wegens gebrek aan een vrij squatrek moet ik mijn squats in een smith machine doen. Alleen als ik boven de 110 kilo kom krijg ik last van mijn onderrug. Kan dit zit omdat ik met de smith machine misschien in een verkeerde lijn druk?

    Ik heb van nature een wat hollere rug dus het kan zijn dat ik hierdoor wat meer druk creƫr op de wervelkolom.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    In de Smith moet je een andere techniek hanteren dan wanneer je los squat. Met los squaten ga je met borst naar voren en rug hol zodat het gewicht als het ware naar voren komt zodat je balans houdt. In de Smith heb je gewoon een rechte rug en maak je een simpele zit beweging en terug omhoog. Je hoort geen holle of bolle rug te hoeven trekken op die manier.

    Als je de losse manier hanteerd in de smith verneuk je inderdaad je rug.
     
  9. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dan is dat het toch idd. Ik heb vroeger altijd met een squatrek getrained en zo is mij die oefening ook aangeleerd. Smith is nieuw voor mij. Vermoede al dat het iets met de houding zou zijn. Lekkere pijn in me onderrug nu. Ff in de gaten houden anders fysio bezoeken.

    thx voor de tip.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Zo ben bek af.

    Deadlift
    10x60kg, 8x90kg, 8x110kg, 3x130kg (met straps, liep er ook nog beetje mee om mooi me op de foto te komen lol), 1x140kg(met straps en PR), 8x110kg

    Lunges
    8x30kg, 8x40kg, 8x40

    Barbel Curl
    8x29kg, 8x29kg, 8x29kg, 8x29kg

    Hammer Curl
    8x16kg, 8x16kg, 8x14kg

    en nu lekker douchen en slapen :D
    Best chill om thuis in een shirt en onderbroek te trainen met keiharde muziek ;)
    En de fart drive is een geweldige cheat die niemand ziet, maar wel ruikt :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2008
  11. Bassie_

    Bassie_ Guest

    gvd man, kheb opeens super stekende pijn in m'n blaas/nier streek. Ik vermoed nierstenen of iets dergelijks. Ik had een dag niet de mogelijkheid om (veel) water te drinken, terwijl ik crea gebruikte. Waarschijnlijk is dat de oorzaak.
    Maar dit verdraag ik echt niet lang meer.
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Kan... Kan ook voorkomen als je slechte ademshaling techniek hanteerd. Ga je ook in je lies voelen en is niet leuk. Een pijnlijke en subtiele doch zeer serieuze blessure.
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    iemand nog tips hoe je een smallere taile krijgt? Of is het gewoon weg droger worden?
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    Droger worder. Maar je kan de illusie wekken een taille te hebben door je delts en traps (bovenrug) te ontwikkelen in een V-vorm. En Bent over Rows/Deadlift/T-bar rows zodat je onderrug ook iets breder wordt waardoor het vet zich over een groter oppervlak moet verspreiden en dan minder lijkt.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    2 kleine vraagjes voor tussendoor:
    - Welke whey raden jullie mij aan? Die van bodylab.nl had een maat van me en hij haalde er goed resultaat uit.
    - Flikker je 't poeder IN je havermout/melk of neem je de shake ernaast?
     
  16. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Kan beiden. Kan bovendien ook gewoon met water.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    water en havermout er gewoon bij in. Na de training alleen whey en druivesuiker. Ik maak ze zelf altijd van whey.

    Verder is die whey best ok. 83% eiwit. Al ben ik even te lui om te kijken naar de amino-verdeling.
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Samenstelling is praktisch gelijk aan de xxlnutrition Pro80. Bij het ontbijt gewoon door je brinta en zo doen. Chocola en aardbei geven een lekker zoet smaakje aan het ontbijt. Je kan het ook voor het slapen nemen om aan je eiwitten te komen ipv een kwark. Moet je even kijken hoeveel je dan moet nemen.

    Als je het voor/na de training wilt gebruiken zou ik er nog een pot Isolaat bij kopen.

    Zo wie zo is 1 pot van 2300gr niet veel. Ben je zo door heen. Zou gaan voor minimaal 5kg per keer.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zie trouwens net dat deze versie ook in 20kg wordt geleverd. Dat schiet lekker op! :9
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Net 10kg ontvangen :D

    En een 1500mg glucasomine/500mg nog iets van 120capsules en 500caps visolie die binnen moeten komen in 2-3 dagen tijd :)

    Dan ben ik voorlopig weer voor zien heh
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina