1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 2 jun 2008.

  1. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen hoe je die heb betaald?
    Ik heb zelf helaas geen credit card... en kan niet zo snel een andere optie vinden om te betalen...
     
  2. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem wel met credit card betaald ksou so ook nie een andere manier wete....:{
    je moet wel een usb hub bijkope want die erbij sit gaat op een engels stopcontact (tja... je moet er maar aan denken:9) ma kost niet soveel geloof ikO-)
     
  3. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    wow!! netjes:thumbs:
    khaal self iets van 75% op liedjes die ik ken...:9
     
  4. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, credit card is ook de enige mogelijkheid...
    USB hub heb ik thuis nog wel ;)
    Ik ga even onderzoek doen naar een credit card :)
     
  5. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit ook een stekker bij de hub die hier gewoon in het stopcontact past (zit volgensmij zelfs in het zelfde doosje, samen met die headset-converter dingen)
     
  6. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ?? ksal so nog wel ff kijke dan ma kweet bijna seker dat die er bij mij niet in sat:eek:
     
  7. GmR

    GmR Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    zou erin moeten zitten. Aan de adapter zit standaard uberhaupt geen 'stekker', je moet er dus eerst een 'stekker' aan klikken (en 1 daarvan past dus gewoon in een NL stopcontact)
     
  8. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je headset toch ook gebruiken als microfoon?
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
  10. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb gewoon de adaptar ma da sit so'n engelse stekker aan die alleen op engels stopcontact past...:confused:
     
  11. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet het beest in je los? Vanavond is je kans. Begin het weekend goed en ga uit je dak tijdens het spelen van Rock Band. Electronic Arts en de Stichting NLGD geven vanavond enkele Rock Band surpiseoptredens in de binnenstad van Utrecht.

    Geheel in Rock Band stijl is er een verrijdbaar podium op diverse locaties in de binnenstad van Utrecht. Marco Hovius (van 16Down ) is de zanger en zal samen met een RockBand team een show geven. Denk jij wel aardig overweg te kunnen met de Rock Band gitaren of drumstel en wil jij samen met Marc Hovius een Rock Band vormen? Kom dan vrijdagavond om 19:30 naar de Mariaplaats in Utrecht waar de tour begint! Rock on!

    Lol, Rockband promoten als t hier niet eens te koop is. maar verder is t wel leuk natuurlijk, maar om daar nou 2 en half uur voor in de trein te zitten... nee bedankt.
     
  12. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bij de serie liedjes met o.a. enter sandman: drums hard
    - enter sandman 5 sterren
    - highway star 4 sterren
    de andere lukke me nog niet echt, moeilijk jonge!! stuk moeillijker als int begin

    ben nu ook op vocals begonnen, easy maar:p
    eerste 4 gingen redelijk goed allemaal 5 sterre ma tis ook nie so moelijk:p
     
  13. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Naast The Pixies' Doolittle komt er ook nog een Weezer pack aan, met 3 nieuwe nummers van hun nieuwe album! Namelijk:

    Weezer Pack 01:

    Dreamin' (Master) (YouTube)
    The Greatest Man That Ever Lived (Master) (YouTube)
    Troublemaker (Master) (YouTube)

    http://rockband.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=10401&sid=bc056e28a6edb2617d1f70a202945abc

    Nog nooit zoveel DLC in 1 week uitgebracht! 17 nummers! Ik ga in ieder geval Weezer pack kopen, en er schijnen 3 toppers in Doolittle te zitten, dus die ga ik ook kopen. Eerst beluisteren natuurlijk. :)

    Oja, ik ga trouwens echt fhakking goed met Rock Band guitar! Ik sta 21ste met Wanted Dead or Alive op Xbox Live, en nog meer top 100 en top 50 scores! :D

    Ik sta nu in totaal 350ste op Xbox Live met expert guitar. Maar de helft zijn nog allemaal crappy scores....top 100?

    Echt genaaid trouwens, had ik een dikke score bij Mississippi Queen, word die score niet geupdate op live. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Vooral dat laatste gebeurt vaak in Rock Band, best balen. :mad:
     
  15. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn drumkit opgehaald en ga morgen even uitproberen of ik er echt wat van bak:)
    Weezer is top!_O_
     
  16. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    zozo ik heb er nu al 760 GS uit en bijna Vocals en Drummen op expert uitgespeeld :D
     
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    The Greatest Man That Ever Lived! Enorm veel afwisseling in dat nummer, ben benieuwd hoe dat wordt met het bespelen.

    Vandaag weer 2100 punten aangeschaft, afgelopen 2 weken gingen er 4200 punten aar Rock Band DLC... Iig Vanmiddag maar even El Scorcho aanschaffen, om alvast in te komen voor de Weezer Pack.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2008
  18. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen er ook wat nrs. van guns'n roses te dowloaden??
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    waarschijnlijk niet. Tenzijn Alx besluit Chinese Democracy te promoten in RB wat ook niet erg logisch is aangezien er in de nieuwe nummers amper gitaar te bespeuren valt.

    Ik heb Rock Ban dnet besteld en waarschijnlijk heb ik hem dan dinsdag. Ga gewoon beginnen met gitaartje en dan zie ik wel verder. Misschien haal ik na de zomervakantie de drums er nog bij.
     
  20. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    en komt er nog iets van ozzy osbourne te downloade?? sou wel heel vet sijn zack wild/randy roads echt goede gitariste!!
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2008

Deel Deze Pagina