1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Unreal tournament...?

Discussie in 'Games' gestart door Michel V, 19 jun 2008.

  1. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    we hebben met 20 mensen van school Unreal tournament gekocht een van de eerste er staat niet bij welke versie alleen 400, maar we willen dan tegen elkaar maar het lukt niet
    heeft iemand er verstand van? hoe wij op verschillende computers op verschillende plaatsen tegen elkaar kunnen?
    Groetjes michel
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon via het internet en natuurlijk allemaal de nieuwe patch en maps downloaden.
     
  3. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je hele oude patches vinden van unreal tournament (ik denk dat hij uit 2000 is want er staan bestanden op van 1999 dus
     
  4. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha das wel een hele oude versie niet? :p kzou met zn alle een nieuwere versie kopen!:p
     
  5. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    welke versie dan??
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    koop gewoon counterstrike, heb ik veel lol mee beleefd dmv lan:)
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    unreal tournament 2004 is ook goed. Die zou het op de meeste computertjes wel moeten doen.
     
  8. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dankjewel man dan gaan we die eens halen hahah:p dat is echt grppig om met 20 vrienden online of op een lan (bijvoorbeeld in de mediatheek op school) te gamen
     
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediatheek op school :')
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    aha mediatheek op school, heb ik ook veel game uren doorgebracht met UT :9.. op school kan je dan gwn het beste de demo downloaden (2003/2004) en die via lan spelen :cool:.. persoonlijk vind ik UT GOTY (1999) nog het beste versie. :)
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.688
    Leuk Bevonden:
    569
    Bij ons in de mediatheek zit gewoon helaas een dikke beveiliging op :mad:. Hierdoor kunnen we amper iets doen op computer :confused:
     
  12. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    @janter
    ik weet het niet zeke rhoor maar bij ons op school maken we gebruik van CUP en in die map kan je veel kwijt dus als je een game heb moet je gewoon de instalatie map van bijv ut (eerst instaleren op eigen pc) dan die map kopieren en dan in een map cup zetten of iets dergelijks zo doen wij dat op school
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    400 is een hele oude versie maar dat maakt niet uit. Als je allemaal van de cd installt en je hebt geen patches gebruikt speel je allemaal met dezelfde versie.

    Je moet wel LAN game kiezen als je gaat spelen
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.688
    Leuk Bevonden:
    569
    Naja wij hebben Powerfuse. Hierdoor kunnen we niets downloaden. We hebben zelfs geen eens een cd-rom station in de computer.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in je thin client bedoel je :+ dan moet je de applicatiebeheerder lief aankijken en vragen of hij UT voor je wil publiceren :D
     
  16. Spire

    Spire Gears of War

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie speelt dit spel allemaal?
     

Deel Deze Pagina