1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    let me look @ my magic 8ball...

    "ask again later"


    om toch maar een beetje sirieus op je vraag in te gaan.
    ik denk dat we pas echt kunnen beoordelen of hij beter gaat worden online als CoD4. hangt maar net van je smaak af, ik zelf vond bv aan CoD4 online geen ruk aan.
    maar na het spelen van deze demo denk ik toch wel dat we kunnen zeggen dat de multiplayer van deze game zeer dope zou kunnen gaan worden.
     
  2. XxViperxX

    XxViperxX Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze game niet zoveel voor stellen.
    Geef mij maar liever Battlefield 2
     
  3. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    demo is gruwelijk :D en het wachten is op play-asia. als blijkt dat ie daar regio vrij is, of iig PAL is. kan je hem daar voor 35 halen :)
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Kans op regiovrij is heeel klein (EA game nl)
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel op wat reviews... 1 ding MOET worden gefixed, dat 4 party systeem.
    4 mensen in 1 party is niet genoeg, 12 tegen 12 is mogelijk, dus repareren ze dit, wordt het een stuk aantrekkelijker voor mij, anders laat ik hem denk ik wel liggen.
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms heb je ook dat je bij elkaar in de squad zit, en volgende ronde zit hij niet meer in je squad, of aan het andere team.
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    issie al gespot in een winkel ? hij komt toch maandag uit namelijk ..?!

    Ik ben echt benieuwd of de graphics in de final versie wel wat beter zullen zijn
     
  8. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is er mis met de graphics:emo:
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerste een keer echt samengespeeld. Dus met zen 2en al een squad vormen voordat je een game joint en dan gaaaoon :D

    Echt vet, als defenders.
    Maat van me sniper -> locked de hele tijd de tanks en jeeps etc.
    Ik was Anti-tank -> ik hele tijd die armor en jeeps kapot knallen, erg vet gedaan met het die sensor die dan op die tank komt.

    Maar, wanneer lock je nou als sniper een voertuig? Als je met die verrekijker kijkt toch denk ik? Maar dan krijg je als sniper eerst weer de kans om die tank kapot te knallen vanuit de lucht zeg maar. Of zit ik nou verkeerd?
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Damn jah. Ik had hem niet unlocked omdat ik dacht dat je er maar 1 had. Maar nu heb je alles oneindig...
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet echt wat je wilt zeggen? :):

    Ik vroeg eigenlijk een beetje hoe de sniper dus de voertuigen van de tegenstanders lockt, zodat jij met je RPG een guided missile kan afvuren.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In BF MC kon de sniper zelf de voertuigen vernietigen, alleen kon dat dus maar 1x en nu kun je guiden en heb je unlimited.
     
  13. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat doe je met een tracer gun, je hebt iets van 9 tracers en het herladen duurt een eeuwigheid dus als je mis schiet is het voertuig al snel buiten bereik. de tracers vallen trouwens als een baksteen dus hoog mikken.
     
  14. Cocopuff

    Cocopuff Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    33
    battlefield lijkt me zeer tof spel!
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Er staat al dat hij niet regiovrij is op PA dus... ;)
     
  16. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten staat er nog een ?

    Kan je de link ff posten aub
     
  17. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ehm, ik check alle battlefields op play asia en ik zie geen 1 keer(!) dat het geen PAL is. verzin je deze shiz gewoon of kijk ik verkeerd? :confused:
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op PA staat nog steeds een "?" bij Pal. Maar hij is van EA dus waarschijnlijk zal hij wel niet regiovrij zijn. Op PA staat iig niet dat hij niet regiovrij is voor zover ik kan zien :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand hoe ik de wapen 4 en 5 kan unlocken?

    Ik keek straks bij de stats online en er zijn wel 100 awards te unlocken. Deze zullen ook bij de ranks betrokken gaan worden dus je bv voor rank 8 2 awards en 4 ribbons ofzo moet hebben. Rank 25 halen wordt dus bijna onmogelijk zoals dat ook in BF MC was.
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb besloten dat ik gewoon de gold-edition ga kopen ;) Ben nu toch al veel aan het uitgeven dus dat kan er ook nog wel bij :D

    Eerste game trouwens waar ik dat bij doe, maar ik ben dan ook wel een echte BF-gek. Deze game kan ik echt blijven spelen, dit is erg sporadisch bij mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina