1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Tja met kut vorm oefeningen uitvoeren. Dacht ik geef een tip. Maar gaan ze vrolijk verder inderdaad. Hoopte dat ze niet zouden verschijnen aangezien het duur is, maar betalen hun ouders opeens. En dan lopen die pauper ouders ook in de weg :mad:

    Maar hun blik in de ogen is wel prijsloos. Staan hun in een powerstation te bicep curlen en dan sta ik in de smith met 160kg op de stang standing calf raise te doen :p

    Zat gisteren te watertanden bij het typen van de patat. Aangezien ik maar 1 vaste maaltijd per week mag ga ik vanavond na het sporten lekker patat en zo halen bij Verhage. Maken ze het voor me klaar zonder zout en zo :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2008
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    HET GEHEIM! 8)


     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja die video had ik toevallig gisteren ook gezien, haha.
    Ik zelf ben nu ook braaf aan het fitnessen, ookal is het wat basic stuff. (Gewichtheffen, push up, sit-ups enz)
    Misschien dat ik over een paar maanden naar de sportschool ga. :)
     
  4. Ashavan

    Ashavan Guest

    Hier me resultaten na 3 weken op niks anders dan shakes leven. Ben gewoon me spieren aan het behouden en puur vet te verbranden. Me "platte" rug oogt ook met meer diepgang. 81.1 kg vanochtend...even andere koek dan 108kg van afgelopen augustus hehe. voor het eerst ook dat ik me buik durf te laten zien :)
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik neem het mee in mijn beoordeling van je pics O-)
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Rofl is goed. Maar die truc heb ik niet nodig. Me haar verbergt al veel bij de juiste lichtval hehe ;)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar netjes hoor Ashavan! Al heb ik dat daar al gemeld ;)
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    I know. Maar ben zo fucking hyper trots dat ik het overal laat zien rofl :p
     
  9. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Jouw pics --> Animal!

    Ziet er goed uit kerel :thumbs:

    Hoe lang ben je als ik vragen mag?
     
  10. Escobar

    Escobar OK DEAL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de before pics ziet kan je denk ik niet anders dan trots zijn... Complimenten!
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Ben 1.78m

    Iemand zei net dat op dit tempo ik in 3 weken ongeveer eerste lijntjes van de abs zou moeten zien en dan in no time de 6pack geheel zichtbaar. Zit nu te twijfelen. Zat namelijk te denken tijdelijk te stoppen met cutten en later in het jaar de laatse % vet er af te halen. Maar nu ga ik wellicht toch nog eventjes door. Dat wordt nog wat weken V-diet er aan plakken en doorgaan zoals de afgelopen 3 weken. Lol en de meeste mensen willen na 2 weken al niets meer weten van dit extreme eetschema hehe.

    Vandaag wilde me stiefmoeder er meer over weten. Dus die gaat ook aan de shakes :eek:
     
  12. Bassie_

    Bassie_ Guest

    Gewoon nog even doorgaan tot je die 6/8-pack (goed) ziet. Dan heb je de wijven helemaal voor het uitkiezen. O-)
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat "even" heeft consequenties. Dus eerst even vragen.
     
  14. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Well done ouwe, gewoon doorgaan. Is het ook makkelijker voor de volgende keer.
     
  15. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Zooo vorige week toch maar eens mijn voedingsschema onder de loep genomen. Weegschaaltje gekocht en alles maar eens aan het afwegen gegaan.

    Bleek dat ik toch wel teveel binnenkreeg. Wat ook mijn vetpercentage van 17% verklaarde. Dusss....tijd om te cutten.

    Carbs omlaag en verdelen op de tijdstippen waarop ik ze nodig heb. Dus 's ochtends en een uur voor het sporten.

    Voor de rest veel groentes.

    Enige probleem bij mij is de hoeveelheid eiwitten. Als ik boven de 250 gr per dag kom begint mijn lijf te protesteren. Mijn organen kunnen geen grote hoeveelheden eiwit verdragen. probeer verder wel de eiwitbronnen zo gevarieerd mogelijk te houden.

    neem nu, soja en geiten whey shakes. Tonijn, kip en ei-eiwitten.

    kwark verdraag ik niet. Mijn lijf kan dit niet goed verwerken met als gevolg een bek vol met puisten. En als ik dan door ga een verkrampte pens en niet meer kunnen slapen.


    al met al van 3300 kcal per dag terug gegaan naar 2550. Even wennen. Iets verhoogd naar 2600 door wat meer groente en fruit te eten in de tussenliggende maaltijden.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zwaar ben je dan? Want 250 gr is al heel wat :)
     
  17. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Was 1.83 bij 84 kg

    inmiddels 83 kg.


    verder train ik op dit moment gewoon via een split schema 4 dagen in de week. Hiervoor heb ik HST gedaan.

    Nu dus 2 spiergroepen per dag met daarna 20 min cardio.
     
  18. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal anders dit weekend ff me voedingsschema posten als ik thuis ben.

    Probleempje is ook dat ik me carbs verlaagd heb maar niet genoeg. zat op 350 per dag ongeveer. Nu geloof ik op 240. Alleen wel beter verdeeld.

    Ik heb een beperkte keuze aan voedsel...kan niet dikke lappen zalm of kabeljouw meenemen naar het werk...geen koelkast... Dus zal toch volkoren brood moeten eten.

    Is jullie advies dan gewoon meer cardio? Ik neem aan op een heartrate van tussen de 120 en 130 bpm?
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    200-220gr eiwitten per dag lijkt me meer dan genoeg op zich bij dat lichaams gewicht o_O
    Groenten zijn goede verbrandings stimulatoren. Zeker als je Broccoli, Bloemkool, Selderij of Spinazie neemt. Fruit zou ik voorzichtig mee zijn en timen wanneer je het neemt. Alleen na het sporten eigenlijk.

    Voor de rest je koolhydraten drukken en succes :D Maar je vergeet 1 moment om ze te nemen. Ontbijt, voor sport en na het sporten. Je kan elke week verlagen tot je 20% onder je onderhoud zit. :)

    Wat voor cardio doe je? HIIT? of meer traditioneler? Is immers ook afhankelijk hoeveel kh je neemt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2008
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb alleen naar mijn werk het volgende mee:

    1 shake met 120 gr havermout en 37,5 gr whey
    3 volkoren boterhammen met een dunne laag pindakaas
    1 blikje tonijn op water
    1 appel
    1 komkommer of wat tomaten of wat wortels
    1 shake met 100 gr havermout en 37,5 gr whey

    past nog prima, ik kan zelf ook geen hele koelboxen mee sjouwen en los het dus grotendeels op met die twee shakes.

    Lager in je kcal zitten zorgt er over het algemeen voor dat je metabolisme na een tijdje gaat zakken. Kcal tekort veroorzaakt door cardio doet dat ws niet/minder. Dus meer cardio is altijd goed. Heartrate doe ik zelf niet aan, gewoon lekker los, net zoals met het trainen. Anders vind ik er geen fuck aan :+

    Je eiwitten zijn, gezien je gewicht, prima in orde. Hoeft ook niet meer bij. Hoe heb je verder je behoefte uitgerekend?

    Basisverhouding voor je macronutrienten (kh, ew, vet): 50-30-20

    helemaal tijdens het afvallen altijd genoeg gezonde vetten binnen krijgen!

    @ Ashavan: ik neem aan dat 250 gr gebasseerd is op al zijn voedingsmiddelen dus dat daar ook de eiwitten van het brood ed inzitten. Dan is 250 gr helemaal niet zo gek veel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina