1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rockstar Social Club

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 14 apr 2008.

  1. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij niet, krijg wel die msg, moet je daar nog wat mee doen dan?
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat hele socialclub werkt bij mij niet:mad:

    Ik krijg niet dat ik GTA IV heb gespeelt, terwijl ik dat toch echt gedaan heb:mad:
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt je gamertag goed gelinkt? Ik heb begrepen dat het linken een dag kan duren dus misschien moet je even wachten en anders zou ik proberen opnieuw te linken.

    De Social Club begint bij mij steeds beter te werken, Zits doen het bij mij ook eindelijk maar ik krijg tot nu toe alleen maar oude Zits.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Nee, heb niks met die msg gedaan, maar er staat nog steeds nog maar 1tje op dus het werkt wat vreemd allemaal.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Bij mij staat er geen 1 zit terwijl ik er toch al 4 zou moeten hebben.

    Ook staat mijn game progress op 47% terwijl ik al op 65% zit.
    Dus 100% halen voor volgende week voor de key to the city zal ik wel niet halen als ik er nu voor zou gaan. Want het duurt nog gewoon ruim een week voor het geupdate word voor mij. En in regelement staat dat het op de site geupdate moet zijn als je 'em wilt winnen.
     
  6. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    al 3 x gelinkt, en vanaf donderdag gespeelt.

    edit:/ nu doet hij het wel:)
    weet iemand hoe je je GTA IV stats ziet?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  7. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    wat een shitzooi heb die social club al 4 of 5 dagen geleden aangemaakt en hij is nog steeds niet gelinkt wat een shitservice!!
     
  8. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Er blijken wel wat meerdere fouten in de website te zitten. Wat ik heb gedaan heb is men gamercard te herlinken. En blijkbaar loopt het mis bij het opnieuw linken. Een error fout. Het zou me dan niet verwonderen dat er meerdere errorfouten inzitten.
     
  9. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Die hele site loopt een paar dagen achter.. Heb het spel al 5 dagen uitgespeeld ofzo en nog steeds doen ze alsof ik het niet heb uitgespeeld
     
  10. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb de game al sinds maandag op 100%, en toch zegt 'ie dat ik 84% heb... Hij gaat echter wel omhoog, aangezien in vanochtend 82% had... :confused:
     
  11. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sinds zaterdag en bij mij is het ook nog niet geupdate. Maar je hebt nog tot zondag avond dus zoveel maakt het ook niet uit. Volgens mij is er gewoon wat mis met de GTA server en zal dat wel worden opgelost.
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou me niet teveel zorgen erover maken. Het komt allemaal wel weer goed. Heb gelezen dat je account herlinken om het proces te versnellen ook niet handig is omdat de site hier alleen maar trager van word. Mensen die 100% hebben maar het niet kunnen zien hebben ook geen probleem want Rockstar kan de correcte gegevens zo opzoeken als de wedstrijd is afgelopen.
     
  13. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hem vorige week ook al 100% gehaald, en socialclub update langzaam, dat wist ik, dus ja boeiend. Maar 2 dagen geleden stond ie op 97%, dus ik dacht dat komt wel goed, maar nu staat ie ineens op 0% lol. Heb een mailtje verstuurd, maar dat komt wel goed denk ik.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Lees de regels van de wedstijd dan maar eens op na. ;)

    Als de traagheid van de site zo door blijft gaan, zul je voor een akelige verassing komen te staan als je niks krijgt omdat op de site nog maar staat dat je bijv 99% hebt. Daarom ben ik er maar uiteindelijk niet voor gegaan want ik weet nu al dat daar beroep op gedaan zal worden.
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    waar staat je voortgang online?
     
  16. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed heb me geregistreerd op de socialclub en mijn gamertag gelinkt, Kan nu in de 100% club en sta daar nu 145ste in de rankings.

    Maar,

    Hoe weet rockstar straks waar ze die 'Key to the City' heen moeten sturen?
    Want ik heb nergens mijn adres gegevens moeten invullen.
    en in het wedstrijdregelement vind ik er ook niks over.

    Iemand die hier meer over kan vertellen?

    Alvast bedankt.
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die aandachtig doorgelezen en weet dat dat er staat maar ik heb ook deze mail van R* gelezen en ik vertrouw deze mail want R* is de beroerdste niet. Ze hebben de wedstrijd ook al 2 weken verlengd en ik denk niet dat ze ook nog eens slecht in het nieuws willen komen als mensen door serverproblemen geen "Key of the City" krijgen.
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    Wanneer heb je je geregistreerd dan?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.433
    Leuk Bevonden:
    4.970
    Woei, alweer 3 Zits! 8)
     
  20. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond,
    En na een hoop gedoe en gedult was vanochtend dan eindelijk mijn gamertag gelinkt en werd vanmiddag voor de site duidelijk dat ik 100% complete had. (dat had ik al sinds 5/7/2008, had de game op de releasedag en had hem de maandag erna op 100% weekje tijd dus, Heb er volgens de rockstar socialclub 60:04:59 over gedaan)

    Kwam er gister pas achter dat je uberhaubt iets kon krijgen als je voor een bepaalde datum het spel 100% had uitgespeeld, Gelijk maar geregistreerd dus.

    toch vraag ik me af hoe dit verder gaat verlopen.
    Want 120 dagen om die 'keys' te maken is best lang (4 maanden :thumbs: en dan moet het ook nog opgestuurd)

    Ben bang dat ik GTA IV tegen die tijd al weer een beetje vergeten ben want de replay value is wel een stuk minder als de vorige 3 delen. (je kunt niet meer in een taxi, ambulance of brandweer auto stappen om daar missies mee te doen wat altijd wel geinig was, En zo is er wel meer dat niet meer kan en er niet meer inzit.)

    De multiplayer heeft mij ook nog niet echt gegrepen, Maar mischien komt dat nog.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008

Deel Deze Pagina