1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-Amerika] Lost [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 28 mrt 2008.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    zooo, vond het best een dodelijke aflevering. En Ben die beetje rond teleporteert enz, erg tof!
     
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie reactie na een maand, maar dit slaat nergens op. Lost is 1 van de beste series momenteel, in ieder geval stukken beter dan Heroes en Prison Break en al die andere bagger.
    Dit ligt aan jou, seizoen 2 was extréém slecht. Op internetforums was iedereen (over het algemeen dan) het daarmee eens. En nu na 2 jaar is het ineens wel goed. Zucht, mensen hebben echt het geheugen van een goudvis. Seizoen 3 is veel beter dan seizoen 2, het derde seizoen vond ik de grootste verrassing van het tv-seizoen 2006-2007 :). Erg puikend.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ben verbaast dat mensen die Ben episode slecht vonden. Die ep was te gruwelijk, TE gruwelijk.

    laatste ep viel wel mee.
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben 't met je eens Kareem; de Ben centered episode vond ik ook erg goed, deze afgelopen matig...
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Is iemand nog opgevallen dat Jack die Millenium Falcon oppakt?
    Jack en Claire hebben dezelfde vader en in die episode voed Jack Aeron op, zijn neefje.

    Luke Skywalker werd ook opgevoed door zijn oom.

    Maar... Toen hij er op stond zei hij "son of a bitch" wat ook een referentie is naar Sawyer (lijkt door de hele show veel op Han Solo, wil in de eerste plaats zijn eigen hagje redden maar komt toch op voor anderen).
     
  6. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    De eerste helft van seizoen 3 sloeg nergens op. Het sloeg om toen de schrijvers besloten om die twee nieuwe personages letterlijk levend te begraven en weer verder te gaan. Daarna werd de tweede helft plots het beste van de hele serie tot toen toe.
     
  7. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Die aflevering was zo geniaal _O_.
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    iemand een idee waar ik de nieuwe aflevering online kan bekijken?
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Goiz het kleine lieve roze schaapje. 8) Gast serieus wat is dat voor ongein. Is dat nieuw? :+

    Voor de mensen die niet snappen waar ik het over heb: ga naar Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle en kijk dan naar de naam van de TS zoals die staat onder de titel van dit topic.

    En dan nog ff ontopic: De Ben centered ep vond ik ook zeker niet slecht, maar omdat er zo'n flinke break tussen zat had ik toch op iets meer gehoopt.
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dus het schip en het eiland heeft een time-lapse van 2/3 dagen ongeveer?

    Hurley: Who killed them?
    John: He did.

    Dat was echt grappig _O_ Alsof het niks is.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij was het toch:
    What happened to them?

    Maar anyways, coole episode.
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    "move the island"?
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Ja bizar he? Maar er is al vanaf het begin gezeik met de locatie van het eiland en dat het zeer moeilijk te vinden is. Waarschijnlijk is het genoeg om iets met de magnetische straling te doen, zodat het weer ergens anders lijkt te liggen. Als je dezelfde coördinaten op een kompas aanhoudt, dan zou je door die stralingen op een andere locatie terechtkomen, waardoor het lijkt alsof het eiland verplaatst is. Dat is mijn idee hierover.
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nja, kzat er dicht in de buurt :+

    Trouwens, die vent die bij John kwam toen hij klein was, die zat ook in de groep van The Others. Tijdreizen iemand?
     
  15. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja en hij zag er inderdaad precies hetzelfde uit
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Een poosje terug werd hier een website geplaatst met een hele uitgebreide theorie over Lost erop, ik geloof er heilig dan deze theorie de spijker op z'n kop slaat over het tijdreizen enzo, ik zal nog even zoeken, of als iemand hem nog weet te vinden post hem gaarne :)
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    i'm on it, weet nog welke je bedoelt, geef me tien minuten ;)

    Edit: hij is ge-update, als ik me neit vergis was dit hem: http://www.timelooptheory.com/
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat geen kwestie van smaak? Vind zelf PB en 24 vele malen beter. Heroes vind ik ook niets aan. Dus wie ben jij om te zeggen dat Lost één van de beste series is? Dat de meerderheid dat vindt betekent niet gelijk dat ik dat ook moet vinden? En dan nog iets. Ik zeg dat het slechter en slechter wordt. Met andere woorden, seizeon 1 was echt de beste, seizoen 2 was ook vet, seizoen 3 is schijt en nu seizoen 4. Moet eerlijk zijn dat ik het nu wel weer leuk vind worden (aflevering 10) Dus wie weet?
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een super aflevering was het weer.... Ik kan niet w88 tot over 2 weken voor de dubbele aflevering met de finale van het seizoen. Jammer dat we daarna alleen weer bijna een jaar moeten w88.....
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Finale? We zijn toch nog maar bij Episode 12? 14 afleveringen zou wel erg weinig zijn voor 1 seizoen.

    Edit, 14 dus maar...
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2008

Deel Deze Pagina