1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    :):

    De K850i heeft alles wat de K800i ook heeft maar dan beter.
    Maar ik heb wel 3 minpuntjes aan de K850i.
    1. Toestenbord.
    2. Geen klepje voor de lens.
    3. Achterkant is krasgevoelig.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe bevalt de N95 voor de foto's?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De foto's (5MP) zijn iets beter dan die van mijn oude GSM K800i.
    Alleen verwerkt de N95 de foto's niet zo snel als de K800i.

    Bij de overige firmware v12 was het zelfs héél traag , daar duurde het bijna 5 seconden voordat ik een nieuwe foto kon maken.
    Bij v20 is dit véél sneller geworden.

    De camara heeft verschillende instellingen Witbalans , Kleurpatroon , Raster, Fitermodus , Belichtingcompensatie , Scherpheid , Contrast , ISO.
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Heeft iemand al ervaring met de HTC Touch Cruise? M'n abbo loopt binnenkort af en vind 'm er wel erg tof uit zien. Heb alleen nog nooit zo'n smartphone gehad, dus weet niet zeker of 't wel wat voor mij is.
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    HTC zijn geweldige telefoons :)
     
  6. dark-man

    dark-man Active Member

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Naast de 8GB is het scherm iets groter (2,8" t.o.v. 2,6" als ik me niet vergis). Dit betekent niet dat de telefoon groter is, maar de plastic rand om het beeldscherm is gewoon minder breed.
    Tevens ligt het beeldscherm vlak aan het oppervlak, dus niet een paar mm onder de rand zoals bij de 'gewone' n95.

    daarnaast zit er 2x zoveel ram-geheugen in (dus is deze aanzienlijk sneller).

    laatste 'grote' verandering is dat de lens-cover verwijdert is. vraag me niet waarom, maar het er zelf geen problemen mee. de lens is wel beschermd, maar niet meer met een klepje maar dmv een plexiglas plaatje ofzo.
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn LG shine verkopen (had die samen met 2-jarig hi abonnement). Iemand een idee hoe lang er garantie wordt gegeven bij zo'n telefoon?
     
  8. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had de K850i de beste camera, meen ik in een review te hebben gelezen. (k850i vs Viewty vs N95)
     
  9. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Zijn er mensen die leuke spelletjes weten voor telefoons met windows mobile? In mijn geval windows mobile 6 in combinatie met een htc touch.
     
  10. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Het volgende,

    Op dit moment heb ik een vodafone abonnement. Deze loopt af op 01-08-2008. Vanaf volgende week zou ik hem dus kunnen opzeggen (3 maanden opzegtermijn)

    Nu heb ik bij Hi de Nokia N95 8gb gezien met een leuk abonnement.

    Op internet heb ik iets gelezen dat wanneer je een abonnement bij hi afsluit, en je wilt je nummer behouden, dat je dan tijdelijk een simkaart krijgt waarvoor je niks betaald (alleen kosten die je met die simkaart maakt) en zodra m'n vodafone abonnement af is gelopen het nummer door Hi wordt overgenomen.

    Maja aangezien ik niet dubbel wil betalen betekent het dat ik dan volgende week een nieuwe telefoon zou hebben maar hem pas vanaf 02-08-2008 zou kunnen gebruiken :confused:

    Nu zou ik hem misschien simlock vrij kunnen maken maar dat doe ivm garantie ook liever niet eigenlijk..

    Iemand ervaringen hiermee en/of tips?
     
  11. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een t-mobile abonnement die loopt eigenlijk in mei af nu wilde ik een vodafone abonnement maar ik wilde wel mijn nummer behouden t-mobile vertelde mij dat het te laat was aangevraagd en nu zit ik een maand langer vast aan dat abonnement tot juni mijn nummer kan ik gewoon gebruiken ik heb een simkaart gekregen die moet worden geactiveerd nadat mijn oude abonnement is afgelopen ik heb het dus zo geregeld dat wanneer mijn oude abonnement afloopt mijn nieuwe ingaat ik heb er ook een nieuw toestel bijgekregen die ik nu al in gebruik heb
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm mijn t-mobile abo loopt ook in mei af.. Weet iemand of er een leuke aanbieding is met een gratis PS3 ;)
     
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand leuke sites voor freeware voor Symbian S60 Editie 3 software?
    Thx
     
  14. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    OMG IK HAAT MIJN N73 ZO ERG!!

    tis altijd al een kut telefoon geweest en nu zei nokia dus dat ik de firmware moest upgraden... Heb ik dus maar gedaan..
    Nu blijkt dat de nieuwe firmware niet werkt met bluetooth op mijn mac (wat de oude firmware wel deed zo like wtf?)

    zucht.. ****** telefoon..

    meteen maar ff een anti n73 hyves gemaakt http://anti-n73-hyves.hyves.nl/
     
  15. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de samsung G800 een beetje een goede telefoon is?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben soms ook niet tevreden over de werking van N95.
    1. Uit/Aan zetten duurt veelste lang , daarom staat mijn N95 24/7 aan.
    2. Symbian lijkt soms een eigen leven te leiden.
    3. Bluetooth werkt niet helemaal 100% met mijn carkit.

    De meeste irritante dingetjes zijn verdwenen met de laatste firmware upadate.
    Zoals 5 seconden voor het nemen en verwerken van een foto.

    Heb een aantal jaren geleden een Nokia 6600 gehad en dacht dat de problemen wel waren opgelost.
    Dus niet.
     
  17. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gek genoeg helemaal tevreden met mijn iPhone :) .
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de LG Shine? Las ook ergens dat het een 'ladyphone' zou zijn maar ik vind hem er niet echt zo uit zien.
     
  19. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb sinds vandaag een nokia n73 gekocht maar als ik thema's wil installeren krijg ik het volgende bericht weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ??

    certificaatfout neem contact op met de leverancier van het product ?


    bvd
     
  20. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal wel die roze lg shine zijn maar die grijze is volgens my voor beide
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina